Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Simo kombi med vendbart styre

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-04-12, 10:10   #1
Stjerneskuddet
Erfaren

Stjerneskuddet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Simo kombi med vendbart styre

Noen som husker hvilket år det kom? Heter den noe spesielt? Var dette noe som varte på vognene så det finnes idag også?

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-12, 20:10   #2
Levic
Bør lage seg en tittel selv

Levic sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Simo kombi med vendbart styre

Tror det kom i 07. Det har gått ut av produksjon, men de selges jo brukte fortsatt. Het ikke noe spesielt, bare "vendbart".

Gammel 30-04-12, 20:25   #3
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Dette vet garantert emin. :roper på emin:

Gammel 30-04-12, 20:29   #4
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

2005, er jeg ganske sikker på.

Ei venninne av meg kjøpte vogn da og da var det en helt ny funksjon. D

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-12, 20:40   #5
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det må hvertfall ha vært i 2005, for en barselgruppen til eldste hadde Simo med vendbart styre.

Gammel 30-04-12, 21:19   #6
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Hva mener dere med vendbart styre?
Jeg hadde SIMO Kombivogn fra 2001 og kunne iallfall snu sitteenheten begge veier. Det blir vel på en måte samme greie, eller? *knirk*

Gammel 30-04-12, 21:19   #7
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Hva mener dere med vendbart styre?
Jeg hadde SIMO Kombivogn fra 2001 og kunne iallfall snu sitteenheten begge veier. Det blir vel på en måte samme greie, eller? *knirk*

Nei, jeg mener sånn at styret kunne vippes over. Det blir jo ikke det samme.

Gammel 30-04-12, 21:22   #8
Ciela
Erfaren

Medlem siden: Feb 2008
Ciela er populærCiela er populærCiela er populærCiela er populær
Standard

At man bytter trillerettning ved å løfte styret over ,ikke snu sittedelen . Slik som på Teutonia .

Ciela er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-12, 22:14   #9
Levic

Levic sin avatar

Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Var det allerede i 05? Syns ikke det er såå lenge siden. Det stemmer sikkert det.

Gammel 01-05-12, 01:01   #10
Gerbera

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Den første utgaven kom i 2005 ja, jeg kjøpte meg 2004modell vogn, før jeg visste at de nye kom med vendbart understell, og ergret meg grønn over det da.

Gammel 01-05-12, 19:28   #11
Levic

Levic sin avatar

Standard

Syns vendbart var grusomt å trille med. Styret ble så langt, og det var helt annerledes å trille med. Det var ingen slager, så de fjernet det noen år etterpå. Var 08 siste året tro?

Gammel 01-05-12, 20:17   #12
emin

emin sin avatar

emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Levic, her.

Syns vendbart var grusomt å trille med. Styret ble så langt, og det var helt annerledes å trille med. Det var ingen slager, så de fjernet det noen år etterpå. Var 08 siste året tro?

Nope. Vi kjøpte ny Simo duo i 2010 og da var det vendbare styret akkurat kommet i svart farge, derfor måtte vi vente 2 mnd ekstra på vogna.

Gammel 01-05-12, 20:42   #13
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg valgte bort vendbart styre i 2010.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-12, 23:28   #14
Levic

Levic sin avatar

Standard

Oi, hadde de det så lenge. Jaja, det er ihvertfall borte nå.

Gammel 02-05-12, 00:15   #15
emin

emin sin avatar

Standard

Jeg må bare si at jeg ikke har noe som helst å utsette på det, knallfornøyd med vogna og vendbar funksjon. Har hatt Simo med vanlig styre også, men syns ikke de var noe bedre enn den vendbare.

Gammel 02-05-12, 14:52   #16
Stjerneskuddet
Erfaren

Stjerneskuddet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Takk for masse svar! Kan ikke si jeg har reagert på styret igrunnen. Men nå har jeg bare trillet enda eldre simovogner enn denne, som altså er 2005 eller 2006.

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-12, 19:54   #17
Levic

Levic sin avatar

Standard

Jeg syns det styret var helt forferdelig å trille med. Det kjentes ut som om vogna ble mye lengre, og vippe/vuggefunksjonen ble delvis borte. Syns også den virket slarkete. Likte det ikke.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:10.