|
Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gjør politiet noe med snekring i en garasje i dag?Rundt meg as we speak hører jeg noen sage ned tre (med motorsag ja), noen fikser i hagen, noen høytrykkspyler, noen barn leker etc. Og naboen vegg ivegg pusser opp. Har ikke falt meg inn å klage på noen av de, og jeg er i grunn ganske var på støy. Jeg tenker at folk er som meg; noen ganger må man bruke fridager på (bråkete) gjøremål. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Gjør politiet noe med snekring i en garasje i dag?Alt man lærer om her på forumet.
![]() |
#43 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Gjør politiet noe med snekring i en garasje i dag?
Det jeg lurer på er om ingen har tenkt å gi oss tilbake den fridagen vi mister?? Det er jo særdeles dårlig planlagt og la 2 fridager bli til en.
![]() |
#44 |
Søt og rar
|
Vi spurte fint, forresten. Han bannet og kalte mannen min en idiot eller noe verre, jeg husker ikke helt.
![]() |
#45 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Gjør politiet noe med snekring i en garasje i dag?Jeg synes egentlig det er litt koselig jeg, på fine fridager, alt alle naboene er ute, ordner og fikser, skravler litt, drikker kaffe...
![]() |
#46 |
Peppy!
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Gjør politiet noe med snekring i en garasje i dag?Når skal folk rekke å få gjort noe som helst når de jobber om de ikke skal kunne bruke fridager? Gå heller å snakk med naboen hvis det skulle plage deg så innmari. Om en bor et sted med 36 leiligheter så kan en ikke akkurat forvente seg at det er stille? |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Ferdig!
![]() Sv: Gjør politiet noe med snekring i en garasje i dag? |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
-
![]() Sv: Gjør politiet noe med snekring i en garasje i dag?Jeg tror nok det er best om de som ikke syns naboer skal få gjøre ting på helligdager flytter på landet. Eller på viddene kanskje? |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gjør politiet noe med snekring i en garasje i dag?Her på landet snekrer, sager og kjører vi traktor når vi vil. Jeg skjønner at vi vil ikke passe til å bo i by. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Gjør politiet noe med snekring i en garasje i dag?Enten går man ned og ber dem dempe seg eller så lar man være. Men hadde noen kommet til oss å bedt oss dempe oss med vanlig snekring midt på dagen så hadde jeg oppfattet dem som sære. Dersom ikke det var betongborr. Eller om man hadde særlige grunner. Eks.visning, dåp....
![]() |
#60 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Gjør politiet noe med snekring i en garasje i dag?Jeg synes dere kjører Ine vel hardt her, altså. Var det så fantastisk morsomt altså? At man blingser med helligdag og 1. mai synes jeg ikke er så fryktelig rart.
![]() |
|
|