|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Unik
|
![]() Klarar eg å bli ferdig?Er det i det heile tatt håp om at eg kan bli ferdig med eit par pulsvarmarar til i morgon tidlig ? I baby alpaca silk ?
![]() |
#2 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Klarar eg å bli ferdig ?Jepp, det tror jeg! Det står jo bloggen at det tar tre timer, så jeg har trua.
![]() |
#3 |
Unik
|
![]() Sv: Klarar eg å bli ferdig?Jo, men den dama der kan jo hekle. Eg er berre ei novise. Men eg trur det skal gå. Problemet er berre om den blir for liten. Eg har lagt opp til ein small.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Klarar eg å bli ferdig?Om du bruker mer tid å hekling enn FP i kveld, så burde det gå.
![]() |
#12 |
Unik
|
![]() Sv: Klarar eg å bli ferdig?Hmm, ferdig med ein, men dette fungerte ikkje. Str small får ikkje mellomste på seg ein gong. Får starte på ein i medium i staden for.
![]() |
#13 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Klarar eg å bli ferdig?Jeg var utvokst rundt håndleddene da jeg var konfirmert. De er fortsatt latterlig og upraktisk tynne...
![]() |
#14 |
Unik
|
![]() Sv: Klarar eg å bli ferdig?Litt sånn som meg med andre ord. La opp på nytt no. I medium og brukte nål 5 på oppleggsmaskene og den første rada. Då trur eg det blir bra.
![]() |
|
|