Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva ligger Crocs-prisene på?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-04-07, 09:34   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva ligger Crocs-prisene på?

Jeg har ikke så lyst å bestille på nettet, for tenk om de ikke passer? Jeg foretrekker å prøve dem i butikken og finne den riktige størrelsen min. Alle sko i størrelse 40 er jo ikke like store, så den sjansen tør jeg ikke å ta. Gidder ikke å stresse med bytting osv, jeg vil ha dem NÅ.

I går var jeg i 5 skobutikker og fant fake-crocs (husker ikke navnet på dem), 2 forskjellige typer. De kostet fra 100-199,- kroner, men jeg turde ikke kjøpe dem for de virket ikke like gode som de ekte Crocs'ene. Det er jo nettopp derfor jeg vil ha dem, fordi de er så fantastiske å gå med.

Jeg tror ikke jeg har sett ekte Crocs i noen butikker, hvor selger de dem? Sportsbutikker? Hva er det billigste jeg kan regne med å få dem for?

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 09:36   #2
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ligger Crocs-prisene på?

Her har de på Eurosko. Jeg venter til jeg kommer til London, der koster de £30.

Gammel 01-04-07, 09:39   #3
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Eurosko og Skoringen har dem iallfall her på stedet.

Jeg fikk prøvd størrelsen av ei venninne før jeg bestilte over nettet. Og det tok bare noen få dager før de var i postkassen min

Har også prøvd på meg de fake, men de var mye flatere og satt ikke så godt på foten min...

Gammel 01-04-07, 09:40   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oj. Men det blir kanskje litt dyrere å ta en Londontur for å kjøpe Crocs enn å kjøpe dem her hjemme.
Heldige du som allikevel skal dit.

Jeg skal stikke på Eurosko og se på mandag.

Gammel 01-04-07, 10:08   #5
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mange sportsbutikker som her det også.

Om du kjenner på et par crocs sammen med et par av billigmodellene, så kjenner du forskjellen mellom dem - lett som bare det...

Gammel 01-04-07, 10:12   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Mange sportsbutikker som her det også.

Om du kjenner på et par crocs sammen med et par av billigmodellene, så kjenner du forskjellen mellom dem - lett som bare det...

Ja det var det jeg trodde. Prøvde et par av billigmodellene, og de satt skjevt og virket helt elendige. Nei takk. Da betaler jeg heller mer for skikkelig gode sko.

Jeg skal ta en tur i morgen for å se om jeg finner noen som ikke ruinerer meg. Vesla skal også få. Rååsa. Jeg tror jeg vil ha lilla.

Gammel 01-04-07, 10:18   #7
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja det var det jeg trodde. Prøvde et par av billigmodellene, og de satt skjevt og virket helt elendige. Nei takk. Da betaler jeg heller mer for skikkelig gode sko.

Jeg skal ta en tur i morgen for å se om jeg finner noen som ikke ruinerer meg. Vesla skal også få. Rååsa. Jeg tror jeg vil ha lilla.

Du kan jo prøve dem i butikken og bestille dem på nett når du vet hvilken størrelse du skal ha da *slesk*...

Gammel 01-04-07, 10:27   #8
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Platou sport selger dem til kr 299 for barnestr. og 399 for voksenstr.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 10:31   #9
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Du kan jo prøve dem i butikken og bestille dem på nett når du vet hvilken størrelse du skal ha da *slesk*...

DET var lurt.

Opprinnelig lagt inn av Busymum, her.

Platou sport selger dem til kr 299 for barnestr. og 399 for voksenstr.

Takk for tips. Har ikke hørt om Platou, håper vi har det her i Stavanger eller Sandnes.

Gammel 01-04-07, 10:34   #10
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

http://platousport.com/nyheter/sandnes/119/crocs/

Platou sport Sandnes

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 10:35   #11
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Tusen takk.

Gammel 01-04-07, 10:38   #12
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg tror ikke jeg har sett ekte Crocs i noen butikker, hvor selger de dem? Sportsbutikker? Hva er det billigste jeg kan regne med å få dem for?

Du på omtrent her hvor jeg bor, sant? Platou i Madlakrossen har ekte Crocs til 399,- De reklamerer med distriktets billigste Crocs. 299 til barn.

Jeg har ikke kjøpt, jeg synes de er dritstygge , men jeg vurderer. De ser jo gode ut. Skal i tilfelle ha dem som innesko/ tøfler.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 10:39   #13
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oj, der skrev jeg før jeg leste...

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 10:41   #14
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Du på omtrent her hvor jeg bor, sant? Platou i Madlakrossen har ekte Crocs til 399,- De reklamerer med distriktets billigste Crocs. 299 til barn.

Jeg har ikke kjøpt, jeg synes de er dritstygge , men jeg vurderer. De ser jo gode ut. Skal i tilfelle ha dem som innesko/ tøfler.

Takk for tips, det er ikke lange kjøreturen til Madlakrossen så det skal sjekkes ut.

Ja, de ER dritstygge, men de er så fantastisk gode å gå i at det får vike hehe. Dessuten har jeg på en måte vendt meg til utseendet deres nå, de er ikke like stygge som første gangen jeg så dem.

Gammel 01-04-07, 10:43   #15
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

De har til 299 (Mener jeg det var) på Skoesken i Bamble. Tror de er ekte, men har ikke sett nøye på dem. Synes de er stygge.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 11:00   #16
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

På Grensensko på Strømmen har jeg sett at de koster 699,- Så det er dyrt.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 11:00   #17
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Eurosko har til 299 for voksne og 199 for barn. De hadde ihvertfall det på mitt senter i går (tilbud). Tror xxl også selger til 299

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-07, 10:22   #18
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

De har til 299 (Mener jeg det var) på Skoesken i Bamble. Tror de er ekte, men har ikke sett nøye på dem. Synes de er stygge.

Jeg har sjekka de ut og de er ikke ekte. Hvis man får tilbud om "crocs" til den prisen bør man virkelig sjekke at de er ekte.. (hvis det skulle bety noe da)

Jeg elsker mine Crocs jeg da. Og gleder meg til å kjøpe meg noen knall lilla eller knall rosa... hehe

Gammel 02-04-07, 10:33   #19
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Jeg har sjekka de ut og de er ikke ekte. Hvis man får tilbud om "crocs" til den prisen bør man virkelig sjekke at de er ekte.. (hvis det skulle bety noe da)

Jeg elsker mine Crocs jeg da. Og gleder meg til å kjøpe meg noen knall lilla eller knall rosa... hehe

Jaja, så mye vet jeg om crocs. Som guttungen min sa: "Jeg tror ikke mamman min synes de er noe fine."

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-07, 12:04   #20
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Dere som sier dere har sett Crocs til 299,- og lignende, dere har vel sjekket at de ER ekte? For jeg går jo ofte forbi skobutikker der det henger "Crocs" i haugevis, men da er det som regel juksesko.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:21.