|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Enkelte hundeeiere er rare vesenerHadde noens hund plantet forlabbene sine på meg hadde jeg blitt sint. Først på hunden og så på eieren, når jeg hadde kommet meg av sjokket!
![]() |
#42 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Enkelte hundeeiere er rare vesenerAh. Jeg må. Hver gang overskriften kommer opp i kontrollpanelet mitt, får jeg lyst til å gå inn og skrive:
![]() |
![]() |
#43 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Enkelte hundeeiere er rare vesener
Du er nok inne på noe vesentlig der, ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
frakoblet
|
![]() |
#45 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Enkelte hundeeiere er rare vesenerSafran: |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
For ikke å snakke om med hvilken selvfølgelighet man etterhert lar hunden urinere på naboens hagemur/gjerde/hushjørne dag etter dag mens man smilende står og venter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Enkelte hundeeiere er rare vesenerJeg har hunden min i bånd overalt unntatt i egen hage. Jeg plukker opp - alltid. Hun er jo tispe, så hun tisser ikke så mye, men de dråpene hun legger igjen på gresset har jeg ikke tenkt at kan sjenere noen. Nå er hun en liten 4 kgs hund, så det blir ikke akkurat store dammer etter henne og vanligvis tisser hun i egen hage.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Enkelte hundeeiere er rare vesenerVår drar inn en god del sand. Hun har veldig kort pels, men noe røyting merkes jo. Ikke sikling da. Men ja, hun har jo løpetid et par ganger i året. Nå er ikke det akkurat som mens da, det er jo bare dråper, ikke syndefloden, liksom. Men absolutt en kjedleig tid, på mange måter.
![]() |
#49 |
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Enkelte hundeeiere er rare vesenerDet er mange "sjarmerende" hundeeiere ute, ja. Spesielt liker jeg dem som lar hunden drite i snøen og bare forsiktig dekke over dritten med litt snø og tenker som så at "Nå er den borte! Ingen som ser den nå". Nei kanskje ikke akkurat der og da, men når våren kommer og snøen smelter så ligger det hundebæsj over "hele" parken vår, der unger leker. DET er sjarmerende det! NOT! |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Enkelte hundeeiere er rare vesenerJa, det finnes mange idioter som aldri skulle hatt hund. Og det finnes mennesker som virkelig utgjør mirakler med hundene sine. Jeg er en hundejente til beinet, er oppvokst med hunder ymse størrelser, og ser virkelig frem til den dagen vi selv kan anskaffe en firbeint lillebror. Drømmen er en schäfer, men jeg ser at det ikke vil passe inn i livene våre på noen år, med tanke på tid til trening, plass til utegarde osv., så da blir det en annen hund. Man velger en hund som passer inn i det livet man lever, ikke en som har det rette utseendet. Jeg tror jeg har landet på mops eller fransk bulldog, og har fått kontaktinformasjon til oppdrettere til begge rasene, selv om hunden er et par år frem i tid. Resarch er viktig, trening for både tobeint og firbeint er viktig, og det sier seg selv at man skal overholde regler for båndtvang, holde hunden unna folk som ikke vil hilse osv. Her i nærheten finnes en stor hundepark hvor hundene kan slippes løs, så sant de går overens med andre hunder. Den kommer vi garantert til å bruke masse!
![]() |
![]() |
#51 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Ikke bare sikler og stinker de (det gjelder for øvrig ikke alle hunderaser, mine gjør ingen av delene), røyter, bjeffer og drar inn masse sand, men de ligger sammenkrøllet i fanget ditt mens du ser på tv, legger verdens mykeste snute i hånda di for å få kos, ligger inntil magen din når du er syk, insisterer på å sove på gulvet ved siden av vogga med den nyfødte babyen for å kunne hente deg med det samme babyen sier "grynt" oppi der, slår nesten knute på seg av bare lykke når du kommer inn døra og er uvurderlig selskap på jogge- og fjellturer. Tror nok at slike ting er mye av grunnene til at man velger å ha hund.
![]() |
![]() |
#52 |
Hekta
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Enkelte hundeeiere er rare vesenerI vinter var vi på besøk i Oslo og ble med besøket på skitur i en av de mer traffikerte delene av marka. Der møtte vi en hundeeier med løs hund! Min gutt på 7 er redd fremmede hunder, og når vi møtte denne hunden kom vi ned en bakke, på skaren - så å bremse raskt opp var ikke så lett, og der kom altså denne hunden settende rett mot han. Sikkert for å hilse, han "er jo ikke farlig", men gutten ble livredd han, og kjørte rett i fjellveggen. Fy så sint jeg ble på den hundeeieren!
![]() |
#53 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Horten
![]() |
![]() Sv: Enkelte hundeeiere er rare vesenerKikker bort på "rotta" mi som ligger og sover i buret sitt, med "mensen" og det hele. Hun drar inn sand, greiner og all mulig annen drit, bjeffer når noen går i grusen utenfor, får gå løs i hagen, men stikker av helt bort til naboen, noe som er hans feil siden han har oppdratt bikkja mi til å komme og leke med han. (lite en får gjort når han gjemmer seg bak hekken og kauker på henne gitt) |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Dig for victory!
|
Jeg kaster aldri posen min hos andre, med mindre det er veldig langt hjem, men det gjør meg virkelig ingenting om andre kaster hos meg. Heller det, en dritt rundt i alle grøftene ... Så fullt blir det ikke av noen ekstra poser.
![]() |
![]() |
#55 |
Hekta
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Enkelte hundeeiere er rare vesenerMens jeg GLADELIG lar hundeiere kaste bæsjeposen i søpledunken min, helle det enn at de ikke tar opp, eller slenger fra seg posen rundt omkring.
![]() |
#56 |
|
![]() Sv: Enkelte hundeeiere er rare vesenerDet er mye hyggeligere å være sammen med bikkja enn de fleste mennesker egentlig, han merker når jeg er trist eller syk og ligger da alltid så nær meg som mulig og trøster, han blir alltid glad når han ser meg og legger aldri skjul på det, og når han er med meg på tur er jeg alltid trygg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
koko
|
![]() Sv: Enkelte hundeeiere er rare vesenerJeg har nettopp klippet plen. Kjenner jeg blir skikkelig glad når jeg kjenner eimen av sur hundelort bre seg når jeg kjører over ei rue. Takk til den som lar hunden sin gjøre fra seg i hagen vår. Ufyselig og totalt fjernt fra normal folkeskikk.
![]() |
#58 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Enkelte hundeeiere er rare vesenerSom lykkelig eier av hund har jeg gjerne lange studier av grøftekanten og jeg må si at jeg ble rimelig overraska over hvor mye skit folk lar ligge igjen. "Før hund" trodde jeg pose var obligatorisk, men tydeligvis ikke. Noen merkelige hundeeiere også, men de fleste er hyggelig og ansvarlig. Hund er sosialt! Ensomme mennesker burde absolutt få seg hund. Det er masse selskap i en hund, pluss at det alltid er noen som slår av en prat når man er ute på tur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
![]() Sv: Enkelte hundeeiere er rare vesenerYes, indeed!
![]() |
#60 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Nå vet jeg (og tydeligvis ikke du heller?) ikke hvordan denne ruka så ut pre gressklipper, men min erfaring er at katter også gjør fra seg i andres hager. Dessverre. :hater katter som pisser, driter og fanger/jager fugler i min hage:
![]() |
|
|