Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Enkelte hundeeiere er rare vesener

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-05-12, 14:06   #41
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkelte hundeeiere er rare vesener

Hadde noens hund plantet forlabbene sine på meg hadde jeg blitt sint. Først på hunden og så på eieren, når jeg hadde kommet meg av sjokket!

Jeg ønsket meg hund som liten, men pga mye allergi og astma i familien var det ikke aktuelt.
Nå har jeg egentlig et litt sånn "ikke"-forhold til hund og har sett og erfart mye rart hundehold.

Noen venner av oss har en praktfull sjokoladebrun labrador(jeg innrømmer at jeg er svak for den bare på grunn av fargen), men det hopper på absolutt alle og det gjør meg fryktelig skeptisk.
Vi bor rett ved skogen og det går veldig mange forbi hos oss som skal på luftetur med hunden. De aller fleste har hundene sine i bånd, heldigvis. Men jeg blir sur når de bruker søppelkassen vår som kasse til hundedritten. Det lukter og når kassen blir tømt bare hver tredje uke sier det seg selv at det alltid lukter. De kan ta med seg dritten hjem i egen kasse!

Gammel 13-05-12, 15:30   #42
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Ah. Jeg må. Hver gang overskriften kommer opp i kontrollpanelet mitt, får jeg lyst til å gå inn og skrive:

Alle hundeeiere er rare vesener. De har valgt å ha hund!

:lusker ut igjen:

Gammel 13-05-12, 15:32   #43
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Du er nok inne på noe vesentlig der, ja.

:ville ikke hatt en hund om jeg så fikk betaling for det:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-12, 15:46   #44
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Ah. Jeg må. Hver gang overskriften kommer opp i kontrollpanelet mitt, får jeg lyst til å gå inn og skrive:

:lusker ut igjen:

At noen frivillig anskaffer noe som sikler, røyter, stinker, drar inn masse møkk på gulvene, og som man i tillegg må følge på tur flere ganger om dagen - det er for meg komplett uforståelig.

Gammel 13-05-12, 15:47   #45
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Safran: Jeg har hørt at hunder har mensen også?!

(Går ut fra at det bare gjelder tisper, but still...)

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-12, 20:38   #46
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

At noen frivillig anskaffer noe som sikler, røyter, stinker, drar inn masse møkk på gulvene, og som man i tillegg må følge på tur flere ganger om dagen - det er for meg komplett uforståelig.

For ikke å snakke om med hvilken selvfølgelighet man etterhert lar hunden urinere på naboens hagemur/gjerde/hushjørne dag etter dag mens man smilende står og venter.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-12, 21:17   #47
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 358
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har hunden min i bånd overalt unntatt i egen hage. Jeg plukker opp - alltid. Hun er jo tispe, så hun tisser ikke så mye, men de dråpene hun legger igjen på gresset har jeg ikke tenkt at kan sjenere noen. Nå er hun en liten 4 kgs hund, så det blir ikke akkurat store dammer etter henne og vanligvis tisser hun i egen hage.

Men jeg har aldri brydd meg om at naboens boxer tisser på hjørnet av garasjen min, heller.

Jeg synes også at det grenser litt til galskap å ta hunder inn i familien, men det er jo kos, da. Og vår hund røyter ikke, så vi slipper hundehår overalt. Men til gjengjeld må hun gres og til gjengjeld drar hun med seg gress og pinner og kongler inn - det henger fast i pelsen hennes.
Jeg lar henne aldri hilse på folk som ikke aktivt inviterer til det.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-05-12, 21:56   #48
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Vår drar inn en god del sand. Hun har veldig kort pels, men noe røyting merkes jo. Ikke sikling da. Men ja, hun har jo løpetid et par ganger i året. Nå er ikke det akkurat som mens da, det er jo bare dråper, ikke syndefloden, liksom. Men absolutt en kjedleig tid, på mange måter.

Ingen tvil om at det nok grenser til galskap å skaffe seg hund, og jeg tror ikke denne (som er arvet, ikke anskaffet som valp eller egentlig helt frivillig) blir erstattet med en ny. Mannen hadde lyst på hund, jeg var lunken til tanken, så fikk vi denne, og jeg har ikke lyst på ny, og mannen vil ikke ha ny før han er pensjonist i alle fall, og barnelegen sier vi ikke trenger kjøpe ny så lenge Knerten bor hjemme i alle fall. Alt i alt, vi har en hund med forventet levetid i 3-5 år til, og etter det forventer jeg å ha et dyrefritt hjem, og det ser jeg jo egetlig frem til også, til tider. Men altså, akkurat nå ligger hunden og sover på poserer sitt som hun har dradd bort til sofaen her. Er man helt stille og tv'n trekker pusten kan man høre at hun snorker stille. Ellers merkes hun knapt. Da er det egentlig ikke så ille, altså. (og løpetiden er over for denne gang )

Gammel 19-05-12, 00:47   #49
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det er mange "sjarmerende" hundeeiere ute, ja. Spesielt liker jeg dem som lar hunden drite i snøen og bare forsiktig dekke over dritten med litt snø og tenker som så at "Nå er den borte! Ingen som ser den nå". Nei kanskje ikke akkurat der og da, men når våren kommer og snøen smelter så ligger det hundebæsj over "hele" parken vår, der unger leker. DET er sjarmerende det! NOT!

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-12, 07:08   #50
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Ja, det finnes mange idioter som aldri skulle hatt hund. Og det finnes mennesker som virkelig utgjør mirakler med hundene sine. Jeg er en hundejente til beinet, er oppvokst med hunder ymse størrelser, og ser virkelig frem til den dagen vi selv kan anskaffe en firbeint lillebror. Drømmen er en schäfer, men jeg ser at det ikke vil passe inn i livene våre på noen år, med tanke på tid til trening, plass til utegarde osv., så da blir det en annen hund. Man velger en hund som passer inn i det livet man lever, ikke en som har det rette utseendet. Jeg tror jeg har landet på mops eller fransk bulldog, og har fått kontaktinformasjon til oppdrettere til begge rasene, selv om hunden er et par år frem i tid. Resarch er viktig, trening for både tobeint og firbeint er viktig, og det sier seg selv at man skal overholde regler for båndtvang, holde hunden unna folk som ikke vil hilse osv. Her i nærheten finnes en stor hundepark hvor hundene kan slippes løs, så sant de går overens med andre hunder. Den kommer vi garantert til å bruke masse!

Schäferen jeg vokste opp med var det strengt tatt ikke nødvendig å ha i bånd, noen gang, om det var hundens personlige egneskaper som avgjorde. Men det var det jo ikke, så han gikk selvsagt i bånd. Naboene trodde pappa var spinn hakke gal som sendte dyret ut med min fem år gamle lillesøster på tur, men hun var nok mye tryggere sammen med hunden enn hun ville vært alene. Men han var veldig spesiell, og jeg tror nok ikke vi får en slik hund igjen noen gang, dessverre.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-12, 11:41   #51
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Safran: Jeg har hørt at hunder har mensen også?!

(Går ut fra at det bare gjelder tisper, but still...)

Ikke bare sikler og stinker de (det gjelder for øvrig ikke alle hunderaser, mine gjør ingen av delene), røyter, bjeffer og drar inn masse sand, men de ligger sammenkrøllet i fanget ditt mens du ser på tv, legger verdens mykeste snute i hånda di for å få kos, ligger inntil magen din når du er syk, insisterer på å sove på gulvet ved siden av vogga med den nyfødte babyen for å kunne hente deg med det samme babyen sier "grynt" oppi der, slår nesten knute på seg av bare lykke når du kommer inn døra og er uvurderlig selskap på jogge- og fjellturer. Tror nok at slike ting er mye av grunnene til at man velger å ha hund.

(Følte for å balansere ... )

Hopping er en uting, som mine ikke får lov til selv om de er aldri så små. Hundeposer er obligatorisk turutstyr og man tar selvfølgelig med seg posene til nærmeste søppelkasse! (Jeg lar meg også irritere av poser overalt ... ) Visst finnes det mengder av uvettige hundeeiere. Men det er viktig å huske på at det finnes mange med fornuft også. Og utidig oppførsel er sjelden eller aldri hundens feil.

Gammel 19-05-12, 12:14   #52
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

I vinter var vi på besøk i Oslo og ble med besøket på skitur i en av de mer traffikerte delene av marka. Der møtte vi en hundeeier med løs hund! Min gutt på 7 er redd fremmede hunder, og når vi møtte denne hunden kom vi ned en bakke, på skaren - så å bremse raskt opp var ikke så lett, og der kom altså denne hunden settende rett mot han. Sikkert for å hilse, han "er jo ikke farlig", men gutten ble livredd han, og kjørte rett i fjellveggen. Fy så sint jeg ble på den hundeeieren!

Gammel 20-05-12, 00:18   #53
husmora
Fullverdig medlem

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Horten
husmora er litt kul
Standard

Kikker bort på "rotta" mi som ligger og sover i buret sitt, med "mensen" og det hele. Hun drar inn sand, greiner og all mulig annen drit, bjeffer når noen går i grusen utenfor, får gå løs i hagen, men stikker av helt bort til naboen, noe som er hans feil siden han har oppdratt bikkja mi til å komme og leke med han. (lite en får gjort når han gjemmer seg bak hekken og kauker på henne gitt)
Hun irriterer meg grenseløst til tider, men jeg digger den bikkja.
Bryter nok grenser innimellom og lar henne løpe løs enkelte ganger men det tar jeg på min kappe. Jeg plukker opp dritten og nekter henne å hoppe på folk vi møter. Spør før hun får hilse på de og jeg kan absolutt ikke så mye om hund som jeg sikkert burde.
Mulig det er derfor bikkja mi snakker til meg på samme måten som en ettåring gjør?
Ei fillebikkje er vel så skummel eller irriterende som en stor en og selv er jeg livredd bikkjer, så jeg foretrekker å ha hunden min i bånd, slik at jeg slipper å måtte risikere å fiske henne ut av kjeften på en eller annen hund som hun kan ha trodd vil leke med henne...

HATER når folk tror søppelkassa mi er offentlig eiendom de kan kaste drittposen sin oppi, og tar min egen med hjem av samme grunn.
Skjønner frustrasjonen til både TS og dere andre og signerer særdeles mye av det!
Og ja, jeg er nok dum som har hund. Men, dum hadde jeg sikkert vært uansett...
Har jo til og med innekatt OG utekatt, så noe provoserende gjør jeg garantert uansett hva jeg gjør.

Bra diskusjon!

husmora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-12, 10:08   #54
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av husmora, her.

HATER når folk tror søppelkassa mi er offentlig eiendom de kan kaste drittposen sin oppi, og tar min egen med hjem av samme grunn.

Jeg kaster aldri posen min hos andre, med mindre det er veldig langt hjem, men det gjør meg virkelig ingenting om andre kaster hos meg. Heller det, en dritt rundt i alle grøftene ... Så fullt blir det ikke av noen ekstra poser.

Gammel 20-05-12, 10:46   #55
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Mens jeg GLADELIG lar hundeiere kaste bæsjeposen i søpledunken min, helle det enn at de ikke tar opp, eller slenger fra seg posen rundt omkring.

Gammel 20-05-12, 10:52   #56
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er mye hyggeligere å være sammen med bikkja enn de fleste mennesker egentlig, han merker når jeg er trist eller syk og ligger da alltid så nær meg som mulig og trøster, han blir alltid glad når han ser meg og legger aldri skjul på det, og når han er med meg på tur er jeg alltid trygg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-12, 15:30   #57
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 53
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Jeg har nettopp klippet plen. Kjenner jeg blir skikkelig glad når jeg kjenner eimen av sur hundelort bre seg når jeg kjører over ei rue. Takk til den som lar hunden sin gjøre fra seg i hagen vår. Ufyselig og totalt fjernt fra normal folkeskikk.

edit: Jeg kjørte ikke over den med vilje altså, skulleburde nok sjekka plena før jeg begynte å slå.

Gammel 20-05-12, 18:25   #58
Anuk
Bør lage seg en tittel selv

Anuk sin avatar

Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Som lykkelig eier av hund har jeg gjerne lange studier av grøftekanten og jeg må si at jeg ble rimelig overraska over hvor mye skit folk lar ligge igjen. "Før hund" trodde jeg pose var obligatorisk, men tydeligvis ikke. Noen merkelige hundeeiere også, men de fleste er hyggelig og ansvarlig. Hund er sosialt! Ensomme mennesker burde absolutt få seg hund. Det er masse selskap i en hund, pluss at det alltid er noen som slår av en prat når man er ute på tur.

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-12, 18:46   #59
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Yes, indeed!

Idag var jeg vitne til at en entusiastisk hundeier fulgte bikkja si i sila i skolegården. Skubbet den opp, så den kunne sile ned igjen. Jeg trodde dette var en litt spesiell hundeeier, helt til det kom tre godt voksne hundeeiere til. Skolegården er visst en fin plass og møtes på for snikksnakk på luftetur.

På 17. mai var det noen som hadde bundet hunden sin fast i en stolpe ved torget og forlatt den. Ganske stor var den også. Med så masse folk og styr så må jeg si at det grenser til å være direkte uansvarlig, på tross av at den var i band. Jeg så masse hunder i folketoget også, og kan faktisk ikke skjønne hva de har der å gjøre.

Gammel 20-05-12, 23:28   #60
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Jeg har nettopp klippet plen. Kjenner jeg blir skikkelig glad når jeg kjenner eimen av sur hundelort bre seg når jeg kjører over ei rue. Takk til den som lar hunden sin gjøre fra seg i hagen vår. Ufyselig og totalt fjernt fra normal folkeskikk.

Nå vet jeg (og tydeligvis ikke du heller?) ikke hvordan denne ruka så ut pre gressklipper, men min erfaring er at katter også gjør fra seg i andres hager. Dessverre. :hater katter som pisser, driter og fanger/jager fugler i min hage:

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:40.