|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
guru advisor
|
![]() Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?Har du et Bridezilla Moment fra bryllupet ditt, hvor du nesten klikket, men (forhåpentligvis) hentet deg inn igjen? Og som nå er blitt en god historie du kan le av på nettet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?Jepp. Gifteringene kom ikke! De var bestilt i verdens beste tid, men et eller annet gikk galt. Vi måtte dermed bruke de eldgamle forlovelsesringene i gult gull (som jeg var _veldig_ klar for å bytte ut) under sermonien.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?Joda, pappa glemte buketten hjemme. Han (og sjåfør) skulle hente meg og forlover hos frisøren på vei til kirka. Jeg trodde han tullet da han sa det, men skjønte han mente alvor da han lettere panisk ba sjåføren om å kjøre "omvei" til kirka ...
![]() |
#4 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?Selve bryllupet.
![]() |
![]() |
#5 |
Audacious
|
![]() Sv: Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?Ulvefar skadet høyre ringfinger i felt uka før bryllupet, så den var for hoven for gifteringen.
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?Jeg hadde på en måte glemt å tenke på bordpynten. Stod der kvelden før og var rimelig stressa for å si det sånn. Hadde lys, men dette med blomster og annen pynt gikk liksom i dass. Fikk noen venninner til å fikse biffen og ba de om kjøpe noe pynt med grønt i som skulle være på bordet. De plukket blomster som var fine og så pyntet med noe som så ut som grønn kattesand. Hehe. Ja, ja det spilte virkelig ingen rolle. Det ble et ordentlig artig bryllup! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?Vi leverte inn forlovelsesringene våre til inngravering et par uker før bryllupet. Da vi skulle hente de dagen før dagen, var de sporløst borte!
![]() |
#8 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?Jeg merket ikke noe, takket være mannen min som skjermet meg. Og lurt var det, for bakeriet hadde kakekrise, pga det varme været tror jeg. Fromasjkake som ikke oppførte seg helt bra. Men de avverget krisen ved å forandre litt på utseendet, og kaken kom på plass til rett tid uten at jeg trengte å bli gal av krisetanker.
![]() |
#9 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?Vi glemte ringene hjemme. Jaja, de skulle liksom bare være noe midlertidige greier, så den helt store katastrofen var det jo ikke.
![]() |
#10 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?Vi fant ikke ambassaden.
![]() |
#11 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?Venninna mi fant ikke bilnøklene da vi skulle kjøre hjemmefra. Hadde ordnet både hår og sminke hjemme, mens vi skravlet og koste oss. Prøvde å ringe noen som kunne hente oss, men alle hadde satt mobilene sine på lydløs, høflige som de var.
![]() |
#12 |
Borte
|
![]() Sv: Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?Jeg tråkket i hundebæsj og merket det ikke før det var hundebæsj overalt der vi hadde selskapet.
![]() |
#13 |
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?Vi glemte helt av tiden, vi. Så en knapp halvtime før vi skulle være hos byfogden, spør forloverne litt forsiktig om vi kanskje skal gjøre oss klare, og reise snart?? Vi satt i pysj rundt frokostbordet ennå.... 5 voksne og 1 barn som skulle kle på seg, sminke seg og ordne hår- pluss at bilen var nedsnødd, og måtte måkes fram. Og det tok 15 minutter å kjøre til byfogden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
guru advisor
|
![]() Sv: Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?Når jeg først begynte å tenke på dette kom hele dagen litt frem fra sitt femårs-glorifiseringsslør. Sist redigert av Minerva : 15-05-12 kl 21:15. Årsak: og/å feil |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Sv: Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?Vårt bryllup var så lite detaljplanlagt og så uformelt at jeg ikke vet hva som kunne gått galt i grunnen. Det måtte ganske store fadeser til. Det gikk heldigvis bra alt sammen. Eneste som var komisk var at mamma tok litt av da hun insisterte på å bestille bryllupskake til oss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?Og litt på siden. Forloveren min... hun drakk seg sanseløs dritings, sovnet på toalettet og ble hentet av foreldrene sine før kl 22.
![]() |
#17 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?Talen min var forsvunnet. Papirutgaven altså. Jeg fant dog kladden, som ikke inneholdt alt, og improviserte resten etter hukommelsen.
![]() |
#18 |
|
![]() Sv: Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?
Utrolig spesielt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Sv: Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?Njei, ingenting gikk galt, men jeg var så opptatt av å drikke kaffe og skravle med forloveren min (mamma) på hotellrommet at jeg var litt treig med å få på meg kjole og sminke. Nevnte jeg at jeg var en meget avslappet brud?
![]() |
#20 |
|
![]() Sv: Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|