|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Pass til barn igjen - hot and not?Jeg var seff forbilledlig tidlig ute for å skaffe nytt pass til Snorkfrøken, siden det ante meg at det gikk ut i år. Jeg har hatt passet i vesken siden påske.
|
|
|
#3 |
|
Textrovert
|
Sv: Pass til barn igjen - hot and not?Jeg vet ikke om det er likt overalt, men i Sandvika tas bildene ved skranken.
|
|
|
#4 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Pass til barn igjen - hot and not?Det er fremdeles sånn ikke smile, ikke le, ikke vise tennene?
|
|
|
#5 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Pass til barn igjen - hot and not?De har igjen outsourcet pass til et par andre lokalisasjoner, så sjekk om det finnes noe bedre nær deg.
|
|
|
#6 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Pass til barn igjen - hot and not?
Godt spørsmål. Må man til det lokale kontoret?
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pass til barn igjen - hot and not?Her hos oss må barn under 6 år ha med passbilde. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pass til barn igjen - hot and not?Det gjør de ikke alle steder og sist vi oppgraderte barnas pass gjorde de det ikke, selv om det sto her på FP.
|
|
|
#9 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Hm. Kanskje det lønner seg likevel?
|
|
|
#10 |
|
koko
|
Sv: Pass til barn igjen - hot and not?Snart fem-åringen vår var veldig preget da hun tok bilde hos politiet, gikk helt fint. Ellers er vel et triks å la barnet suge på en drops?
|
|
|
#11 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Pass til barn igjen - hot and not?Tenk å få barn i slutten av mai, da gitt.
|
|
|
#12 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Pass til barn igjen - hot and not?Drops!
|
|
|
#13 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Pass til barn igjen - hot and not?Ungene mine har tatt bilder på passkontoret de siste gangene, og det har blitt bra. Knerten var bare 3,5 år og det var ikke noe problem.
|
|
|
|
#14 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Pass til barn igjen - hot and not?På vårt kontor tar de bilder i skranken (på sånn biometrimaskin) av alle over 3 år.
|
|
|
#16 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Pass til barn igjen - hot and not?Hihi, så det smarteste er altså å ha med bilde. Og om du har med bilde, sørg for guds skyld å ha med 2 like. Jeg hadde tatt bilde hjemme og printa ut et i farger og et i svart/hvitt da storebror måtte ha nødpass i fjor da passet hans ikke kom frem i tide, og da måtte vi nok fint innfinne oss i fotomaskinen og ta nye bilder.
|
|
|
#17 |
|
Glamorøs
|
Sv: Pass til barn igjen - hot and not?Vi var på passkontoret på grønland for to uker siden. Bildene blir tatt i skranken, måling likeså. Dette var en fredag kl 13 og vi ventet i tre minutter. De har isautomat, så ta med cash. Det er fremdeles ikke smile, ikke le, ikke vise tennene. Barn under ti år trenger ikke signere.
|
|
|
#18 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Pass til barn igjen - hot and not?Ja, jeg har egentlig en hemmelig plan om å ta fredag etter lunsj en gang, da har jo hele Norge reist til hytten.
|
|
|
#19 |
|
maler
|
Sv: Pass til barn igjen - hot and not?Må ha med bilde under 5 år. Det er ikke smile og ikke le ja.
|
|
|
#20 |
|
Glamorøs
|
Jeg tror ikke rushet har satt inn ennå, så jeg ville satset på det. Med DS og ispenger går vel ventetiden greit.
|
![]() |
|
|