|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
På (opp?)tur
|
Noen som har vært på High Chaparral?Bestilt hytte i Guldbyn to døgn i juli. Vi har en nyfødt og en femåring, pluss en hund. Noen som har tips å dele? Både positivt og negativt, ting det er fint å få med seg.
|
|
|
|
#3 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Noen som har vært på High Chaparral?Vi var der for fire år siden og ungene var storfornøyde. Togturen var litt skummel, men veldig morsom og spennende. Så den må dere absolutt få med dere. Det var gøy med tur med dampbåten også og danseforestillingen i den meksikanske delen var veldig flott. Vi kjøpte kostymer til ungene nestn med én gang vi kom og det var stor suksess. Virkelig. Ha det moro!
Nenne Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04) Sist redigert av Nenne : 28-05-12 kl 20:56. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Noen som har vært på High Chaparral?Her ble vi angrepet på togturen etter at postkontoret var blitt ranet.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har vært på High Chaparral?Jeg har ikke vært der som voksen, bare som barn, men jeg har egentlig god grunn: for nesten 45 år siden var bestefaren min med på å bygge opp High Chaparall. |
|
|
|
![]() |
|
|