|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
| Se resultatene: Vet din partner hva du liker? | |||
| Selvfølgelig!!! |
|
81 | 39,90% |
| Tja.... |
|
89 | 43,84% |
| Absolutt ikke! |
|
28 | 13,79% |
| Ja dette var jo viktig å bruke tida på... |
|
5 | 2,46% |
| Deltakere: 203. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#82 |
|
TittelTøs
|
Sv: Ville din partner ha kommet hjem med riktig smågodt?Det beste bekreftelsen på at min mann vet hva jeg liker, er da han fikk beskjed om å kjøpe "litt godt". Han kom hjem med 1,5 kg. Toffee beans og 10 Lovehearts. Jeg elsker begge deler.
|
|
|
#83 |
|
Impulsiv innimellom
|
Sv: Ville din partner ha kommet hjem med riktig smågodt?Vi har kjøpt så mye smågodt opp gjennom årene at han vet hva jeg liker ja, og jeg vet hva han liker. Selvsagt ikke de samme tingene.
|
|
|
#84 |
|
Ad astra
|
Sv: Ville din partner ha kommet hjem med riktig smågodt?Klok av skade spesifiserer jeg slikt nøye.
|
|
|
#85 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ville din partner ha kommet hjem med riktig smågodt?Min x skuffet meg alltid på dette feltet, selv etter 22 år sammen.
|
|
|
#86 |
|
Nybegynner
Medlem siden: May 2012
![]() |
Sv: Ville din partner ha kommet hjem med riktig smågodt?Selvfølgelig!! |
|
|
|
|
|
#87 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Ville din partner ha kommet hjem med riktig smågodt?Nope. Han ville nok fylt posen med det han selv liker. Noe av det kunne nok jeg spist også, men ikke alt. Og det ville garantert ikke vært mine favoritter oppi der.
|
|
|
#88 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Ville din partner ha kommet hjem med riktig smågodt?
Hæhva!? Og Piggelin!?
|
|
|
|
#89 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Ville din partner ha kommet hjem med riktig smågodt?Han ville kom med en del av det jeg liker, men sikkert for lite av det meste. |
|
|
|
|
|
#90 |
|
|
Sv: Ville din partner ha kommet hjem med riktig smågodt?Jeg er så lite snopete av meg, så det tror jeg ikke. Vet forsåvidt ikke selv hva det skulle vært. |
|
|
|
|
|
#91 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Ville din partner ha kommet hjem med riktig smågodt?Det er litt opp og ned. Førstevalget mitt vet mannen veldig godt, men om de ikke skulle ha Walters inne, så bommer han ofte på gode alternativer.
|
|
|
|
#92 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Jaaa! OG Piggeliiin!!!
|
|
|
|
#93 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Ville din partner ha kommet hjem med riktig smågodt?Inspirert av denne tråden sendte jeg mannen en SMS om han kan kjøpe smågodt med seg hjem. Venter spent. Bør inneholde en hel del malacoblanding!
|
|
|
#94 |
|
Textrovert
|
Sv: Ville din partner ha kommet hjem med riktig smågodt?Jeg spurte mannen hva han ville kjøpt, og han svarte helt riktig.
|
|
|
#95 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Ville din partner ha kommet hjem med riktig smågodt?Ja, det er jo vel og bra det, Divine, men blander han? Jeg synes ingenting om sjokolade sammen med søtt og surt. Da kommer det sånn dryss på sjokoladen, og den skifter smak.
|
|
|
#96 |
|
Textrovert
|
Blandings og dryss gjør meg ingenting. Jeg synes det er en del av sjarmen.
|
|
|
#97 |
|
Plutselig tilbake
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Her!
![]() |
Sv: Ville din partner ha kommet hjem med riktig smågodt?Nei, etter 14 år så er det visst fortsatt like vanskelig å plukke med seg de tre typene jeg liker. |
|
|
|
|
|
#98 |
|
passer i nissedrakt
|
Sv: Ville din partner ha kommet hjem med riktig smågodt?Han vet hva jeg liker, så ja det hadde han gjort. Vi passer egentlig perfekt sammen til å dele twist eller "godt og blandet", for vi liker forskjellige ting |
|
|
|
|
|
#99 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Horten
![]() |
Sv: Ville din partner ha kommet hjem med riktig smågodt?Han ville nok kommet hjem med noe av det jeg liker, noe han liker og en haug han tror jeg liker som jeg syns er dritekkelt. |
|
|
|
|
|
#100 |
|
kall om benen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ville din partner ha kommet hjem med riktig smågodt?Jeg tror ikke det hadde blitt så mye smågodt da. Spiser bare to-tre typer, og heller ikke sjokolade lengre, så da er det ikke så mye kvar og det må ikke inneholde gelatin og heller ikke noen andre ting som jeg ikke spiser *kresen på smågodt*. Men lakrisen min derimot, DEN kan han. Venter i skrivende stund på en Pandalakris.
|
|
![]() |
|
|