|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
| Se resultatene: Vet din partner hva du liker? | |||
| Selvfølgelig!!! |
|
81 | 39,90% |
| Tja.... |
|
89 | 43,84% |
| Absolutt ikke! |
|
28 | 13,79% |
| Ja dette var jo viktig å bruke tida på... |
|
5 | 2,46% |
| Deltakere: 203. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Ville din partner ha kommet hjem med riktig smågodt?Dumme tråden gir meg lyst på smågodt. Men så er vi visst tomme for bleier. "Noe annet vi trenger?", sa mannen. Jupp. Blir spennende å se hva han kommer hjem med.
|
|
|
|
#102 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Horten
![]() |
Sv: Ville din partner ha kommet hjem med riktig smågodt?Gjett hvem som spiser smågodt for harde livet a... |
|
|
|
|
|
#103 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Ville din partner ha kommet hjem med riktig smågodt?Da skal vi se. Jeg sa "litt smågodt", men fikk temmelig mye, synes jeg, tatt i betraktning at det ikke er helg. Usikker på om det er et pluss eller ikke. Ved hjelp av sidene til Candy King, finner jeg at posen inneholder:
|
|
|
|
#105 |
|
...we have cookies
|
Sv: Ville din partner ha kommet hjem med riktig smågodt?Det hadde han aldri klart. Jeg har vel egentlig konkludert med at om han noen gang skulle få med seg hva jeg liker eller ikke så måtte jeg ha eksplodert tyve ganger først fordi han gjorde feil. Selv da ville han neppe ha klart å få det med seg. Så jeg gadd ikke anstrenge meg. |
|
|
|
|
|
#106 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Ville din partner ha kommet hjem med riktig smågodt?
Jeg gjorde jo det før han dro.
|
|
|
|
#107 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ville din partner ha kommet hjem med riktig smågodt?Det hadde han klart fint, men jeg liker litt av alt da så jeg er ikke vanskelig.
|
|
|
#108 |
|
villende
|
Sv: Ville din partner ha kommet hjem med riktig smågodt?Nå måtte jeg neste sjekke for sikkerhets skyld og Mannen min besto med glans. Han svarte "sjokolade og potetgull", som jo overhodet ikke er smågodt, men som absolutt er mitt foretrukne snop. Han klarte også å sette sammen riktig smågodtpose når jeg presiserte at det faktisk var smågodt vi snakket opp her. (Småsjokolader, fudgekarameller og diverse gummigodis uten strø - jeg spiser alt det andre, men de første er jo det jeg liker best.) |
|
|
|
|
|
#109 |
|
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Å herregud... Så pinlig. Det viser seg nå at ikke bare blir jeg vekselsvis smådeppa, småsur, veldig sliten, veldig trøtt og får skikkelig hodepine av å gå rundt på denne hormonetterbehandlingen etter å ha satt inn egg (+ muligens litt pga den psykiske belastningen av å ha blødning og ikke kunne få stadfestet om det er festeblødning eller mens før i neste uke en gang)... Jeg mister også evnen til å lese ting skikkelig...
|
|
|
#110 |
|
Ringskrømt
|
|
|
|
#111 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
Sv: Ville din partner ha kommet hjem med riktig smågodt?Forøvrig løste mannen min det til slutt ved å ringe meg og ramse opp alt de hadde i butikken (heldigvis siden han da allerede hadde plukket en liten pose med disse røde leppene etv), men det var nesten ikke noe av det jeg likte *kresen* |
|
|
|
|
|
#112 |
|
Textrovert
|
Sv: Ville din partner ha kommet hjem med riktig smågodt?Godteri ER viktig, altså. Det var et nær-skilsmisse-øyeblikk i det divinske hjem da Divine-mannen presterte å komme hjem med en pose Minde sjokolade. Minde! Jeg var både sjokkert og skuffet over at han etter seksten år med meg ikke visste bedre. Minde er nemlig IKKE godt. Det fungerer som nødløsning, men å kjøpe det!?
|
|
|
#113 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ville din partner ha kommet hjem med riktig smågodt?Ja, hvem ER det som kjøper Minde sjokolade, egentlig? Noen må det jo være siden de fortsatt holder koken? Er det laget som lokkemat for å få menn til å kjøpe feil godteri til sine koner?
|
|
|
#114 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
Minde er ikke sjokolade |
|
|
|
|
|
#115 |
|
Off the map.
|
Sv: Ville din partner ha kommet hjem med riktig smågodt?Jeg har begynt å like de røde leppene etter et raid i ungenes påskeegg.
|
|
|
#117 |
|
er her
|
Sv: Ville din partner ha kommet hjem med riktig smågodt?Minde sjokolade spises bare om der ikke finnes annet, det er virkelig ikke noen god sjokolade. Dessverre har ikke mannen helt skjønt det, så det hender vi har det i hus...
|
|
|
|
#118 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ville din partner ha kommet hjem med riktig smågodt?Han kjøper som oftest feil
|
|
|
|
#119 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Ville din partner ha kommet hjem med riktig smågodt?Tja. Han klarer å kjøpe den sjokoladen jeg liker. E-stoff-sug forstår han ikke og velger litt feil. Jeg simpelthen elsker skolekritt og heksehyl.
|
|
|
|
#120 |
|
flisespikker
|
Ja, det er nettopp denslags som gjør at jeg synes FP er veldig bra for parforholdet.
|
![]() |
|
|