|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Borte
|
![]() Hva gjør du med håret ditt, og hva er ditt beste hårtips?Håret mitt er et evig katastrofeområde. Det er veldig glatt og ganske tynt. Jeg hater å gå til frisør og syns sjelden at det blir noe særlig mye bedre av klipping og styling heller. Det varer i så fall bare noen få uker og så er alt tilbake til samme elendigheten.
![]() |
#2 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Hva gjør du med håret ditt, og hva er ditt beste hårtips?Vasker det hver dag, grer det, lar det gro, og har i en hårbøyle. Jeg ser omtrent sånn ut:
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
...we have cookies
|
![]() Sv: Hva gjør du med håret ditt, og hva er ditt beste hårtips?Jeg har funnet meg en ålreit frisør. Hun får frie tøyler mer eller mindre, men det blir aldri til at hun går amok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Borte
|
![]() Sv: Hva gjør du med håret ditt, og hva er ditt beste hårtips?Du ligner på Nancy Drew, Dragen-
![]() |
#5 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hva gjør du med håret ditt, og hva er ditt beste hårtips?Mitt beste tips er å ikke vaske håret i tide og utide (hvis jeg egentlig har en "vaske hår-dag", men bare skal være hjemme, venter jeg en dag ekstra). Og har du mulighet så bruk en skikkelig god shampoo/balsam tilpasset ditt hår. Det samme gjelder andre hårprodukter. Jeg merker i hvertfall stor forskjell de gangene jeg går tom for et eller annet og nød-shopper noe som er helt feil for mitt hår.
![]() |
#6 |
intro
|
![]() Sv: Hva gjør du med håret ditt, og hva er ditt beste hårtips?Jeg vasker håret annenhver dag, sånn ca. (med Wella eller noe annet fra butikken), og har aldri eid en føner. Når jeg trener, setter jeg det i en flette, og ja - det er vel det.
![]() |
![]() |
#7 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør du med håret ditt, og hva er ditt beste hårtips?Jeg har tynt og glatt hår, men det er mange hårstrå visstnok, uansett tror alle at jeg har veldig tjukt hår men når de tar i det så kjenner de at det ikke stemmer..
![]() |
#8 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hva gjør du med håret ditt, og hva er ditt beste hårtips?Jeg bruker hairthickening foam fra Define i luggen og straightening spray fra KMS på hele håret før det fønes helt tørt. Bruker rundbørste fra KMS til å forme helt på slutten (har kort bob).
![]() |
#9 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva gjør du med håret ditt, og hva er ditt beste hårtips?Jeg har tynt hår. Det er helt flatt og jeg hater det. Jeg går til frisør hver 8. uke ca, klipper og farger ettervekst. Et par ganger i året striper jeg det også. Ellers vasker jeg det som regel hver kveld og lar det lufttørke. Om morgenen bruker jeg stylingjern (rettetang fra ghb) og lager krøller og volum i håret. Hele håret ta ca 10-11 min å fikse og det er SÅ verdt det.
![]() |
#10 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva gjør du med håret ditt, og hva er ditt beste hårtips?Dette høres litt ut som mitt hår. Jeg bruker en formue på en veldig god frisør. Jeg er helt avhengi av en god klipp hver 8 uke, hvis ikke ser det helt for jævlig ut. Jeg merker også stor forskjell på håret i de perioder jeg er flink med hårkur en gang per uke. Da ligger jeg gjerne med kur om natta. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hva gjør du med håret ditt, og hva er ditt beste hårtips?Jeg vasker håret hver 2. eller 3. dag, og lufttørker alltid. Jeg bruker alltid balsam og nå er jeg godt fornøyd med shampo og balsam fra Kerastase som gir mye fuktighet til det tykke og litt tørre/krøllete håret mitt. Men jeg må bytte merker av og til for jeg blir fort allergisk. Jeg har hårkur fra samme merke som heter oliocurl, eller noe lignende.
![]() |
#12 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hva gjør du med håret ditt, og hva er ditt beste hårtips?Hårstrikk.
![]() |
#13 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør du med håret ditt, og hva er ditt beste hårtips?Vasker det annen hver dag med frisørshampo.... Innimellom hårkur, prøver huske gre det før jeg vasker det, men stort sett havner det i en hestehale eller hårknute og blir sjelden luftet. Klipper det 2-4 ganger i året. Jeg har veldig lyst blondt hår, typisk norsk med mange tynne hårstrå, så det er tykt, men ser ikke slik ut. Fikk litt fall etter siste fødsel, men håpløst å style for alt glir ut og jeg orker ikke bruke tid på det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør du med håret ditt, og hva er ditt beste hårtips?Jeg sliter en del med håret mitt også. Går til frisør max en gang i året, tar meg ikke råd til det oftere. Etter vektoperasjonen mister jeg mer hår enn noensinne, og jeg har mye småhårstrå som gjør at håret blir ganske bustete. Pga grå hår farger jeg det ca. annenhver måned. Jeg bruker Bedhead frisørshampo og Sebastian hårkur i hvert fall en gang i uken, lar håret lufttørke og har det som regel løst. Vasker håret omtrent hver 3.dag, det blir heldigvis ikke fett før. Til fest bruker jeg gjerne silkeproteiner i håret og glattetang, da ser det noenlunde ok ut.
![]() |
#15 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Hva gjør du med håret ditt, og hva er ditt beste hårtips?som trøst så er mitt hår konstant katastofehår. det kan til nøds ligge pent en stund, men begynner det å blåse eller yre så ser jeg ut som en mopp.
![]() |
#16 |
--
|
![]() Sv: Hva gjør du med håret ditt, og hva er ditt beste hårtips?Jeg klipper meg hos verdens beste frisør. Etter at jeg startet med det, føler jeg alt har blitt bedre. Ellers er mitt beste hårtips (eller frisøren sitt) å gre håret i dusjen mens balsamen er i, og bare tørke det forsiktig med håndkle etterpå. Håret mitt tåler visst ikke så godt å bli gredd i. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Hva gjør du med håret ditt, og hva er ditt beste hårtips?Håret mitt er mye mer happy nå når jeg vasker det hver tredje, fjerde dag. Skyller det hver annen.
![]() |
#18 |
I endring
|
![]() Sv: Hva gjør du med håret ditt, og hva er ditt beste hårtips?Jeg hater håret mitt intenst men alle andre synes vist at det er noe av det fineste de har sett. Jeg har KRØLLER og det er håpløst. Jeg skulle ønske jeg kunne ha hatt flatt hår.
![]() |
#19 |
Ferdiglada
![]() Sv: Hva gjør du med håret ditt, og hva er ditt beste hårtips?Eg vaske håret med KMS sin shampo og balsam for krølla hår annakvar morgen. Da gjer eg som Kirsebær, klemme det halvtørt for å samle krøllane. Har i KMS krem for krølla hår. Lar det alltid lufttørke men bruke slettetang på luggen for å få den til å ligge fint. En gong i veka bruke eg Redken-kur, men skal skifte over til Curl-kuren no når eg har fått litt lengde.
![]() |
![]() |
#20 |
Ferdiglada
![]() Sv: Hva gjør du med håret ditt, og hva er ditt beste hårtips?Mitt beste hårtips er forresten å klippe seg ofte!
![]() |
![]() |
|
|