|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
Har du erfaring med "optikerkjedene"?Ser ut som om jeg må få sjekket øynene til gutten min (har merket at han har begynt å myse når han skal lese på lang avstand). |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du erfaring med "optikerkjedene"?Har veldig god erfaring med Brilleland. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Fångad av en stormvind
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
Sv: Har du erfaring med "optikerkjedene"?Vi har brukt interoptikk og speecsavers. Er fornøyd med begge to.
|
|
|
#4 |
|
Erfaren
![]() ![]() |
Sv: Har du erfaring med "optikerkjedene"?Takk for svar. Er åpne for flere erfaringer. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Har du erfaring med "optikerkjedene"?Hva mener du med kjeder egentlig? Jeg har inntrykk av at "alle" optikerforretningene er i en eller annen kjede. Ville unngått specsavers.
|
|
|
#7 |
|
"De"
|
Sv: Har du erfaring med "optikerkjedene"?De fleste, Sitron. men det finnes butikker utenfor kjeder også. Men når jeg tenker meg om er det ikke fryktelig mange igjen av de.
|
|
|
#8 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Har du erfaring med "optikerkjedene"?Jeg er veldig misfornøyd med Krogh optikk. Blant annet har de sendt meg til øyenlege (fikk TO henvisninger fra to forskjellige Krogh-filialer), øyenlege klødde seg i hodet og kunne ikke fatte hva slags målinger som ble gjort.
|
|
|
#9 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Har du erfaring med "optikerkjedene"?Jobbet 4 år i en kjede og der var jeg fornøyd og mener da at de hadde den gangen ihvertfall ganske bra utvalg av barnebriller. Hvis dere ikke finner noen i butikken kan du be om å få se i katalogene å få de til å bestille inn flere. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du erfaring med "optikerkjedene"?Jeg ville tatt ham til fastlegen og fått henvisning til en øyenlege og tatt det derfra. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Mar 2007
![]() |
Sv: Har du erfaring med "optikerkjedene"?Jeg ville også gått til fastlegen først og fått en henvisning til øyelege, kan være greit med en skikkelig sjekk aller først. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
"De"
|
Sv: Har du erfaring med "optikerkjedene"?
Hvis ungen er under 7 år, så ja.
|
|
|
#15 |
|
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du erfaring med "optikerkjedene"?
Det går i allefall fortere. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
heimføing
|
Sv: Har du erfaring med "optikerkjedene"?En optiker er helsepersonell, og skal henvise videre til øyenlege om h*n finner noe muffens. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Erfaren
![]() ![]() |
Sv: Har du erfaring med "optikerkjedene"?Takk for svar alle sammen. Gutten er over 7 så lønner seg nok ikke å stikke innom legen. Kunne vel ha tatt en tur innom på helsestasjonen bare for å sjekket der. Han har hatt bra syn når vi har sjekket det på helsestasjonen før (6 års kontroll), men nå siste måneden så har han begynt å myse når han skal se noe på lang avstand. Kan jo bare være en uvane også, men vil sjekke det opp slik at om han behøver briller så bør jo gutten få det. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Erfaren
![]() ![]() |
Sv: Har du erfaring med "optikerkjedene"?Flott at dere ville dele erfaringene dere har hatt med meg. |
|
|
|
![]() |
|
|