Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Rask gange i 40 min. - Hvor langt?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-06-12, 22:54   #1
Left
Passiv

Standard

Rask gange i 40 min. - Hvor langt?

Jeg er 176 cm høy, og går sikkert med ca. 75-80 cm skrittlengde.
Har akkurat vært ute og gått det raskeste jeg klarer i vel 40 min.
Hvor langt har jeg ca. gått?

Svar med sitat
Gammel 08-06-12, 22:58   #2
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rask gange i 40 min. - Hvor langt?

Jeg tipper ca 5 km.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-12, 22:58   #3
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Jeg vil tro at du har gått ca 4,5 km (9 min på kilometeren)

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-12, 23:02   #4
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Rask gange skal visstnok tilsvare 5 km på 45 minutter. Hvis du er i god form og virkelig har langa ut, så kan det nok hende du har nærma deg 5 km

Går jo an å bruke en app på mobilen, hvis du har smartphone? Sånn som alle poster på facebook om dagen Da får du oversikt over rute og lengde og tidsbruk. Er sikkert motiverende å se!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-12, 23:03   #5
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Endomondo. Fin app til denslags.

Gammel 08-06-12, 23:07   #6
Left
Passiv

Standard

Endomondo :noterer:
Jeg elsker å ta meg en kjapp gåtur om kvelden når jeg har anledning - de helgene pappaen skal ha dem, så er det jo fritt frem, og mor kan gå.
Ellers går og står jeg mye på jobb også, så blir jo litt bevegelse i løpet av en dag.
Men Endomondo skal lastes ned. Takk for tips

Svar med sitat
Gammel 08-06-12, 23:10   #7
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Hvis du liker å gå samme rundene ofte anbefaler jeg Strava.com. Der kan du definere egne strekknog perse på dem. Det er faktisk litt moro.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-06-12, 23:52   #8
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Du kan tegne opp ruten her så ser du hvor langt du har gått. http://iform.nu/route

Gammel 09-06-12, 07:53   #9
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Hvis jeg går det forteste jeg klarer går jeg rundt sognsvann på litt over 20 minutter. Det er 3 kilometer.

Gammel 09-06-12, 12:02   #10
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Du kan tegne opp ruten her så ser du hvor langt du har gått. http://iform.nu/route

Den har jeg brukt når jeg har målt opp ruter som jeg sykler.
Men målet mitt er ikke lengden, jeg sjekker bare for morro skyld.
Jeg finner ruter hvor det er litt motbakker så jeg får trimmet litt ekstra på rompe- og lårflesk...

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:42.