Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Valg av oppvaskkost

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Se resultatene: Velger du oppvaskkost som passer interiøret på kjøkken?
Selvsagt! Skal det være så skal det være. 54 34,62%
Nei, det skulle tatt seg ut! 26 16,67%
Jeg kjøper alltid hvit og billigste type. 7 4,49%
Jeg kjøper alltid billigste kost. Farge er underordnet. 44 28,21%
Jeg kjøper alltid en av de dyre. Farge betyr ingenting. 18 11,54%
Jeg kjøper ikke oppvaskkost på Rema. Det skulle ttt seg ut. 7 4,49%
Jeg eier ikke oppvaskkost. 0 0%
Deltakere: 156. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-06-12, 23:34   #1
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Valg av oppvaskkost

Da jeg var innom Rema i dag oppdaget jeg at alle de røde og grønne oppvaskkostene stod igjen. Ingen hvite igjen, ett par gule og ett par blå. Så derfor lurer jeg på hva ditt forhold til oppvaskkoster er.

Her kommer veldig viktig påll.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-12, 23:41   #2
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Valg av oppvaskkost

Jeg tar det de har. :enkel: Fortrinnsvis blå eller en annen ikkeskrikende farge.

Stemte: Jeg kjøper alltid billigste kost. Farge er underordnet.

Gammel 08-06-12, 23:54   #3
Effie
wizzzard

Effie sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 1
Effie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populær
Standard

Kjøper stort sett ny farge kvar gong, utan at det eigentleg spelar noko rolle. Vanligvis billigste, men har og spandert på meg sugekoppvarianten.

Gammel 08-06-12, 23:59   #4
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

En av de dyre. Liker ikke de billige. Kjøper alltid to farger og er ikke så nøye på hvilke farger det er.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-12, 00:17   #5
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Ikke veldig nøye på fargen, men kjøper visst ofte rød til jul, gul til påske, rosa eller annen vårfarge på våren, og litt mørkere farger på høsten.
Kjøper i grunnen sjelden hvit oppvaskkost.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-12, 00:19   #6
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Helst lilla, og ikke av den helt billigste. Men ikke så nøye at jeg lar være å kjøpe om de ikke har det jeg vil ha.
Syns i grunnen ingen av svaralternativene passet for meg.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-12, 00:22   #7
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Æhm.....jeg kjøper alltid gråsvart, svart eller beige/hvit siden det passer med resten av fargene på kjøkkenet.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-12, 00:28   #8
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så lenge den er rød oppfyller den kriteriet. Liker også de med sugekopp slik at de kan stå opp-ned til tørk i kummen.

Gammel 09-06-12, 00:32   #9
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den skal helst være hvit eller beige, til nøds grå.

Gammel 09-06-12, 00:42   #10
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi kjøper oppvaskkoster på Ikea - billig og bra, uansett farge.

Gammel 09-06-12, 00:46   #11
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

De må være enten sort eller sølv.
Og så må den være fra Jordan.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-12, 01:49   #12
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det må være en rund, ikke avlang børst, og skaftet må være i stål. Det finner jeg ikke på Rema.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-12, 02:00   #13
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kjøper alltid billigste kost. Farge er underordnet.
Men jeg prøver, så langt det er mulig, å velge en sterk eller frisk farge. For øyeblikket er den lilla!

Gammel 09-06-12, 06:08   #14
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Farge er ikke så nøye, men jeg lar meg ofte begeistre av "festlige" ting, med det resultat at jeg som regel ender opp med en smådyr, "festlig" og ubrukelig oppvaskkost.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-12, 07:00   #15
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Det må være en rund, ikke avlang børst, og skaftet må være i stål. Det finner jeg ikke på Rema.

Hvorfor må det det? er det estetiske eller praktiske hensyn? Hva koster noe sånt? Jeg må innrømme at jeg blir litt sånn: av å punge ut for en oppvaskkost med håndtak i stål. Jeg vil helst at sånne forbruksting skal koset så lite som mulig. Helst under er tier. Jeg kan godt hamstre om det er skikkelig billig.

Gammel 09-06-12, 07:10   #16
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøper en 3-pack på Europris i ny og ne, ser aldri på farger. (jo billigere kostene er, jo mer glorete er de, lagt merke til det?).

Gammel 09-06-12, 07:33   #17
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Her er det stort sett 3-åringen som velger sånt, det er jo stas må vite, så vi har ikke hvite koster i hvertfall. Jeg har uansett ikke noe hvitt hjem interiørmessig så det går helt greit.

Gammel 09-06-12, 07:37   #18
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg kjøper alltid den billigste, uansett farge. Men her om dagen valgte jeg en gul fordi plutselig kom til å tenke på at gult er veldig trendy nå.

Gammel 09-06-12, 07:56   #19
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg tar en fin en som passer på kjøkkenet. Gjerne en sånn spesialdesign fra Jordan eller hva det nå er, selv om den koster 30 kr mer eller noe sånt. Jeg synes den er bedre å holde i også.

Gammel 09-06-12, 07:57   #20
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Helst blå eller hvit, for det passer på kjøkkenet. Pris er underordnet.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:53.