|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Leser
|
![]() Nessie (bilde)Jeg kom over et bilde på epla, som jeg synes var så deg, så da hadde jeg lyst til å vise deg deg (og så er jeg jo veldig nysgjerrig på om jeg tippet rett, da
![]() |
#3 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Nessie (bilde)Åh. Jeg blir jo mest
![]() |
#4 |
Leser
|
![]() Sv: Nessie (bilde)
Fint og søtt!
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell Sist redigert av him : 20-06-12 kl 10:03. Årsak: la til: Hvor er blomstene og nøttene på treet? og Får håpe kunstneren ikke kommer inn og sier at "Nei, det var ikk |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Nessie (bilde)Nei, historien/egden er nok ikke nødvendigvis «søt» (den er jo mer tragisk). Men det har noe med ekornene tror jeg, som ga meg den følelsen.
![]() |
#7 |
Leser
|
Dette er jo det som er sjarmen med kunst tenker jeg. At man ser og opplever bildene forskjellig.
![]() |
#8 |
...we have cookies
|
![]() Sv: Nessie (bilde)him - hvilken Epla-butikk er det som har disse bildene? Jeg er sikker jeg har surfet innom butikken der før, men ikke lagret den som favoritt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Leser
|
Butikken heter Galleri Angelshaug.
![]() |
#10 |
med mange baller i lufta
|
![]() Sv: Nessie (bilde)Fint bilde! Jeg tenkte ikke søtt, fikk nesten en litt creepy følelse.
![]() |
|
|