|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
Se resultatene: FB: Harry med profilbilde med glass i hånden? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
43 | 31,16% |
Nei |
24 | 17,39% |
Jeg bryr meg fremdeles ikke om hva andre har som bilde |
35 | 25,36% |
Bare hvis det er alkohol i glasset, melk og cola er greit. |
8 | 5,80% |
Nei, men jeg ville ikke hatt det selv |
21 | 15,22% |
Agurksalat |
21 | 15,22% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 138. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FB: Harry med profilbilde med glass i håndenJeg bryr meg fremdeles ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Sv: FB: Harry med profilbilde med glass i håndenMnjæ... Det kommer an på.
![]() |
![]() |
#24 |
intro
|
![]() Sv: FB: Harry med profilbilde med glass i håndenBeen there, done that.
![]() |
![]() |
#25 |
lettere utlada
|
![]() Sv: FB: Harry med profilbilde med glass i hånden
![]() |
#26 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: FB: Harry med profilbilde med glass i håndenJeg velger profilbilde utelukkende etter hvordan jeg syns jeg selv ser ut på bildet, og er troende til å overse både glass og bar, dersom bildet av meg er bra.
![]() |
#27 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: FB: Harry med profilbilde med glass i håndenHvis vedkommende har 200 fylla-trutmunn-bilder i arkivet sitt og slenger ut nok et bilde med glasset høyt hevet, er svaret ja.
![]() |
#28 |
Ringskrømt
|
Jeg har pluggen i mitt. Ikke bare han, jeg er selvsagt med også.
![]() |
#29 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Mja, det er jo en tråd om sigarett og glass også. Og så lurte jeg på om det var sigaretten som var grunnen til at så mange stemte på "harry."
Tenker du på bilde sammen med barna, eller bare barna som profilbilde? Og tenker du at det er harry, eller bare dumt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Shake it out!
|
![]() Sv: FB: Harry med profilbilde med glass i håndenGlass er Harry, men ølboks går fint.
![]() |
#31 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: FB: Harry med profilbilde med glass i håndenNæ. Jeg har hatt 8 profilbilder på FB, der to av dem har vært med en øl. Ikke partyparty, men sommer og en utepils. Jeg synes ikke det er harry, men det er det tydeligvis for en del |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: FB: Harry med profilbilde med glass i håndenJeg henger kun i tråden for å se hva mine Fb-venner mener. Mvh hvitvinsglassdama |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
intro
|
Ikke harry, men litt klamt på et vis. (Sammen med barna, ja.) jeg er sikkert sær.
![]() |
![]() |
#35 |
flisespikker
|
![]() Sv: FB: Harry med profilbilde med glass i håndenJeg tror jeg skjønner godt hva du mener, Bluen. Jeg har dog selv et profilbilde av meg sammen med Poden, men det er mest fordi jeg synes det er et fint og morsomt bilde som jeg blir glad over å se. Det plager meg heller ikke nevneverdig å tenke på at noen andre kanskje kan synes det er teit å ha med barnet sitt på FB-profilen.
![]() |
#36 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: FB: Harry med profilbilde med glass i håndenJeg ser at andre trodde dette dreide seg om Harry Potter. Jeg leste det som om det var Harry å ha profilbildet sitt på FB i glass (og ramme). :alderslangsynt:
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
maler
|
![]() Sv: FB: Harry med profilbilde med glass i håndenJeg synes fortsatt Harry skal spise mer agurk.
![]() |
#38 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: FB: Harry med profilbilde med glass i håndenHvis det er på noen jeg ikke kjenner, og det ikke åpenbart er for tøys/tull, er jeg redd jeg TenkerMittTM, ja.
![]() |
![]() |
#39 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: FB: Harry med profilbilde med glass i håndenNei, og jeg bryr meg fremdeles fint lite om andres profilbilder.
![]() |
#40 |
Borte
|
![]() Sv: FB: Harry med profilbilde med glass i håndenJeg tenker automatisk at de som bruker festbilder med alkohol i glasset på facebook bruker facebookbildet til å signalisere noe om identiteten sin. Kanskje tenker jeg særlig det om de jeg vet har små barn og familieliv som sin hverdagssyssel. "Jeg-er-fortsatt-vill-og-gal-og-morsom-og-drikker-mojitos-selv-om-jeg-har-barn-og-greier"
![]() |
|
|