|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
| Se resultatene: FB: Harry med profilbilde med glass i hånden? | |||
| Ja |
|
43 | 31,16% |
| Nei |
|
24 | 17,39% |
| Jeg bryr meg fremdeles ikke om hva andre har som bilde |
|
35 | 25,36% |
| Bare hvis det er alkohol i glasset, melk og cola er greit. |
|
8 | 5,80% |
| Nei, men jeg ville ikke hatt det selv |
|
21 | 15,22% |
| Agurksalat |
|
21 | 15,22% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 138. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: FB: Harry med profilbilde med glass i håndenDet er sommer og det burde vært sol.. det er flere og flere på min side som har glass i hånden.. MAn får ha det man vil som bilde, jeg bryr meg ikke om det.
|
|
|
|
#42 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: FB: Harry med profilbilde med glass i håndenJa, den gangen jeg hadde bilde av meg selv på fjelltur ,syntes jeg det var direkte pinlig at så mange av de 600 millionene andre FB-brukerne hadde det samme. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Helt konge
|
Sv: FB: Harry med profilbilde med glass i hånden
Jeg har ingen profilbilder av ungene eller meg sammen med ungene. Det jeg jeg gjennom det uttrykker er nok at jeg foretrekker vin, champagne og kjøttebein fremfor ungene mine. Sist redigert av Heiko : 28-06-12 kl 01:01. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Fortynnet
|
Sv: FB: Harry med profilbilde med glass i håndenJeg syns ikke det er så rart å ha profilbilde der barnet er med. Men jeg syns det er veldig rart å ha bare barnet som profilbilde. På et vis som om barnet er personen, og står bak det som skrives. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: FB: Harry med profilbilde med glass i håndenKjøttbein må da være fryktelig in i disse lavkarbo-tider. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: FB: Harry med profilbilde med glass i håndenJeg valgte mitt bilde fordi det var et jeg syntes jeg tok meg ut på. Utseendemessig. Det finnes ikke så mange av dem. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
can-jur
|
Sv: FB: Harry med profilbilde med glass i håndenJeg kysser hesten min på munnen på mitt profilbilde (og har hatt det samme bildet siden jeg registrerte meg i 2007).
|
|
|
|
#48 |
|
Eklektisk
|
Sv: FB: Harry med profilbilde med glass i hånden
Neida, vi tror bare at du foretrekker hester. |
|
|