|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() |
![]() Seville fra Bolia igjen! Noen som ikke er fornøyd? Vurderer å bestille uprøvd...Ser jo at denne uten tvil er stilig, men den er lav i ryggen og det er vel største aberet.. Er den for lav slik at det ikke er mulig å sitte ok i den?
![]() |
#2 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Seville fra Bolia igjen! Noen som ikke er fornøyd? Vurderer å bestille uprøvd...Jeg har prøvd den og endte opp med Scandinavia. Men den er lekker altså! Litt kort i ryggen og litt bred i setene, slik at man må sette seg helt inn til med ryggen på en måte. Du kan ha dun i putene.
![]() |
#3 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Seville fra Bolia igjen! Noen som ikke er fornøyd? Vurderer å bestille uprøvd...Vi prøvde den, men endte som Daisy opp med Scandinavia. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Seville fra Bolia igjen! Noen som ikke er fornøyd? Vurderer å bestille uprøvd...Vi har denne, og synes den har overraskende god sittekomfort; den ser "hardere" ut enn hva den er. Den har nok litt stor sittedybde, men vi merker det ikke så godt siden vi ofte sitter litt henslengte oppi sofaen.
![]() |
#5 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Seville fra Bolia igjen! Noen som ikke er fornøyd? Vurderer å bestille uprøvd...Jeg liker ikke sofa med lav rygg, men jeg har prøvd Seville i butikken og synes ikke den er for lav i det hele tatt. Det er bred rygg, så om du vil ha hodestøtte kan du legge vanlige avlange sofapute oppe på ryggen å hvile hodet på om du ligger bakover. Jeg liker at det ikke er løse puter i den og det er ikke ryggputer du får trykket sammen når en legger armen oppå ryggen, noe som er veldig bra. Men den er god å sitte i. Jeg skulle ønske jeg kunne kjøpt den sofaen, men den passer ikke inn der vi skulle ha den uansett hvordan jeg prøvde å sette sammen to sofaer av den siden vi skulle ha stor sofa, og det går ikke ann å ta av armlenene på den for å sette mot en annen sofa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Seville fra Bolia igjen! Noen som ikke er fornøyd? Vurderer å bestille uprøvd........
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05. ![]() Sist redigert av Pesten : 13-11-12 kl 19:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() ![]() |
![]() Sv: Seville fra Bolia igjen! Noen som ikke er fornøyd? Vurderer å bestille uprøvd...Tusen takk for svar
![]() |
#8 |
![]() ![]() |
![]() Sv: Seville fra Bolia igjen! Noen som ikke er fornøyd? Vurderer å bestille uprøvd...Hvilken størrelse anbefaler dere forresten? 6 seter eller 7 seter?
![]() |
#9 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Seville fra Bolia igjen! Noen som ikke er fornøyd? Vurderer å bestille uprøvd...Ta så stor som du har plass til. Jo større jo bedre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Seville fra Bolia igjen! Noen som ikke er fornøyd? Vurderer å bestille uprøvd...Vi er veldig fornøyd med Seville. Alle som er på besøk er overrasket over hvor god den er å sitte i. Vi har 6-seteren. Man kan ikke ha nakkestøtte på den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Seville fra Bolia igjen! Noen som ikke er fornøyd? Vurderer å bestille uprøvd.......
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05. ![]() Sist redigert av Pesten : 13-11-12 kl 19:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Seville fra Bolia igjen! Noen som ikke er fornøyd? Vurderer å bestille uprøvd...Vi har også puffen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|