|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Du finner gavekortet - hva gjør du? | |||
| HVOR er nærmeste Kremmerhus??! |
|
21 | 17,95% |
| Jeg tar det neste gang jeg skal dit/den veien/har tid |
|
33 | 28,21% |
| Neisjh, moro og sånn, får ta meg en tur snart tenker jeg |
|
15 | 12,82% |
| Ingen hast |
|
2 | 1,71% |
| Når går det ut da? Får vel ta meg en tur før den tid |
|
44 | 37,61% |
| HATER å shoppe, driter i hele gavekortet |
|
0 | 0% |
| HATER Kremmerhuset og alt de står for |
|
0 | 0% |
| Jeg gir det bort |
|
2 | 1,71% |
| Deltakere: 117. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Ringskrømt
|
Gavekortet du trodde var borte, hva gjør du?Vi fikk et gavekort fra fetter og kusine (evt. 2 søskenbarn, jmfr. annen tråd) til jul, men så rotet jeg det altså bort. Har letet etter det, men uten resultat. I dag har jeg ryddet kraftig i hele huset, dvs skuffer og skap og oppå og under og hva_har_du, og DER var det! Mellom hendene hadde jeg et gavekort fra Kremmerhuset.
|
|
|
#2 |
|
Pauset
|
Sv: Gavekortet du trodde var borte, hva gjør du?Kremmerhuset? Jeg tar det nok med en gang jeg vet jeg skal i nærheten av en butikk. Hadde gavekortet vært til skobutikk eller sportsbutikk, så hadde nok kortet gått fortere for min del. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Gavekortet du trodde var borte, hva gjør du?Nå er det Kremmerhuset på nærmaste handesenter, så eg går forbi viss eg skal handle mat og apotekvarer samtidig. Så eg ville nok syntest det var moro og brukt det rimeleg kjapt. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Off the map.
|
Sv: Gavekortet du trodde var borte, hva gjør du?Jeg hadde også tatt det en gang det passer.
|
|
|
#8 |
|
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gavekortet du trodde var borte, hva gjør du?Legger det et lurt sted (igjen), og finner det igjen tre år senere. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Borte
|
Sv: Gavekortet du trodde var borte, hva gjør du?Jeg hadde reist til Kremmerhuset og svidd gavekortet med en gang.
|
|
|
#13 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Gavekortet du trodde var borte, hva gjør du?
Bra det er flere av oss!
|
|
|
#14 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Gavekortet du trodde var borte, hva gjør du?Jeg hadde tatt det med neste gang jeg skulle til byen, om jeg klarte å huske på det. Jeg er veldig glad i shopping, men en rotekopp.
|
|
|
#15 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Gavekortet du trodde var borte, hva gjør du?Jeg hadde straks sørget for å forlegge det et annet sted, så jeg ikke fant det igjen før det virkelig var utgått på dato.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ringskrømt
|
Men da kan du vel gi det bort i stedet?
|
|
|
#18 |
|
Borte
|
Sv: Gavekortet du trodde var borte, hva gjør du?Fikk du fint for gavekortet da, Ramses?
|
|
|
#19 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gavekortet du trodde var borte, hva gjør du?Hadde nok lagt det i lommeboken og brukt det neste gang jeg var innom kremmerhuset.
|
|
|
|
#20 |
|
Ringskrømt
|
|
![]() |
|
|