|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Guardian of the galaxy
|
Dere som har mennene/damene deres her inneFøler dere at dere må 'holde igjen' fordi den andre parten kan lese det dere skriver?
|
|
|
#2 |
|
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere som har mennene/damene deres her inneJeg ser helst at gubben ligger unna forumene mine. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere som har mennene/damene deres her inneDet er nå veldig greit å ha et sted for seg selv, synes jeg da. Men, nå er det heller ingen fare for at julemannen melder seg inn her. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
lissom sjarmør
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere som har mennene/damene deres her inneJeg hadde nok kommet til å måtte holde igjen så mye at jeg ikke lenger ville hatt det noe gøy her inne. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2007
![]() |
Sv: Dere som har mennene/damene deres her inneJeg og mannen er med på endel samme forum, og vi har en regel om at vi ikke diskuterer den andre på forum.
|
|
|
|
#7 |
|
|
Sv: Dere som har mennene/damene deres her inneNå har jo alfaMannen i mitt liv endelig fått ut finger'n og regga seg her. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Sv: Dere som har mennene/damene deres her inneJeg har oppfordret Mannen til å registrere seg her, men det var visst noe trøbbel med to forskjellige nick og samme IP-adresse(?). Jeg tror han ville hatt stor glede av flisespikkeriet, bl.a. |
|
|
|
#10 |
|
kamerat
|
Sv: Dere som har mennene/damene deres her inneMannen min leser litt her av og til, og det ville absolutt ikke vært noe problem for meg om han registrerte seg og begynte å skrive her heller. (Han ville vel flisespikket meg, tenker jeg. Det er jeg jo vant til.) Jeg tror ikke vi ville trengt noen eksplisitte kjøreregler.
|
|
|
#11 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Dere som har mennene/damene deres her inneJeg forteller ingenting her inne som mannen ikke vet - og ikke klager jeg nevneverdig over mannen her inne heller, så om han har registrert seg har det vært helt greit.
|
|
|
#12 |
|
Har laget seg en tittel
|
Sv: Dere som har mennene/damene deres her inneVi har maskinene våres rett ved siden av hverandre. Jeg med bilde av ungene på skjermen, og han med bilde av barnet sitt (les:bilen).
|
|
|
#13 |
|
flisespikker
|
Sv: Dere som har mennene/damene deres her inneJeg skriver uansett ingenting på åpent tilgjengelige forum som jeg ville synes det var problematisk at mannen min leste, og jeg tror ikke jeg har endret hva jeg skriver om her inne etter at han ble medlem. Det hender jeg tenker på hva han vil synes om det jeg skriver, men det gjør jeg jo i forhold til andre jeg kjenner her inne også.
|
|
|
#14 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Dere som har mennene/damene deres her inneJeg sitter og tenker på at om Sambo hadde registrert seg her inne så hadde jeg kommet til og blitt mindre åpen.
|
|
|
#15 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere som har mennene/damene deres her inneMannen min interesserer seg ikke det lille minste for fora som dette og det er jeg i grunnet ganske fornøyd med. Så jeg er helt på linje med deg, Kirsebær.
|
![]() |
|
|