Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Dere som har mennene/damene deres her inne

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-04-07, 08:02   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dere som har mennene/damene deres her inne

Føler dere at dere må 'holde igjen' fordi den andre parten kan lese det dere skriver?
Har dere på forhånd blitt enig om noen nettregler eller er dere så samkjørte at det går bra? Har dere foum der dere er hver for dere i tillegg?

Om Sambo plutselig skulle registrert seg her inne tror jeg jeg hadde skiftet forum.

Sånn, det var det jeg lurte på en torsdagsmorgen...

Gammel 05-04-07, 09:10   #2
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dere som har mennene/damene deres her inne

Jeg ser helst at gubben ligger unna forumene mine.
Det var forresten en pen måte å si det på, for han har fått beskjed om å ligge unna. Jeg vet at han overhodet ikke er interessert i det som skjer på forum, så det måtte i såfall vært for å "snoke" på meg. Men han er ikke mistenksom/nysgjerrig i så måte (jeg derimot... ) så jeg frykter ikke at han plutselig registrerer seg.

Han bruker pc'n sin mye selv, da helst til programmering (tror jeg i allefall ).

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-07, 09:48   #3
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er glad for å ha dette i fred jeg. Men det er heller ingen fare; Mr.Norway interesserer seg null!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-07, 10:26   #4
Virra
Superaktiv

Virra sin avatar

Virra er litt kulVirra er litt kulVirra er litt kul
Standard

Det er nå veldig greit å ha et sted for seg selv, synes jeg da. Men, nå er det heller ingen fare for at julemannen melder seg inn her.

Virra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-07, 10:32   #5
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Jeg hadde nok kommet til å måtte holde igjen så mye at jeg ikke lenger ville hatt det noe gøy her inne.
LA MEG VÆRE I FRED MED DAMENE MINE!

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-07, 11:06   #6
Anyway
Nybegynner

Medlem siden: Apr 2007
Anyway har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg og mannen er med på endel samme forum, og vi har en regel om at vi ikke diskuterer den andre på forum.
Det er heller ikke lov å legge ut personlige opplysninger, og heller ikke fortelle om reiser, familien, barnet, vår hverdag som gjør at vi kan gjennkjennes IRL.

Det er helt uproblematisk, og vi har holdt på i over 2år.
Egentlig er det litt fint, for vi rekker ikke å lese alle innlegg alene, så vi holder hverandre oppdatert.

Gammel 05-04-07, 11:38   #7
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1281
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har jo alfaMannen i mitt liv endelig fått ut finger'n og regga seg her.

Det skjedde etter et mildt press fra hans hulde viv, iom. at han nå har litt større mulighet til å skjønne referanser til Kirsebær, ( ), Liven, en rettskrivningspanda som heter Tinetoff, peoder, og ikke minst at når jeg nå sier "knegg" ser han OGSÅ for seg , og ikke en hest.

Tror ikke jeg kommer til å moderere meg på noen måte, hvorfor det lissom? Jeg modererer meg allerede i forhold til at dette er et offentlig forum hvor hvem som helst kan lese alt jeg skriver. Også mamman min.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-07, 12:42   #8
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg har oppfordret Mannen til å registrere seg her, men det var visst noe trøbbel med to forskjellige nick og samme IP-adresse(?). Jeg tror han ville hatt stor glede av flisespikkeriet, bl.a.

Jeg ville ikke holdt igjen her inne. Er det noe jeg ikke vil at han skal lese, kan jeg ta det på forumet barselgruppa mi holder til på, for det er lukket.

Svar med sitat
Gammel 05-04-07, 12:48   #9
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Min bedre halvdel interesserer seg absolutt null niks han også
Han er interessert i å lese om GP løp,reisemål, reiser etc etc

Gammel 05-04-07, 12:53   #10
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen min leser litt her av og til, og det ville absolutt ikke vært noe problem for meg om han registrerte seg og begynte å skrive her heller. (Han ville vel flisespikket meg, tenker jeg. Det er jeg jo vant til.) Jeg tror ikke vi ville trengt noen eksplisitte kjøreregler.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-07, 13:00   #11
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg forteller ingenting her inne som mannen ikke vet - og ikke klager jeg nevneverdig over mannen her inne heller, så om han har registrert seg har det vært helt greit.

Gammel 05-04-07, 13:02   #12
carolin
Har laget seg en tittel

carolin sin avatar

Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Vi har maskinene våres rett ved siden av hverandre. Jeg med bilde av ungene på skjermen, og han med bilde av barnet sitt (les:bilen).
Han er medlem i diverse bilforum, mens jeg er medlem i diverse foreldreforum. Det hender at vi kiker på hverandres skjermer, men det er mer for å vise litt interesse for hva den andre holder på med.

Det hadde ikke gjort meg noe som helst om han skulle ha registrert seg her inne, men jeg tror det er like lite sannsynlig som at jeg skulle registrert meg på et av bilforumene han er på.

Gammel 05-04-07, 13:15   #13
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skriver uansett ingenting på åpent tilgjengelige forum som jeg ville synes det var problematisk at mannen min leste, og jeg tror ikke jeg har endret hva jeg skriver om her inne etter at han ble medlem. Det hender jeg tenker på hva han vil synes om det jeg skriver, men det gjør jeg jo i forhold til andre jeg kjenner her inne også. Vi er nok ganske enige om hva som er fornuftige "nettregler" generelt, og har ikke hatt behov for å gjøre noen eksplisitte avtaler oss imellom.

Og selv om han ikke var registrert på NM, for eksempel, så visste han godt at jeg var der og hva som var nicket mitt, og han kunne godt ha lest der (ikke at jeg tror han gadd noen gang, men), og jeg skrev uansett aldri noe der som jeg trodde han ville mislike at jeg skrev. I gamle dager var vi begge på Usenet (under fullt navn), og så blogger vi begge to (også under fullt navn), så vi er vant til at "alle" kan lese det vi skriver på nett. Det eneste stedet jeg er der han ikke har tilgang, er den private salongen her på FP.

(Moren min pleier også å kikke innom på steder der hun vet at jeg skriver, og det synes jeg heller ikke er problematisk. Jeg har ryggmargsrefleks på at "alle" kan lese det jeg skriver etter de ti årene jeg var på Usenet.)

Gammel 05-04-07, 23:41   #14
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg sitter og tenker på at om Sambo hadde registrert seg her inne så hadde jeg kommet til og blitt mindre åpen.

Litt snodig.

Enten så bør jeg forandre mitt forhold til dere, eller så må jeg vurdere å forandre litt på forholdet mitt her hjemme.

Gammel 05-04-07, 23:48   #15
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Mannen min interesserer seg ikke det lille minste for fora som dette og det er jeg i grunnet ganske fornøyd med. Så jeg er helt på linje med deg, Kirsebær.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:23.