|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hva skjer egentlig på Værnes i dag, 30/6?Jeg har barn som skulle reist alene fra Værnes i dag. Tre timer før flyavgang får jeg beskjed om kansellering, teknisk feil sier Norwegian. Ingen ledige billetter fra Værnes i dag. Første mulige var i morgen 18.45 til Sandefjord. Vi kunne få pengene tilbake da, men nei takk, jeg vil ha jenta mi.
06 & 08 ![]() Sist redigert av Lavender : 30-06-12 kl 19:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Hva skjer egentlig på Værnes i dag, 30/6?Jeg skjønte veldig lite av innlegget ditt, sorry.
![]() |
#3 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skjer egentlig på Værnes i dag, 30/6?Tja... flyet fra Værnes til Nice ble stående i nice pga tekniske problemer. Mulig det er det flyet som egentlig skulle tilbake til værnes, for så å fly et annet sted.
![]() |
#4 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Hva skjer egentlig på Værnes i dag, 30/6?Slike ting putter jeg i kategorien "ting som kan skje". Forøvrig har jeg ikke opplevd store irritasjoner med Norwegian. Ikke verre enn halvannen time forsinkelse en gang.
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skjer egentlig på Værnes i dag, 30/6?Skjønner heller ikke helt innlegget ditt, men er er enig med Fibi at dette er sånn som kan skje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva skjer egentlig på Værnes i dag, 30/6?
På en måte er det jo bedre å ha lite tillit til forklaringer/bortforklaringer som setter fly på bakken, enn til forklaringer/bortforklaringer om hvorfor fly er i lufta på tross av tekniske feil/piloter som ikke har fått sovet/osv. Det er i det minste hakket sikrere, på sett og vis Sist redigert av m^2 : 30-06-12 kl 18:42. Årsak: liten korreksjon av teksten |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Passe aktiv
![]() Sv: Hva skjer egentlig på Værnes i dag, 30/6?Norwegian har teknisk problem. Det kan jo være så enkelt at en flymaskin er ute av drift. Syntes det var rart at det ikke var noe ledig med SAS eller Norwegian i dag. Og kun til Sandefjord i morgen. Det er vel bare høysesong.
![]() |
#8 |
Passe aktiv
Absolutt! De sliter nok litt med personal og materiell. Jeg leser noe innimellom men glemmer lett og følger ikke konstant med.
![]() |
#9 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Hva skjer egentlig på Værnes i dag, 30/6?Hun lurte vel mere på hvorfor alle fly var fulle. Det skyldes vel St-Olavs Loppet som avsluttes i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Passe aktiv
Takk! Det er også en forklaring. For det var så rart at alle flyavgangene ble fulle kl 12 i dag. Og på SAS siden var dagens dato ikke engang tilgjengelig. Ingen nyheter om dårlig vær på vg.no. Jeg tenkte på et værvarsel jeg så om lyn og torden i Trondheim.
![]() |
|
|