|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor finner en egentlig fine gravidklær?Buksene fra Motherhood er de beste jeg har hatt også. De har nesten som strømpebuksestoff i livet som sitter kjempegodt uten å bli for stramt. Tanktinien jeg kjøpte der var og veldig god og er blitt brukt mye. Eneste jeg har vert missfornøyd med var en genser jeg kjøpte og en trøye. Tror ikke de var min passform rett og slett. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Hvor finner en egentlig fine gravidklær?
Og vips hadde eg og lagt inn ei bestilling... Takk for tips! |
|
|
|
|
|
#23 |
|
intro
|
Sv: Hvor finner en egentlig fine gravidklær?Hvis du er kjoledame, synes jeg kjoler i jerseystoff fra vanlige butikker funka fint gjennom hele svangerskapet. Særlig kledelig er det hvis de er avdelt under brystet.
|
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvor finner en egentlig fine gravidklær?Jeg er definitivt kjoledame, så jeg bruker noen av de vanlige kjolene mine fortsatt og kan sikkert gjøre det en stund. Sist funket vanlige kjoler dårlig, men det er jo verdt et forsøk å sjekke!
|
|
|
|
#26 |
|
|
Sv: Hvor finner en egentlig fine gravidklær?Jepp. Det eneste jeg har sett av kjoler med type empireliv e.l. er litt vel blomstrete for min smak, for å si det sånn... Mulig jeg har sett på feile steder.
|
|
|
|
#27 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hvor finner en egentlig fine gravidklær?Jeg fant flotte topper på POP forrige gang, litt dyre men de satt fint på og var i kjempegod kvalitet.
|
|
|
#28 |
|
|
Sv: Hvor finner en egentlig fine gravidklær?POP har visst ikke lenger.
|
|
|
|
#29 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sånn tenkte jeg også, stort sett. De fleste buksene var dyrere, og så supplerte jeg på med endel rimeligere, enkle topper fra H&M.
|
|
|
#30 |
|
|
Sv: Hvor finner en egentlig fine gravidklær?Ja, sant. Jeg har et utall svarte langermede gensere fra HM Mama, de har jeg brukt hele veien etter at jeg fødte sist også, for de er så herlig lange og gode.
|
|
|
|
#31 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Hvor finner en egentlig fine gravidklær?Eg rakk akkurat opphørssalget på PoP i veke 11, og har to favorittights derifrå. Dei er veldig gode, og ein heilt anna kvalitet enn alt anna. Men dei norske PoP-butikkane, har slutta med mammatøy. Dei har framleis i Sverige, men dei sender ikkje til Norge. Dessverre. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Fru Jacobsen
Sv: Hvor finner en egentlig fine gravidklær?I Sandvika i Rådmann Halmrastvei rett ved siden av The Sushi bar er det en damebutikk. Der har de en kjole som jeg tror ville passet perfekt som gravidekjole også. Den er virkelig fin, og med rommelig A-fasong. Går mest i sort, med hals i hvitt og litt mønster på nedkanten i farger. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Klar
|
Sv: Hvor finner en egentlig fine gravidklær?Dere erfarne internettshoppere: Står det oppgitt konkrete mål for størrelsene på klærne? |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Librocubicularist
|
Ein har 14-dagers angrerett ifølgje kjøpsloven. Då må ein betale returporto, men eg har aldri hatt problem med å få sende tilbake til norske butikkar. Då eg bestilde frå Ellos, bestilde eg bukser i to str. og sendte halvparten tilbake etter prøving. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Fru Jacobsen
Sv: Hvor finner en egentlig fine gravidklær?Jupp feil side for meg også- men jeg var tilfeldigvis der en dag, og så den kjolen
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Hvor finner en egentlig fine gravidklær?Nå har jeg fått klærne fra mama licious. Er veldig fornøyd med grønn kjole, Grå kjole og en blå kjole de er utsolgt for. Og ytterjakken var fin. Størrelsene er som H&M. L er 42. Det er måltabell på siden der.
|
|
|
#38 |
|
|
Sv: Hvor finner en egentlig fine gravidklær?Takk for info, venla! Jeg skal også bestille litt etterhvert, tenker jeg. Nå har jeg vært heldig og får arve litt, så får jeg se hva jeg trenger videre.
|
|
![]() |
|
|