Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Noen som husker barnehagebagen?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-07-12, 14:36   #1
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen som husker barnehagebagen?

Nå skulle jeg fått lagt til bilde, men sliter med det.

Jeg kjøpte for flere år siden en diger bag, med plate i bunnen og snøring som lukking. Mener å huske at det var to norske mødre som hadde sett dette behovet for en bag å drasse utstyr til og fra bhg som hadde kommet opp med ideen, og solgte disse på nett.

Noen som husker disse?

Og enda bedre - er det noen som har en sånn og vil selge av en eller annen uforståelig grunn?
Eller vet hvilken jeg snakker om og vet hvor man kan kjøpe disse?

Gammel 01-07-12, 14:40   #2
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som husker barnehagebagen?

Aner ikke hva du snakker om, men kan anbefale IKEA sine DIMPA-poser. De er geniale til sånn bruk.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-12, 15:04   #3
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Nei, aldri hørt om engang. Jeg bruker Toys R Us sine store plastnett (de har f. eks Toy Story, Hello Kitty osv på den ene siden) til det bruket og koster 25 kroner. De er også greie å pakke i til ferie, parkdresser, støvler, badetøy osv.

Gammel 01-07-12, 15:07   #4
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det noe sånt du tenker på? http://www.websitefolder.net/skorpen...id=4&iPageID=4

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-12, 22:55   #5
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Nederst på siden her har de noe de kaller barnehagebag.

takk. Har sendt henne Mail. Ligner veldig!

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Nei, aldri hørt om engang. Jeg bruker Toys R Us sine store plastnett (de har f. eks Toy Story, Hello Kitty osv på den ene siden) til det bruket og koster 25 kroner. De er også greie å pakke i til ferie, parkdresser, støvler, badetøy osv.

Vi har ikke Toys R us enda her i byen...

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Er det noe sånt du tenker på? http://www.websitefolder.net/skorpen...id=4&iPageID=4M

Nja.../den så litt stiv ut. Vil ha ei mjuk lefse!

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Aner ikke hva du snakker om, men kan anbefale IKEA sine DIMPA-poser. De er geniale til sånn bruk.

Gammel 01-07-12, 22:56   #6
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Standard

Vanskelig på iPad dette. Vi har ikke IKEA heller...

Bruker bagen også til hytteturpakking og badeland!

Gammel 01-07-12, 23:19   #7
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Vi bruker blå poser fra IKEA til dette - identisk med den brune i cordfløyel du viser, bare at den er i plast, tåler vann og skitt og kan bare tørkes av - er da mye mer praktisk? Koster i tillegg bare 5 kroner stykket, jeg kan sende deg et par stykker neste gang jeg er innom?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-12, 23:26   #8
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Vi bruker blå poser fra IKEA til dette - identisk med den brune i cordfløyel du viser, bare at den er i plast, tåler vann og skitt og kan bare tørkes av - er da mye mer praktisk? Koster i tillegg bare 5 kroner stykket, jeg kan sende deg et par stykker neste gang jeg er innom?

Tusen takk for det, men jeg syns de er så stive og stygge. Og disse hadde bare cord utenpå, mens inni var det sånn stoff som tåler skit.

Nå slutter snuppa i bhg snart, så nå er det mer "overleveringsbag" når ungene drar i mellom oss jeg jakter på. Den jeg har nå brukes til det, og annen hver uke når baggen er hos eksen så savner jeg den siden den er sp praktisk til så mye.

Gammel 02-07-12, 00:04   #9
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Nille, Biltema og andre mer landsdekkende dillekjeder kan vel også ha slike myke store poser innimellom.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-12, 10:02   #10
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du må sy selv
(jeg kan og bidra med at de har noen ganske fine på søstrene grene - men de finnes ei heller hos deg vil jeg tro - og de er stive og av ganske jalla kvalitet)

Den der barnehagebag'en sonja linket til var skikkelig fin.

Gammel 02-07-12, 10:27   #11
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hos oss er det IKEAs blå poser som er tingen til det aller meste. Skittentøy, barnehagetøy, støvler, regntøy...Så lenge vi ikke skal reise med fly, tog eller buss bruker vi nesten alltid bare IKEA-poser.

Gammel 02-07-12, 10:35   #12
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

IKEA-poser er greia her også. De aller fleste i barnehagen bruker sånne tror jeg.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-12, 12:06   #13
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Jeg bruker de store plastnettene fra søstrene Grene. Funker også ypperlig til feriepakking og loftsrydding.

Gammel 02-07-12, 12:09   #14
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Søstrene Grene sine er fine og greie. Vi får brettet dem fint sammen og lagt i nederste hylle i barnehagen.

Gammel 04-07-12, 22:24   #15
2ne
Superaktiv

2ne sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østlandet
2ne har et hav av muligheter foran seg
Standard

Vi har både de toysRus posene og en sånn stor blå fra IKEA, funker meget bra og koster omtrent ikkeno...

Gammel 04-07-12, 22:36   #16
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg savner ikeaposen min. Tror xen har stukket av med den.

Gammel 04-07-12, 22:38   #17
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker noen ikea-poser med glidelås. Samme posene jeg lagrer tøy i på loftet.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:51.