|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Shake it out!
|
![]() SpisebordJeg skal kjøpe nytt spisebord. Det må svært gjerne være hvitt, det bør helst være 105 cm eller bredere. Og det bør være plass til 10-12 rundt det (skader ikke om det er klaff i det slik at det ikke er like stort hele tiden. Hva kjøper jeg?
![]() |
#2 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: SpisebordVi har dette fra Bohus, det er 100 cm bredt og kan brukes med klaffer.
![]() |
#4 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: SpisebordNei tror ikke det, vi har klaffene i slagbenken vi har til.
![]() |
#6 |
Shake it out!
|
![]() Sv: SpisebordJeg endte opp med å kjøpe Skovby sitt SM 24 i hvitlasert eik. Det er bare 100 cm bredt det også, men det har tre ileggsplater i bordet, og jeg kan få hele 14 personer rundt det. Og så var det på salg. (ikke det at det ble superbillig av den grunn, men...).
Now it's nothing but MY way! ![]() Sist redigert av Milfrid : 02-07-12 kl 15:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SpisebordÅ, heldige du. Her tar alt så lang tid. Har en mann som må fundere vanvittig lenge på ting før han kan ta et valg.
![]() |
#9 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Spisebord
Kjempefint! Falt pladask i butikken. Og så er det jo praktisk at det kan være lite og så bli riktig så stort. Faktisk er er det mulig å kjøpe tre ekstra plater til det, men det går dårlig i mitt lille rekkehus.
Fordelen med å være young, free & single er at man kan bestemme Elv hvilken farge skapet skal stå, og hvilken farge det skal ha.
![]() |
|
|