|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hjelp til å finne stelleveskeLeopard.
|
|
|
#43 |
|
Ingen tittel
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp til å finne stelleveske
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Ingen tittel
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp til å finne stelleveskeEr det denne fargen her du tenker på? |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hjelp til å finne stelleveske
|
|
|
#46 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Hjelp til å finne stelleveskeEg hat veldig lyst på denne, http://www.nolarose.no/ProductDetail...roductCode=301, men synest kanskje 1500,- er litt dyrt for falsk skinn. Har dårleg erfaring med tunge vesker i falsk skinn, som revner i bærestroppene. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hjelp til å finne stelleveske1500 for fake skinn er altfor dyrt.
|
|
|
#50 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hjelp til å finne stelleveskeMin grønne har altså samme låser på lommene og opphengsstropper som på den beige der, og jeg liker de løsningene bedre enn dem på den gamle modellen. Grønnfargen var avgjørende for min del, da. :shallow:
|
|
|
|
#51 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hjelp til å finne stelleveskeDet ble den beige fra filabel.dk. Om den skulle bli helt feil, kjøper jeg den grønne av Musemus i stedet.
|
![]() |
|
|