Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

På jobb

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-04-07, 13:07   #1
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Smil

På jobb

Her sitter jeg telefonvakt på legevakta og koper mens alle rundt meg løper som gale. Helt teksas her, men telefonen er stille noen minutter så jeg har fått meg et knekkebrød og lest litt her.
Flere på jobb ?

Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-07, 13:14   #2
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: På jobb

Ikke idag, men skal jobbe hele påskehelga.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-07, 14:56   #3
Hermine
From Gokk With Love

Hermine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Jeg er på jobb. Har jobbet 11 dager på rad nå, men i morgen ettermiddag er det endelig påskeferie.
Det er forresten et utmerket arbeidsvær. Snø og vind hver dag.

Mann og barn har vært på påskeferie siden lørdag, og i kveld kommer de hjem igjen. Det blir koselig.

Gammel 06-04-07, 09:33   #4
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg tok påskeferie onsdag kl 16:00. Skal ha fri i 1 1/2 uke, det er veldig rart å tenke på.
Vi kommer tilbake fra ferie lørdag kveld den 14 april. Søndag ettermiddag begynner jeg på jobb, da setter jeg meg på flyet til Bergen.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:41.