|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Dig for victory!
|
Sv: [Bilsikring] Kan noen hjelpe meg å tyde hva dette kan være for slags seter?Jeg fant den samme posten, og har allerede svart utleier at det ikke er aktuelt for oss å bruke et sete som burde vært kassert. Vi tar med til begge, får heller prøve å pakke dem godt inn. Forrige gang vi tok med sete blei det bare sendt i plastpose, og det er ikke så veldig aktuelt ...
|
|
|
|
#22 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [Bilsikring] Kan noen hjelpe meg å tyde hva dette kan være for slags seter?Lykke til! Hadde også tatt ned seter
|
|
|
|
#23 |
|
nerdedame
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() |
Sv: [Bilsikring] Kan noen hjelpe meg å tyde hva dette kan være for slags seter?Eg ville sendt eit brev til utleie-kjeden og uttrykt min misnøye (skulle til å si "klagd", men eg ville vel ikkje kalt det det, totalt sett. Dei PRØVER jo, problemet er at dei er inkompetente og gir eit dårleg og muligens farleg tilbod). |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Dig for victory!
|
Sv: [Bilsikring] Kan noen hjelpe meg å tyde hva dette kan være for slags seter?Kanskje det, naima, kjenner ei som jobber der vi kjøpte setet vi skal ha med, så kan vel høre med henne om de har noe liggende. Antakelig rekker vi ikke ordne med det, uansett, men vi har vel garasjen full av isopor og bobleplast, så vi får vel til et eller annet. Det er bare ergerlig å måtte ordne med alt sånt nå, vi hadde gledet oss til å slippe det i år ...
|
|
![]() |
|
|