Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Imse vimse avvenningstruser

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-07-12, 22:45   #1
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Imse vimse avvenningstruser

Jeg skal ha det til plutten, man kan mene hva man vil om sånne, men for han er det helt nødvendig med den ekstra sikkerheten for å godta å gå uten bleier. *sukk*.

Men så var det størrelsene, det er en som er 13-17 kg som garantert passer, men som er ganske utsolgt mange steder og så er det en fra 16-20 kg som jeg lurer på om er for stor eller ikke. Er disse kjent for å være store i størrelsen eller er de litt fleksible på et vis slik at det ikke er krise å bestille en størrelse for stort?

Gammel 04-07-12, 22:49   #2
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Imse vimse avvenningstruser

De er ikke så fleksible men tror ikke det skal være noe problem med litt stor. Eneste er at den vil lekke litt fortere muligens fordi den ikke strammer godt nok rundt lårene. Rundt lårene er der de er mest fleksibel og de er det bomullsribb.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-12, 22:51   #3
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Jeg har noen sånne. Et par-tre stykker. Fikk dem her inne, og du skal gjerne få dem av meg. Skal finne ut størrelse.

Gammel 04-07-12, 22:55   #4
Katta
maler

Katta sin avatar

Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Jeg har noen sånne. Et par-tre stykker. Fikk dem her inne, og du skal gjerne få dem av meg. Skal finne ut størrelse.

Det hadde jo vært fantastisk, Jeg har en mistanke om at han kan bruke både størrelsen over og under 13-17kg. Bare si hva du vil ha for dem og hvor de kan hentes når du finner dem.

Gammel 04-07-12, 23:03   #5
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Det er to og størrelsen er 13-17 kg. Jeg skal ikke ha noe for dem (jeg fikk dem selv). Sender deg adressen min på prikk.

Gammel 04-07-12, 23:04   #6
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Standard

Nei, det gjør jeg ikke. Sender adressen på prikk altså. For det fikk jeg ikke lov til. Sender deg en PM, da.

Gammel 04-07-12, 23:06   #7
Katta
maler

Katta sin avatar

Standard

Gammel 04-07-12, 23:06   #8
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lurte veldig på hvorfor jolie skulle gi Katta adressen sin for å sende henne noe. Helt til jeg skjønte at de kanskje bodde ikke-så-langt fra hverandre.

:nyblond, men ikke så dum!:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-12, 23:07   #9
Katta
maler

Katta sin avatar

Standard

Gammel 04-07-12, 23:12   #10
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg lurte veldig på hvorfor jolie skulle gi Katta adressen sin for å sende henne noe. Helt til jeg skjønte at de kanskje bodde ikke-så-langt fra hverandre.

:nyblond, men ikke så dum!:

Godt det ikke er bare meg.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-12, 23:26   #11
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Jun 2009
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Jeg brukte disse på eldstemann da han sluttet med bleier. Brukte 10-14 kg og 13-17 kg. Begge passet fint, men de minste satt best. Han var da nesten 2,5 år gammel og 13-14 kg.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-12, 23:28   #12
Katta
maler

Katta sin avatar

Standard

Nå har jeg fått 2 stk av snille Jolie, så skal vi se om dette funker. *krysser fingrene*

Gammel 07-07-12, 00:02   #13
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har faktisk en god barndomsvenninne som bærer dette navnet.
(Forkortelsen hennes) Viste ikke at det var ett produktnavn.

Gammel 07-07-12, 00:09   #14
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Nå har jeg fått 2 stk av snille Jolie, så skal vi se om dette funker. *krysser fingrene*

Håper de kommer deg mer til nytte enn de gjorde her. Minien så ikke poenget med dem - begynte han først å tisse med de på ga han seg ikke før blæra var tom. Så det ble bleier igjen til han plutselig fant på selv at han skulle slutte rundt treårsdagen.

Koselig å se deg.

Gammel 07-07-12, 00:16   #15
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Slike har jeg tenkt å kjøpe til Snuppa,men kanskje Klumpen burde få også. Tips til nettsider? De er 13 og 15kg men med helt ulike kroppsfasonger; passer de de fleste tro, dere som har forsøkt?

Gammel 07-07-12, 01:42   #16
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

De lekker ved lårene dersom man kjøper den største. Vi har to sånne i skapet, men snuppa skjnte ikke poenget før det var for sent, og hun er tørr mesteparten av tiden så lenge vi tar henne på do innimellom.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:35.