Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Ullared

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-07-12, 19:51   #1
Rose
Bør lage seg en tittel selv

Rose sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Ullared

Noen som har vært på ullared i sverige? Er det verd et besøk eller er det bare masse tull de selger der?

Gammel 07-07-12, 19:53   #2
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: ullared

Styr unna nå i ferietid, du kan risikere å stå i maaaange timer i kø før å komme inn. Man kan selvsagt finne noen scoop der, men for meg er det ikke verdt det.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-12, 20:21   #3
C.D

C.D sin avatar

Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
C.D er populærC.D er populærC.D er populærC.D er populær
Standard

Sv: Ullared

Det er forskjellige bra der ja, men grusomt mye folk. For min del blir jeg aldri å dra dit igjen, men så liker jeg ikke så godt gedigne kjøpesenter ei, ei heller å shoppe

Gammel 07-07-12, 20:57   #4
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

De selger en god del bra der , men jeg ville ikke dratt i ferien.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-12, 00:53   #5
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg var der i fjor og de hadde overraskende mye brukbart. Spesielt babytøy og barneklær. Jeg ble i alle fall veldig positivt overrasket. Vi var i juli og det var mye folk, men ikke uoverkommerlig. Men så var det særs fint vær den dagen og det skal visst spille inn.

Gammel 09-07-12, 13:23   #6
Rose

Rose sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Er det sine egne merker de selger eller selger de kjente merker også? På klær og slikt.

Gammel 09-07-12, 13:42   #7
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av C.D, her.

Det er forskjellige bra der ja, men grusomt mye folk. For min del blir jeg aldri å dra dit igjen, men så liker jeg ikke så godt gedigne kjøpesenter ei, ei heller å shoppe

Da har du vært på feil sted.
Så såvidt på det på tv'en og jeg syns det så ut som et skikkelig ...skitsted. Men hver sin smak!

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-12, 13:56   #8
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Rose, her.

Er det sine egne merker de selger eller selger de kjente merker også? På klær og slikt.

Klær aner jeg ikke, men på leker har de hvertfall flere kjente merker.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:03.