Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Kjærestereise

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-07-12, 21:44   #1
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kjærestereise

Jeg blir tjueti i august, og i april neste år har vi ti års bryllupsdag. Vi har antakelig tenkt å ønske oss penger til reise i bursdag og jul frem til da, samt sette inn alle kluter for sparing til en skikkelig reise for oss to. Jeg vil gjerne ha forslag. Det har vært snakket om cruise i Karibien. Det har vært snakket om New York og Miami. Det har vært snakket om noe så "banalt" som bare rett og slett en ånkli Sydentur hvorsomhelst. Vi tenker å utvide påskeferien litt neste år - jeg har en del avspaseringstimer til gode. Hvor vil vi dra?

Gammel 10-07-12, 21:55   #2
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjærestereise

Hvor lenge borte? En uke eller to?

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-12, 21:56   #3
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Noe sånt, Vixen.

Gammel 10-07-12, 22:00   #4
vixen

vixen sin avatar

vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

hehe. Jeg har aldri vært i New York så om jeg og mannen hadde hatt en uke til rådighet så tror jeg det hadde stått høyt oppe på lista altså.
Hva liker dere å gjøre da?
Jeg tror nok at jeg hadde valgt storbyferie for en uke. For da kunne vi gjort sånne ting som vi ikke får gjort på ferie med små barn. Drikke seg brisen på portvin på fadokafe i Lisboa, bo på luksushotell med spa i Budapest, spise på seriøs gourmetrestaurant i New York eller sitte timesvis på pub i London og drikke øl.

Gammel 10-07-12, 22:03   #5
vixen

vixen sin avatar

Standard

En av de fineste kjæresteturene vi har hatt var forresten til Skottland. Da var vi i Edinburgh og så kjørte vi rundt noen dager. Inkludert opphold på slott. Det var fabelaktig. Litt shopping, litt museum, litt landsbygd, masse øl og litt luksus.

Gammel 10-07-12, 22:07   #6
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Standard

Vi har lyst til alt mulig egentlig. Vi er begge avholds, så puber og ølturer og vinturer og sånt utgår. Gourmetrestauranter og spa, derimot. :drømmer: Vi kunne tenkt oss storbyferie. På en annen side hadde det vært digg å bare være late og ligge på en strand i en hel uke uten å løpe etter barn som ikke kan svømme... Vi har vært i Skottland. Og om vi reiser dit må vi nok bruke mesteparten av tiden på Forskerens bestemor. Han blir vel utstøtt om han reiser dit med andre hensikter enn å besøke henne. Men jeg er helt enig, det er helt fantastisk der.

Gammel 10-07-12, 22:11   #7
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Cruise i Caribien

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-12, 22:14   #8
vixen

vixen sin avatar

Standard

Vi bodde her i Budapest:
http://www.corinthia.com/en/Budapest/spa-and-wellbeing/

Etter noen dager tok vi toget faktisk til Krakow og hadde noen dager der før vi fløy hjem igjen. Veldig fin tur og fikk med oss to fine byer. Brukte avsindig mye penger på det hotellet i Budapest. Gikk litt bananas i Spaavdelingen og Creme Brule på rommet.

Gammel 10-07-12, 22:29   #9
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Cruise!

Gammel 11-07-12, 10:41   #10
Mariss
Superduperaktiv

Mariss sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
Mariss er litt kulMariss er litt kulMariss er litt kul
Standard

Vi dro til Tioman i 2007 før vi fikk barn. Her Magisk sted. Fantastisk. Vi dro først til Singapore en uke (også fantastisk by/land) hvor mannen jobbet mens jeg shoppet/sightseeing. Så tok vi et bittelite fly ut til vakre Tioman i Malaysia. Resortet var helt utrolig. Snorklet blant "gullfisk" i alle farger, store skilpadder i turkist vann og kritthvit strand. Tok spa, solte oss, spiste mye god mat, bodde i strandhus helt nede ved vannet. Det var utrolig deilig. Dette var i påsken. Vannvittig varmt da, men vi tåler og liker godt mye varme.

Gammel 11-07-12, 10:48   #11
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Praha er fantastisk, synes jeg. Masse fint å se, god mat, billig shopping. Gdans er visst også sånn, sier de som har vært der. (Jeg kan komme tilbake til det om et par uker, for da har jeg vært der selv. )

Ellers har vi store planer om en tur til New Orleans (Mitt drømmereisemål) våren 2014. En uke, bare han og meg. Masse mat, god stemning, Mardi Gras, mat, god drikke, Lafayette cemetary, mat, leie bil og kjøre ut av sentrum for å finne autentiske southern diners, god mat, og masse kos.

Nevnte jeg masse god mat?

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:27.