|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Borte
|
![]() Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?Jeg vet ikke helt om jeg får muligheten til å henge på nett i ni-tiden på torsdag når billettene legges ut. Er det sannsynlig at det blir ledige billetter etter helgen, eller kan jeg bare glemme å få tak i billetter om jeg ikke er kjapp?
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?Med tanke på hvor kaotisk forhåndssalget var tror jeg det kommer til å bli fort utsolgt
![]() |
#3 |
Borte
|
![]() Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?Jeg har ikke sagt noe siden jeg mistenker jeg ikke får det til om jeg ikke får noen til å kjøpe for meg. Tenkte det kunne være en overraskelse til bursdagen i oktober eventuelt. Mulig jeg bare må utsette avtalen jeg har og bare sette meg til klokken ni jeg også.
![]() |
#4 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?Rigger meg til jeg også. Fælt så vill 10-åringen er etter Justin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Borte
|
![]() Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?Her er det også Bieber-fever, emm. Helt koko.
![]() |
#6 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?Her også.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?Størsta har en begynnende interesse, men jeg har ikke hørt noe om konsertønske. Hadde jeg hørt det så hadde jeg vel måttet benke meg kl. 9 jeg også. Jeg gjorde det jo tross alt selv i november da Metallica-billettene ble lagt ut for salg.
![]() |
#8 |
Har ikke tittel
![]() Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?Jeg veit ikke helt hva som kommer til å skje om jeg ikke får tak i billetter til min snart rykende ferske tenåringsjente. Sørgedager kanskje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?Rimi har forhåndssalg koder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?Er det billettservice.no som selger?
![]() |
#11 |
One of These Days
|
![]() Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?Sier bare lykke til! Det har jo vært kaotiske tilstander med forsalget, så jeg kan ikke tenke meg at det blri roligere under det vanlige salget. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
We weren't born to follow
Medlem siden: Aug 2010
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?Jeg tror sjansen for at denne konserten er utsolgt på rekordtid er meget høy. Man bør nok sitte klar når de legges ut for salg.
![]() |
#13 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?Vi kjøpte nettopp to sitteplasser via kodekort fra Rimi. Tipper man må sitte klar torsdag ja!
![]() |
#15 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?Det står at det er 13 års aldersgrense. Noen som vet om dette kun gjelder når barnet er alene på konserten?
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?
Slik jeg har forstått det kommer barn under 13 år inn i følge med foresatte
![]() |
#17 |
Nøttelitens medhjelper
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?Ja konsertbilletter som dette er bare og benke seg ned halv 9. Senest.
![]() |
#18 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?Men når er denne berømte konserten?
![]() |
#19 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?Et tips er å gå inn å like Telenor på facebook, trykke på linken til forsalg på billetter og bestille en og en. Jeg fikk to billetter på denne måten nå nettopp. Ståplasser, men vi får det hvertfall med oss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?
Skulle akkurat inn og foreslå dette.
![]() |
|
|