|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
I endring
|
Bilpakketips søkesHvordan pakker dere bilen for lange kjøreetapper og flere hotell overnattinger.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bilpakketips søkesVi pakker en sekk til hver med toalettsaker, nattøy og et par skift. Denne tar vi med når vi kun skal overnatte en natt. Da ligger resten i bilen. Ved lengre stopp, tar vi med oss hovedbaggasjen og da benytter vi også anledningen til å pakke om den lille sekken med rent skift osv. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Bilpakketips søkesJa, vi har en egen bag til skittentøy. Har en blå Ikea-pose til det formålet. Den tar vi ikke med oss inn på hotellet annet enn når vi vet vi har vaskemuligheter. Skittentøy fra hver enkelt overnatting slenges i en plastpose inne på hotellet og flyttes over i den blå baggen når vi kommer til bilen. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
I endring
|
Sv: Bilpakketips søkesKan pakke sengetøyet vi trenger første natten i egen bag og bruke den som skittentøysbag.
|
|
|
#7 |
|
I endring
|
Sv: Bilpakketips søkes
Lydbøker må med ja, i tillegg til alle slags padder,pcer og DSer. Skal reise Kristiansand-Hirtshals, Frederikshavn-Gøteborg og Sandefjord-Strømstad med båt så det trengs litt underholdning der også.
|
|
|
#8 |
|
tankefull
|
Sv: Bilpakketips søkesDenne må jeg følge med på. Vi reiser til Danmark om et par uker. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Bilpakketips søkesVi har en plastkasse til hver, i tillegg til en med regntøy og slikt til ungene. Lett å pakke og lett å finne ting. Har en liten ryggsekk som fylles opp ved evt. hotellopphold.
|
|
|
#11 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Bilpakketips søkesEg er ram på dette. Det eg har gjort er å ha fleire små kolli. Vi kjørte seksti mil, overnatta, reiste til Syden, kom tilbake og overnatta, kjørte ti mil og var der i tre dagar. Utenom Syden da eg hadde med alt sjølvsagt så pakka eg alt vi trengte i en koffert til kvart overnattingsstopp. Ungane hadde i tillegg en liten sekk kvar med ds/ipod/bøker/tegnesaker.
|
|
![]() |
|
|