|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Parkering Trondheim sentrumVi skal bo i en leilighet rett ved siden av Stiftsgården. Jeg er over gjennomsnittet glad i bilen min og vil parkere den så trygt som mulig. Det er kun gateparkering tilhørende leiligheten og det er sikkert også ganske dyrt på dagtid iallefall. Finnes det et parkeringshus eller en noenlunde trygg parkeringsplass ellers i det området der? Det gjør ikke noe om vi må gå en liten bit, vi har kun hver vår sekk som baggasje, så vi er absolutt mobile. Bilen blir nok stort sett stående i ro i de to døgnene vi skal være i byen, så en eller annen form for langtidsparkering er ok. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Parkering Trondheim sentrumHer er en oversikt over ulike Parkeringshus. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
maler
|
Sv: Parkering Trondheim sentrumJeg ville parkert på det parkeringshuset ved solsiden som er i samme bygget som rema og 3t. Hva heter det igjen da? Det er stort og fint og ofte uten alt for mange biler. Og ikke minst er det billigere enn de andre.
|
|
|
#5 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Parkering Trondheim sentrum
Det må jeg prøve. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
maler
|
Sv: Parkering Trondheim sentrumhttp://trondheimparkering.no/parkering/5/Portalen
|
|
|
#7 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Parkering Trondheim sentrumOm du bor like ved stiftsgården ville jeg ha valgt parkeringshuset i gamle sentralbadet. Alternativt parkert på Katta men da må du betale daglig. |
|
|
|
![]() |
|
|