|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Vær streng med meg!Si at jeg skal gjøre noe fornuftig nå, i stede for å sitter her å multitaske. Drikker kaffe, leser avisen, henger over FP, mindfeud og wordfeud. Det er mye jeg burde ha gjort før hverdagen setter inn igjen. Huset er relativt på stell, men mangler det siste lille for at jeg skal være helt fornøyd. Men siden det er nesten i orden greier jeg ikke rive meg løs fra kjøkkenbordet. Skulle ha gått meg en tur, men siden bikkja ikke trenger tur på flere timer, greier jeg ikke gå før det er nødvendig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Vær streng med meg!Husj!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vær streng med meg!Mindfeud??? Please do elaborate.
![]() |
#4 |
can-jur
|
![]() Sv: Vær streng med meg!Masj ned i kjelleren min for å sortere, brette og legge bort alt det rene tøyet til Floksefamilien! Husj med seg!!
![]() |
![]() |
#5 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Vær streng med meg!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Vær streng med meg!Ikke streng nok. Men padda gikk tom for strøm. Fikk flytta meg ut for å fange de små og få solstrålene som er her akkurat nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Endelig mamma
![]() Sv: Vær streng med meg!:løperåsøkersnarest:
![]() |
#10 |
Endelig mamma
![]() Sv: Vær streng med meg!Oh... Har bare prøvd to spill mot Adama, og er allerede solgt. Tusen takk for den.
![]() |
#12 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Vær streng med meg!Jepp!
![]() |
![]() |
![]() |
|
|