Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Vær streng med meg!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-07-12, 13:35   #1
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Rødme

Vær streng med meg!

Si at jeg skal gjøre noe fornuftig nå, i stede for å sitter her å multitaske. Drikker kaffe, leser avisen, henger over FP, mindfeud og wordfeud. Det er mye jeg burde ha gjort før hverdagen setter inn igjen. Huset er relativt på stell, men mangler det siste lille for at jeg skal være helt fornøyd. Men siden det er nesten i orden greier jeg ikke rive meg løs fra kjøkkenbordet. Skulle ha gått meg en tur, men siden bikkja ikke trenger tur på flere timer, greier jeg ikke gå før det er nødvendig. Jeg trenger en pisker.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-12, 13:46   #2
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 357
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vær streng med meg!

Husj!Sett i gang!

Eller bli her inne sammen med oss andre som surrer rundt på den store internetten.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-12, 13:55   #3
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Mindfeud??? Please do elaborate.

Nei, vent jeg mener: Kom deg i gang!

Gammel 19-07-12, 13:55   #4
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Masj ned i kjelleren min for å sortere, brette og legge bort alt det rene tøyet til Floksefamilien! Husj med seg!!

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-12, 13:58   #5
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har ikke du fire gutter, Floksa? Og sikkert en haug med fjøsklær også? Det blir travelt i kjelleren din, tror jeg.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Gammel 19-07-12, 14:04   #6
Libra

Libra sin avatar

Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Ikke streng nok. Men padda gikk tom for strøm. Fikk flytta meg ut for å fange de små og få solstrålene som er her akkurat nå.

Njulaif du finner en egen tråd om Mindfeud. Nytt spill som er skikkelig morsomt. Får ikke til å legge inn link, eller det vil si orker ikke, fordi jeg sitter med telefonen nå.

Gammel 19-07-12, 14:06   #7
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

:løperåsøkersnarest:

Gammel 19-07-12, 14:15   #8
Libra

Libra sin avatar

Standard

Flat padde , gjør susen. Stikker å jobber litt.

Gammel 19-07-12, 14:16   #9
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:henter kaffe:

Gammel 19-07-12, 14:45   #10
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Standard

Oh... Har bare prøvd to spill mot Adama, og er allerede solgt. Tusen takk for den.

Gammel 19-07-12, 16:27   #11
Libra

Libra sin avatar

Standard

Det ble tur med bikkja, på over en time. Har jeg gjort nok nå.

Gammel 19-07-12, 17:48   #12
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Standard

Jepp!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:08.