|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
|
Minnearrangement etter 22. juli - kommer du til å dra på noe?På søndag arrangeres det mengder av konserter, samlinger og lignende. Jeg er litt nysgjerrig på hvordan oppmøtet på disse kommer til å være. Er vi like opptatt av dette et år senere? Forsvant fokus etter prosedyrene i rettssaken? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
ctrl+z
|
Sv: Minnearrangement etter 22. juli - kommer du til å dra på noe?Jeg kommer ikke til å delta på noe arrangement, men det er ikke fordi det ikke berører meg. Offentlig sørging er ikke helt min greie, men jeg synes det er fint at det er et tilbud til de som finner trøst i sånt.
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Minnearrangement etter 22. juli - kommer du til å dra på noe?Nei, jeg kommer ikke til å delta. |
|
|
|
#4 |
|
|
Sv: Minnearrangement etter 22. juli - kommer du til å dra på noe?Nei, jeg mener på ingen måte at det er obligatorisk å møte opp på noe slikt for å vise engasjement. Egentlig lurer jeg mest på om det rett og slett arrangeres for mye. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Minnearrangement etter 22. juli - kommer du til å dra på noe?Jeg var ikke med på noe offentlig for ett år siden heller, og kommer nok ikke til å delta på noe nå heller. Men mulig jeg ser minnekonserten søndag kveld på tv.
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Minnearrangement etter 22. juli - kommer du til å dra på noe?Jeg tror jeg syns at svaret på det er ja. Men det er så mye følelser involvert at jeg bare tror jeg tør å si det der. |
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Sv: Minnearrangement etter 22. juli - kommer du til å dra på noe?Nei. |
|
|
|
#9 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Minnearrangement etter 22. juli - kommer du til å dra på noe?Her i byen vil det ikke bli noe offentlig arrangement den dagen,så nei. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
Sv: Minnearrangement etter 22. juli - kommer du til å dra på noe?Jeg synes det er viktig å markere dagen, for å si det først. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Minnearrangement etter 22. juli - kommer du til å dra på noe?I hjemkommunen min har det vært minnemarkering og avduking av minnesmerke allerede. Det var et flott arrangement og det kom enormt mye folk. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Minnearrangement etter 22. juli - kommer du til å dra på noe?Jeg steller istand til og feirer min datters 18års dag denne dagen. Det å samle familien til hyggelig lag blir en fin markering tenker jeg.
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Minnearrangement etter 22. juli - kommer du til å dra på noe?Her i byen skal det skje "noe", men jeg aner ikke hva. Sønnen min kommer hjem fra ferie den dagen, så jeg tviler vel på at vi skal delta på noe. Tror ikke jeg hadde gjort det uansett, jeg er ikke "offentlig".
|
|
|
|
#14 |
|
flisespikker
|
Sv: Minnearrangement etter 22. juli - kommer du til å dra på noe?Ikke rosetog eller noe sånt. Vurderer å gå på noe i Regjeringskvartalet dersom kolleger skal dit - men egentlig tror jeg ikke det blir noe av. Mitt eget engasjement for dagen er primært knyttet til egne og kollegers opplevelser, så noen minnekonsert blir det ikke snakk om.
|
|
|
#15 |
|
Ekvilist
|
Sv: Minnearrangement etter 22. juli - kommer du til å dra på noe?Jeg var med på Rådhusplassen og rosemarkering 25. juli i fjor, det føltes veldig riktig. 22. juli i år er vi på hyttetur, men jeg tror uansett ikke jeg hadde deltatt i noen markering. Det er ikke noe jeg føler behov for nå. Jeg tror dagen blir brukt til ro og ettertanke, og muligens det å følge med på markering på TV.
|
|
|
#16 |
|
flisespikker
|
Sv: Minnearrangement etter 22. juli - kommer du til å dra på noe?
Ikke egne opplevelser på 22. juli, kan jeg jo legge til, men min egen opplevelse av det som skjedde 22. juli. Jeg tror ikke jeg ønsker meg å delta i noen stor felles markering eller minneseremoni, det ligger ikke helt for meg.
|
|
|
#18 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Minnearrangement etter 22. juli - kommer du til å dra på noe?Vi er fortsatt på ferie den dagen men ville møtt opp om det var noe offentlig i sentrum på dagtid hvor gutta også kunne vært med, om vi var hjemme.
|
|
|
|
#19 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Minnearrangement etter 22. juli - kommer du til å dra på noe?Vi reiser på ferie søndag, så vi får ikke med oss noe som helst av minnemarkeringer. Vi hadde nok ikke møtt opp på noe heller.
|
|
|
#20 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Minnearrangement etter 22. juli - kommer du til å dra på noe?Jeg er i utlandet på søndag, og synes egentlig at det er greit. Jeg ville deltatt (sannsynligvis på Rådhusplassen), og jeg ville blitt så trist og fortvilet.
|
|
![]() |
|
|