Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Minnearrangement etter 22. juli - kommer du til å dra på noe?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-07-12, 16:55   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1281
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Minnearrangement etter 22. juli - kommer du til å dra på noe?

På søndag arrangeres det mengder av konserter, samlinger og lignende. Jeg er litt nysgjerrig på hvordan oppmøtet på disse kommer til å være. Er vi like opptatt av dette et år senere? Forsvant fokus etter prosedyrene i rettssaken?

Kommer du til å stille opp i rosetog og på arrangementer på søndag?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-12, 16:58   #2
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Minnearrangement etter 22. juli - kommer du til å dra på noe?

Jeg kommer ikke til å delta på noe arrangement, men det er ikke fordi det ikke berører meg. Offentlig sørging er ikke helt min greie, men jeg synes det er fint at det er et tilbud til de som finner trøst i sånt.

Gammel 19-07-12, 17:00   #3
Slettet bruker
Passiv

Standard

Nei, jeg kommer ikke til å delta.
Det er dog absolutt ikke et tegn på at jeg ikke er engasjert - jeg er absolutt engasjert. Jeg bare skal ikke gå i tog eller synge Lillebjørn Nilsen.

Svar med sitat
Gammel 19-07-12, 17:01   #4
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg mener på ingen måte at det er obligatorisk å møte opp på noe slikt for å vise engasjement. Egentlig lurer jeg mest på om det rett og slett arrangeres for mye.

Gammel 19-07-12, 17:02   #5
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var ikke med på noe offentlig for ett år siden heller, og kommer nok ikke til å delta på noe nå heller. Men mulig jeg ser minnekonserten søndag kveld på tv.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-12, 17:02   #6
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg tror jeg syns at svaret på det er ja. Men det er så mye følelser involvert at jeg bare tror jeg tør å si det der.

Svar med sitat
Gammel 19-07-12, 17:10   #7
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sannsynligvis ikke. Jeg bryr meg, men jeg bryr meg sjelden offentlig.

Gammel 19-07-12, 17:15   #8
Left
Passiv

Standard

Nei.

Svar med sitat
Gammel 19-07-12, 17:16   #9
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Her i byen vil det ikke bli noe offentlig arrangement den dagen,så nei.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-12, 17:19   #10
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Jeg synes det er viktig å markere dagen, for å si det først.

Jeg synes derimot ikke det er så stilig når det blir arrangert konserter bare fordi det er så gøy å arrangere, med artister som er desperate etter spilletid. Til tider føler jeg at denne datoen og følelsene i folket blir utnyttet, og det liker jeg ikke.

Gammel 19-07-12, 17:19   #11
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I hjemkommunen min har det vært minnemarkering og avduking av minnesmerke allerede. Det var et flott arrangement og det kom enormt mye folk.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-12, 17:42   #12
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Jeg steller istand til og feirer min datters 18års dag denne dagen. Det å samle familien til hyggelig lag blir en fin markering tenker jeg.

Gammel 19-07-12, 17:56   #13
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her i byen skal det skje "noe", men jeg aner ikke hva. Sønnen min kommer hjem fra ferie den dagen, så jeg tviler vel på at vi skal delta på noe. Tror ikke jeg hadde gjort det uansett, jeg er ikke "offentlig".

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-12, 18:13   #14
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke rosetog eller noe sånt. Vurderer å gå på noe i Regjeringskvartalet dersom kolleger skal dit - men egentlig tror jeg ikke det blir noe av. Mitt eget engasjement for dagen er primært knyttet til egne og kollegers opplevelser, så noen minnekonsert blir det ikke snakk om.

Gammel 19-07-12, 18:14   #15
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var med på Rådhusplassen og rosemarkering 25. juli i fjor, det føltes veldig riktig. 22. juli i år er vi på hyttetur, men jeg tror uansett ikke jeg hadde deltatt i noen markering. Det er ikke noe jeg føler behov for nå. Jeg tror dagen blir brukt til ro og ettertanke, og muligens det å følge med på markering på TV.

Gammel 19-07-12, 18:17   #16
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Mitt eget engasjement for dagen er primært knyttet til egne og kollegers opplevelser, så noen minnekonsert blir det ikke snakk om.

Ikke egne opplevelser på 22. juli, kan jeg jo legge til, men min egen opplevelse av det som skjedde 22. juli. Jeg tror ikke jeg ønsker meg å delta i noen stor felles markering eller minneseremoni, det ligger ikke helt for meg.

Gammel 19-07-12, 18:50   #17
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm. Hvorfor tror du at det arrangeres konsert(er) bare fordi det er gøy å arrangere?

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-12, 19:23   #18
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Vi er fortsatt på ferie den dagen men ville møtt opp om det var noe offentlig i sentrum på dagtid hvor gutta også kunne vært med, om vi var hjemme.
Har hørt noe om konsert med Bruce Springsteen men har ikke sjekket så nøye.

Vi var på Universitetsplassen den mandagen etter i fjor, da de hadde skriving i minneprotokoll. Synes det var fint å være der.

Gammel 19-07-12, 19:25   #19
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi reiser på ferie søndag, så vi får ikke med oss noe som helst av minnemarkeringer. Vi hadde nok ikke møtt opp på noe heller.

Gammel 19-07-12, 19:29   #20
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er i utlandet på søndag, og synes egentlig at det er greit. Jeg ville deltatt (sannsynligvis på Rådhusplassen), og jeg ville blitt så trist og fortvilet.

Vi var ikke med på noe i fjor heller. Da reiste vi til utlandet den 21. juli og var borte i 17 dager.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:22.