Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Trenger konkret shoppehjelp til sportsbh

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-07-12, 13:53   #1
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Trenger konkret shoppehjelp til sportsbh

Jeg må ha en bedre sportsbh, men jeg klarer ikke finne noen jeg tror kan passe. Jeg bruker str 80G og jeg vil ha en BH som støtter godt, ikke klemmer alt flatt og som ikke må dras over hodet.

Jeg må handle på nett. Noen som kan tipse meg om både modell og butikk?

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-12, 14:31   #2
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger konkret shoppehjelp til sportsbh

Jeg sverger til Shock Absorber, både før da jeg var 75E og nå som jeg er 75 B/C.

(Jeg er en 75 liten C eller stor B. Jeg kjøpte toppmodellen i 70C, for jeg liker det tight.)

Gammel 22-07-12, 15:30   #3
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne har jeg, den moser ikke brystet flatt på samme måte som andre sports-bh'er:

http://www.bravissimo.com/products/s...sort=1&level=3

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-12, 17:08   #4
Joy Stark
Superduperaktiv

Joy Stark sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Costa Blanca, Spania
Joy Stark er litt kulJoy Stark er litt kulJoy Stark er litt kul
Standard

Shock Absorber level 4 anbefales. Løfter og holder på plass. Den skviser litt men jeg synes også at den formen brystene fint iforhold til de andre sportsbh'ene jeg har. Jeg kan fint hoppe på trampoline med min D/DD cup med denne uten at de beveger seg noe særlig og jeg får heller ikke vondt i puppene når jeg har hoppet en stund heller (litt mye info kansjke...). Jeg har denne http://www.figleaves.com/uk/product/...=&colour=White 36DD, jeg bruker 80/85 D/DD til vanlig.

Gammel 22-07-12, 17:10   #5
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Denne har jeg, den moser ikke brystet flatt på samme måte som andre sports-bh'er:

http://www.bravissimo.com/products/s...sort=1&level=3

Denne har jeg også. Liker den bedre enn shock absorber.

Gammel 22-07-12, 18:15   #6
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stine-mor, her.

Jeg sverger til Shock Absorber, både før da jeg var 75E og nå som jeg er 75 B/C.

Jepp!

(70 FF)

Gammel 29-08-12, 13:45   #7
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Jeg fikk omsider somlet meg til å bestille sports-bh fra Bravissimo. Jeg valgte Freya Active Moulded Racer Back og finn den tilsendt i går. Prisen, inkl alle avgifter, kom på ca 460 kroner, altså omtrent det samme som jeg hadde måttet betale i norske butikker dersom jeg hadde vært så heldig å finne en som hadde passet. Jeg bruker str 80FF, og det finner jeg ikke i lokale butikker iallefall.

BH'n kjennes god ut og jeg er fornøyd. Endelig en sports-bh som ikke klemmer puppene pannekakeflate og som er støtter skikkelig. Det blir nok flere bestillinger fra Bravissimo (eller kanskje ebay) framover.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-12, 13:47   #8
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stine-mor, her.

(Jeg er en 75 liten C eller stor B. Jeg kjøpte toppmodellen i 70C, for jeg liker det tight.)

Jepp, Shock Absorber. Har en i 70H, gleder meg til å kunne kjøpe en i noen hakk mindre.

Gammel 29-08-12, 13:47   #9
star
bits and pieces

star sin avatar

star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Timarco har Shock Absorber i store størrelser.

Gammel 29-08-12, 13:53   #10
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Men atte, de sportsbh-ene er jo så utrolig vanskelig å kle på seg? Eller er jeg bare usigelig klønete? Jeg har en nå som jeg tar på som de vanlige bh-ene mine, men prøvde flere nye på butikken og det var ikke sjans å få til det. Hva gjør jeg galt? (trenger virkelig en ny)

Gammel 29-08-12, 13:56   #11
star
bits and pieces

star sin avatar

Standard

Min har hekter som som på vanlig BH. Dog strever jeg mer med sports-BH'en enn vanlige siden den klemmer meg helt flat.

Gammel 29-08-12, 14:00   #12
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Shock absorber, ja. (70 FF) Den MÅ prøves, jeg synes ikke den er lik i størrelsen som andre BH'er.

Gammel 29-08-12, 14:01   #13
star
bits and pieces

star sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Shock absorber, ja. (70 FF) Den MÅ prøves, jeg synes ikke den er lik i størrelsen som andre BH'er.

Nei den er mindre synes jeg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:22.