Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilket skjørt til denne overdelen?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-07-12, 19:11   #1
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Hvilket skjørt til denne overdelen?

I august skal jeg i konfirmasjon og da trenger jeg et nytt antrekk. Jeg vurderte lenge en kjole, men siden jeg ikke er helt fornøyd med kropp og slikt for tiden så har jeg landet på at et nytt skjørt er tingen.

Jeg er ikke så lang av meg, ca 164 cm, og har litt stutt-tjukke bein. Bruker str 40'ish for tiden.

Hvor langt bør skjørtet i så fall være? Og tips om skjørt?

Se bort i fra skjørtene og skoa på bildene, det er overdelen som skal matches.

Altså: Nytt skjørt som passer til overdelen på bildet, hvem, hva, hvor?

Sist redigert av Stine-mor : 27-11-12 kl 22:34.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-12, 19:23   #2
Left
Passiv

Standard

Sv: Hvilket skjørt til denne overdelen?

Jeg synes det sorte skjørtet var fint, og ville hatt samme type skjørt, og med samme lengde.

Svar med sitat
Gammel 29-07-12, 19:28   #3
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Enig; samme lengde som det sorte; pene bein kan godt vises frem! .
Farge er jeg ikke sikker på, må tenke på saken.

Gammel 29-07-12, 19:50   #4
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sorte, og klipp bort vaskelappen.

Gammel 29-07-12, 19:51   #5
Adele
In love with a fairytale

Adele sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Helt klart sort!

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-12, 20:18   #6
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Fnis, vaskelappen skal bort. Men jeg vil ha nytt skjørt! Vekk med det gamle!

Gammel 29-07-12, 20:24   #7
kalufs
kall om benen

kalufs sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
kalufs er populærkalufs er populærkalufs er populærkalufs er populær
Standard

Enig i at sort skjørt var finest!

kalufs er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-12, 21:21   #8
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sort skjørt med samme lengde som det på bildet.
Synes ikke beina dine er stutt-tjukke.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-12, 21:42   #9
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei ikke sort!! Ville gått for mørkegrått skjørt og sko i grått eller metallic. Fin lengde til deg foresten.

Gammel 29-07-12, 21:43   #10
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så jo veldig bra ut med svart skjørt og sko til den toppen da!
Men det må jo ikke være heeelt svart? Gråishj?

Og du kan veldig fint vise frem leggene dine!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-12, 22:30   #11
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Av disse to synes jeg også absolutt sort skjørt ja! Det er også enklere å føle seg vel i sort, selv om jeg synes du ikke har noen som helst grunn til å være misfornøyd Du kan også gå for et grått skjørt, men sort kan være noe lettere å finne - ihvertfall mer å velge i Lengden er finfin!

Gammel 29-07-12, 23:00   #12
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Enig i at sort blir for hardt, grått i en eller annen versjon kan fungere veldig godt, men det virker som det er så mye gult i den rosa toppen at det kan fungere med skjørt i bruntoner.

Det er mulig du skal ha et skjørt som faller litt mykere, A-fasong f.eks.

Eventuelt noe sånt. Dette er charcoal-farget fra Boden.

Gammel 29-07-12, 23:01   #13
OlleVia
Erfaren

OlleVia sin avatar

OlleVia er litt kulOlleVia er litt kul
Standard

Fine bein og en fin topp. Fasongen til det svarte skjørtet var fint, men jeg synest også at kanskje grått hadde passet fint.
Ta med deg toppen til flere butikker så får du prøvd ut løsninger.

OlleVia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-12, 23:16   #14
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Ikke det lyse skjørtet, i alle fall.

Og du har flotte bein!

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-12, 23:21   #15
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Jeg stemmer også for grått, men tror i tillegg en mørk bruntone hadde vært veldig fint til den toppen slik fargen er gjengitt på bildene!

Flott er du!

Gammel 29-07-12, 23:40   #16
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tenker at det må være smalt, siden det er såpass med luft og bevegelse i toppen. Og gjerne noe mønstret?

Noe slikt kanskje?

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-12, 23:51   #17
OlleVia
Erfaren

OlleVia sin avatar

OlleVia er litt kulOlleVia er litt kul
Standard

Ja, noe med mønster kan du ha på skjørtet. Jeg tenker også brune sko, men vet ikke hvilke bruntoner, men tenker at svart blir for hardt.

OlleVia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-12, 15:09   #18
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sko og skjørt som matcher. Det mørke på disse bildene.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:28.