Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Mulig jeg bor i en vattboble

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-04-07, 22:12   #61
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mulig jeg bor i en vattboble

To sitater herfra.

Opprinnelig lagt inn av Vimsen

Å bruker du foran verb i infinitiv: å synge, å gå, å danse. og bruker du å binde ordklasser sammen; sang og lo, hoppet og spratt, sykkel og bil, osv.

Opprinnelig lagt inn av Glitterchick

Var det SKilpadda som kom ed en grei huskeregel om man var i tvil? Oversett til engelsk. to=å, and=og.

Gammel 06-04-07, 22:20   #62
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så hvorfor er det ikke slutte og klage?

Gammel 06-04-07, 22:23   #63
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fordi jeg ikke kan både slutte og klage vel. Jeg kan bare slutte med å klage.

Gammel 06-04-07, 22:33   #64
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oki.

Gammel 06-04-07, 22:35   #65
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Helt normalt der jeg kommer fra. Det folk holdt på med på lørdagskvelden var stort sett å samles på en stor parkeringsplass utenfor snackbaren, med bagasjerommet fullt av øl og heimert. Man fikk ikke kjøpt øl på øya, må vite, kunne bare bestille det kassevis. Så stod man der, vandret/sjanglet gjerne fra bil til bil, flørtet gjennom bilvinduene og i det hele taget. Ble man lei så kjørte man en runde på "stripa". Tjoho!

Jeg fikk ikke lov, for øvrig.

Nå tror jeg jammen meg at jeg vet hvilken øy det er. Fnis.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-07, 01:19   #66
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Så hvorfor er det ikke slutte og klage?

Det må da bli slutte og klage, ikke slutte å klage.

Å slutte + å klage = slutte og klage.

(har fått overdose frisk luft i dag og er vattboble i hue)

Gammel 07-04-07, 01:57   #67
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er dette en språktråd nå?

*hytter med staven til ungdommen nå til dags*

Gammel 07-04-07, 09:44   #68
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Ender ikke alle tråder opp som språktråder på dette forumet?

Gammel 07-04-07, 12:56   #69
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kjenner mange ungdom som råner og det er da ikke bare ungdom fra østfold som drar til Strømstad på skjærtorsdag.

Greit at noen tar helt av når de er der, men de får ta følgende selv.Men det er vel de som ødelegger ryktet til flertallet.

De jeg kjenner bor i bygdene rundt byen jeg bor i og er litt over middels interresert i biler(Jeg bor langt unna østfold). Syns ikke det er noe galt i det. De aller fleste vokser det av seg etter noen få år,så blir "råne-perioden" kun et artig minne fra ungdomstiden.

Jeg syns ikke det er flaut å kjenne de ungdommene som råner. De er like flotte ungdom som alle andre!

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-07, 21:22   #70
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En ting er å råne med bil, drikke pils og rølpe litt.
Men trenger man henge brølende ut av bilen, vise den dypeste av de dype utringingene, drikke vin rett fra karongen, spy, sloss - og alt dette i full offentlighet?

Pule, drekke, spy og sloss
Norges ungdom, det er oss?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-07, 21:26   #71
Solen
Tusenkunstner

Solen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Øvre Romerike
Solen er litt kulSolen er litt kulSolen er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Er det jeg som er unormal nå igjen?

På ingen måte.

Gammel 07-04-07, 22:03   #72
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Men trenger man henge brølende ut av bilen, vise den dypeste av de dype utringingene, drikke vin rett fra karongen, spy, sloss - og alt dette i full offentlighet?

Selvsagt er det oss, Liven.

Gammel 07-04-07, 22:43   #73
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Selvsagt er det oss, Liven.

Vet du, frue: jeg tror faktisk vi kunne fått det OK sammen på fest. Vi kunne stilt i ekte bunader, godt innpakket i vattboblen vår og vært enige om verden rundt oss.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-07, 11:00   #74
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Selvfølgelig. Ellers vet jo ingen at man har det SÅÅÅÅÅÅ KULT DA!

Dessuten er det ikke full offentlighet. Det er da Sverige. Ingen som kjenner dem igjen der!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-07, 11:23   #75
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

Vet du, frue: jeg tror faktisk vi kunne fått det OK sammen på fest. Vi kunne stilt i ekte bunader, godt innpakket i vattboblen vår og vært enige om verden rundt oss.

Det hadde blitt tidenes bunadskalas.

Gammel 08-04-07, 14:32   #76
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Når jeg ser de bildene er det ikke akkurat det jeg forbinder med den "råninga" jeg bedrev da jeg var ung... Da kjørte vi rundt og rundt på stripa med Wunderbaum stylet bil! Det var tider det

Jeg hadde tilogmed svarte tynne strømpebukser over frontlyktene mine for at de skulle se sota ut

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-07, 16:04   #77
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Jeg kjenner mennesker som kunne vært med på det der, ja, jeg kunne vel sikkert vært med selv også....for ca 20 år siden.

Jeg hadde nok ikke vært med, men andre jeg kjente på min alder kunne definitivt vært med på sånt. De får jo masse oppmerksomhet på det også og det er jo med på å forsterke denne tradisjonen....

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-07, 16:25   #78
carolin
Har laget seg en tittel

carolin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.

Når jeg ser de bildene er det ikke akkurat det jeg forbinder med den "råninga" jeg bedrev da jeg var ung... Da kjørte vi rundt og rundt på stripa med Wunderbaum stylet bil! Det var tider det

Det var tider det ja. *mimre*

Har vel hatt en råneperiode i livet mitt. Det var ikke så mye fyll og spetakkel, men jeg husker det var om å sitte på med den kuleste bilen.

Gammel 08-04-07, 16:33   #79
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av carolin, her.

Det var ikke så mye fyll og spetakkel, men jeg husker det var om å sitte på med den kuleste bilen.

Jeg hadde den kuleste bilen

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:16.