Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva skal vi ha på oss i høst?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-08-12, 16:12   #41
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal vi ha på oss i høst?

Odd molly.

Gammel 08-08-12, 16:14   #42
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Odd molly.

Et bilde sier mer enn tusen ord:

(Jeg savner Sitron, jeg! Her ville hun ha skrevet "Mormors gamle kjøkkengardiner! Så koselig!" )

Gammel 08-08-12, 16:39   #43
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne høsten er høsten for kule jeans og kule sko, har jeg bestemt. Ja, og så bør jeg vel ha noe på overkroppen, og det vet jeg ikke helt hva skal være. Jeg har ikke så mange jeans, men skal kjøpe med 2 nye når jeg har nådd vetnedganmålet mitt.
I tillegg har jeg noen kjoler som skal gjenbrukes. Ingen blondegreier likt min datter, men mer omslagskjoler, en Chill-kjole og hverdagskjoler kjøpt på HM, Kappahl og Cubus.
Min ene OM-kjole skal selges, kroppen min kommer aldri til å trives i OM. (Noe som er surt, for denne er fin. )

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 16:54   #44
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Jeg skal ha meg en fin, mørkegrå cardigan, det er det eneste jeg kommer på. Men aner ikke hvor jeg skal finne den perfekte.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 17:25   #45
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har store planer om å ha på meg klær i høst.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 17:29   #46
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Jeg har store planer om å ha på meg klær i høst.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 19:57   #47
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Alt jeg ikke har kunnet gå i på et halvt år. :enkel: Og så noe ammevennlig, da.

Utover det så er jeg veldig lite blondete av meg. Blonder og flagrende gevanter kan være superfint på andre, men jeg ser bare rar ut i det Spesielt om fargene er duse, jeg trenger klare farger. Drømmegarderoben min består vel stort sett av klær i sent 40-talls/tidlig 50-tallssnitt, i tillegg til litt 70-talls. I grunnen burde jeg bare lære meg å sy og være av dem som kjøper klær brukt og syr dem om. Pluss litt klær fra Mette Møller, Maria Westerlind og Blutsgeschwister.

Men jeg kjøper i grunnen ikke så mye klær, og siden jeg ikke akkurat skifter stil ofte, kan jeg kombinere mye av det gamle jeg har med nyinnkjøp.

Gammel 08-08-12, 20:06   #48
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Selge det her viss du er størrelse 42/44

Men eg klare ikkje få lagt inn bilder! Vente på direkteopplastninga frå iPhone

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Vel, personlig kommer jeg til å ha på meg stort sett de samme klærne som sist høst. Og vinter og vår.

Kjøper dere ny garderobe, eller i det minste fyller den på ganske kraftig, hver sesong, altså?

Eg bytte ut omtrent halve garderoba mi i april og oktober. Altså bytte ut ved å pakke bort alt som er sesongbetont. Det oppbevare eg i slike kvite plastkasser med hjul i kjelleren og leite fram det eg pakka bort forrige sesong. Eg bruke ikkje rosa på vinteren eller grått og svart om sommaren til dømes. Når eg rydde fram det er det alltids klær som er slitt/umoderne/for små (men det er det snart slutt på altså!!) Som Bluen handle eg klær heile året og prøve holde meg til å kjøpe for den sesongen eg skal inn i.

Gammel 08-08-12, 20:11   #49
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har planer om jeans og kule topper. Så at burgunder var en motefarge i høst, så kanskje noen topper i den enden av fargeskalaen? Har allerede anskaffet en burgunder cardigan.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 20:18   #50
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg skal tilbake på Oasis for å se om de har noen kule kjoler. Kjøpte to der i vår. Og så skal jeg ha en blazer som jeg fant på Carma. Må bare spare litt først.

Gammel 08-08-12, 21:08   #51
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Samme her. Har heldigvis ikke hatt råd til å kjøpe så mye Chill/Cream og OM. Og solgt det meste. Det var heller ikke helt min stil. Nå er jeg slankere og endelig tilbake til min stil. Bukser, bluser, kule belter, kortere topper, cardigan...++. Litt sporty jåle på en måte.

Jeg har i tillegg til å endre stil gått ned fra str XL til S/M

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Vel, personlig kommer jeg til å ha på meg stort sett de samme klærne som sist høst. Og vinter og vår.

Kjøper dere ny garderobe, eller i det minste fyller den på ganske kraftig, hver sesong, altså?

Nei, men jeg er gjennom et hamskifte akkurat nå. Både stilmessig og mht størrelse.

Gammel 08-08-12, 21:17   #52
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Det skjer ikke så mye i den andre tråden, og jeg er fortsatt veldig interessert i inspirasjon for antrekk i høst.

Selv har jeg kjøpt meg to nye chinos i Tyskland (en grå og en beige) og en beige cardigan fra culture med albuelapper formet som stjerner. Tror jeg er litt der for tiden:

Skjer ikke så mye?!

Jeg skrev jo innlegg senest i går.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 21:20   #53
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal bruke kjoler.

Jeg gleder meg til kjoler og støvletter, til smale bukser og støvletter og til fine skjerf og kule vesker.

Jeg anbefaler denne kjolen fra HM. Den sitter godt og er billig. Og kan kles opp og ned.

Gammel 08-08-12, 21:24   #54
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Og så venter jeg på disse fra Boden…

http://www.boden.co.uk/en-GB/Womens-...ace-Dress.html

Gammel 08-08-12, 21:25   #55
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Og kunne tenkt meg denne.

Gammel 08-08-12, 21:39   #56
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg anbefaler denne kjolen fra HM. Den sitter godt og er billig. Og kan kles opp og ned.

Men hvor lang er den? Jeg synes den ser litt kort ut.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 21:47   #57
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Og så venter jeg på disse fra Boden…

http://www.boden.co.uk/en-GB/Womens-...ace-Dress.html

Disse var fine! Blir det toll osv når du bestiller derfra? Har allerede bestilt hm-kjolen du linker til.

Gammel 08-08-12, 22:22   #58
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Er ikke vi ganske like høy? (1,73) Den rekker meg til rett under knærene.
På nettbutikken er det M i største størrelse i svart, noe som er for lite til meg. L er forresten også for liten, dette er en kjole der magen viser. Jeg synes den har lite stretch og er for avslørende.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 22:24   #59
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Definitivt ikke kort. Når meg til kneet, og jeg er 176 cm.

Gammel 08-08-12, 22:26   #60
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Er ikke vi ganske like høy? (1,73) Den rekker meg til rett under knærene.
På nettbutikken er det M i største størrelse i svart, noe som er for lite til meg. L er forresten også for liten, dette er en kjole der magen viser. Jeg synes den har lite stretch og er for avslørende.

Jeg har L, og den sitter veldig fint på meg. Jeg synes ikke den føles så «tight» i og med stoffet er ganske tykt. Men den type fasong passer meg bra da, siden jeg er smalest øverst og breiest over hofter/rompe.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:14.