|
|||||||
| Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Drikkebelte til joggingHar alle dere joggedamer med dere drikke på joggetur? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Drikkebelte til joggingJeg har lett litt, men synes de beltene (som ofte brukes til fjellturer, skigåing etc) virker så store?
|
|
|
#4 |
|
Peppy!
|
Sv: Drikkebelte til jogging
Dette bruker min mann på langtur. Han er sånn passe fornøyd. Flaskene lekker litt, og det er irriterende. Jeg har lånt det et par ganger, og synes det sitter behagelig over hoftene. Praktisk også at jeg får plass til iPhone og husnøkkel i lommen. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Drikkebelte til joggingDe med én flaske som Nessie viser der er ikke til å løpe med, da hopper det veldig uansett hvor stramt man har den. Den egner seg til f.eks fjelltur.
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Drikkebelte til joggingDrikkebelte med en flaske er grusomt å jogge med. Som Myrsnipa sier så hopper det og det gjør at det gnager. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
både her og der
|
Sv: Drikkebelte til joggingJeg har et drikkebelte med småflasker, men synes vannet blir veldig fort lunkent. Her i Frankrike løper jeg med en liten flaske i hånden, og det går egentlig helt greit.
|
|
|
#9 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Drikkebelte til jogging Jeg har noe som ligner på dette, men det fulgte ikke med egen flaske. Jeg bruker en tom brusflaske, og nå særlig de nye Noisy-flaskene, som jeg synes har passe størrelse, og fyller med vann. Det er jo mer behagelig å løpe uten, men jeg synes det funker greit uten å være for ubehagelig over hoftene. Det mest irriterende er lyden av skvalpende vann.
|
|
|
#10 |
|
Jo flere jo bedre...
Sv: Drikkebelte til joggingTakk for tips |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Drikkebelte til joggingNår jeg løp i Miami på sommerhalvåret så la vi ofte igjen flasker et sted og så passerte vi det stedet litt ofte. Ulempen er at man kanskje må løpe på samme sted flere ganger. Løp vi langt så hadde jeg drikkebelte, men jeg er sånn halvhappy med små flasker med det for vannet blir for lunket til tross for at jeg la flaskene i fryseren først (men nå snakker vi om 27-33 graders varme ute, men det går absolutt. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Superbasinella
|
Sv: Drikkebelte til joggingJeg har en camelback lignende sekk som jeg bruker på raske turer. Jeg jogger ikke så jeg vet ikke om den egner seg til det, men den er gull verd. Den sitter godt inntil ryggen, kjenner nesten ikke at jeg har den på. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2012
![]() |
Sv: Drikkebelte til joggingJeg bruker en Norrøna Bitihorn hip Pack 2L når jeg springer på fjellet.
|
|
|
|
#15 |
|
Librocubicularist
|
Den har eg og. God til jogging/turgåing, men i vegen når ein sykler. Den har og ekstra smålommer til telefon og nøkkel. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Drikkebelte til joggingJeg kan dele et tips som jeg egentlig bare har brukt til alkohol på konsert, men here it comes. Du vet sånne små pose-drikker som man får kjøpt til småbarn, med skrukork? Da jeg var på konsert for litt siden fylte vi disse med drikke og la i bh-en. Merka ingenting!
|
|
|
#17 |
|
Jo flere jo bedre...
Sv: Drikkebelte til joggingJeg kjøpte det her: |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2012
![]() |
Ja jeg synes den sitter godt ved jogging også.
|
|
![]() |
|
|