|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#141 |
|
Epikur
|
Sv: Artikkel om gjenglemte barn i bilMen det er jo forskjeller, Polyanna! På folk, erfaring, bakgrunn, kultur og omgivelser. Jeg lar feks tiåringen kjøre traktor. Under oppsyn og i gangfart. Galskap for noen, en del av det å være halvstort barn på gård for meg. Lek ved vann er skumlere for meg som ikke er oppvokst ved sjøen, mens gå alene i mørk skog er temmelig ufarlig i mitt rurale hode, mye farligere med å henge i et bysentrum...
|
|
|
#142 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Artikkel om gjenglemte barn i bilJa? Jeg forstår ikke helt hva du argumenter for eller mot der, HV.
|
|
|
#143 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Artikkel om gjenglemte barn i bil
Min 20 mnd. gamle sønn liker ikke å være med inn og handle. Han får aldri "noe nytt", så det er sikkert derfor. Faren hans lar ham sitte i bilen når han er inne på apoteket for å hente Nutramigen, da har han ringt på forhånd og sagt at de skal gjøre klart, så han er der inne kanskje 1 minutt. Det synes jeg er helt greit.
|
|
![]() |
|
|