|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sandaler som inneskoJeg hadde og en mor som kok-sinna ringte og lurte på hva i heiteste vi tenkte på - å ikke kle på ungene når vi hadde brannøvelse. Dette hadde hun diskutert med alle på jobb og alle var enig med henne at dette var galskap. Jeg var rimelig "smørblid" da jeg kunne informere at dette slett ikke var en øvelse og at personalet hadde gjort akkurat det de var drillet på når alarmen gikk. Nå viste det seg heldigvis å være falsk alarm, men det visste jo ingen av oss da det ringte. Jeg ba henne pent om å komme rett til oss og få fakta før hun diskuterte det med alle på jobb. Noe hun noe spakt egentlig var helt enig i....
|
|
|
#42 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Sandaler som inneskoBrannøvelser skal jo være realistiske, men det var en del klager i forrige bhg. da de hadde brannøvelse midt i sovetiden til småbarnsavdelingene. Der sov alle ungene inne i vogn, uten mulighet til å bare trille vognene ut, så jeg kan jo skjønne at de ville ha en øvelse på å få ungene ut smidigst mulig da også.
|
|
|
|
#43 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
Sv: Sandaler som inneskoMine barn har aldri brukt sandaler som innesko, eller noe annet med såle. Jeg synes selv det er ubehagelig å krype rundt på gulvet med såler... De største bruker crocs og sandaler som innesko på skolen dog. Ellers bruker vi skinnstøfler eller gymsokker/mokkasiner. Så blir han vel muligens våt på bena om det er brannøvelse eller bran...ja ja, tørker vel opp han og. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Sandaler som inneskoI vår barnehage bruker flere av de store barna sandaler. |
|
|
|
![]() |
|
|