Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvor finner jeg festkjoler?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-08-12, 23:17   #1
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Hvor finner jeg festkjoler?

Trenger festkjole, gjerne lang, og gjerne i chiffon.

Eksempel:

Den til venstre:

Har sjekket Asos, Boden, Boozt, Ellos, Laredoute, Kjolesalongen, Torunns drømmekjoler, Finn....

Andre steder?

Gammel 15-08-12, 23:21   #2
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor finner jeg festkjoler?

Monsoon og Coast.
Den øverste og nederste var kjempefine, forresten

Gammel 15-08-12, 23:32   #3
Gerbera

Gerbera sin avatar

Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av maggypop, her.

Monsoon og Coast.
Den øverste og nederste var kjempefine, forresten

Takk!

Ja, den øverste hadde vært perfekt, men jeg fant bildet i en artikkel om kleskoder, og det er ikke noe henvisning til merke eller hvor den kan skaffes! Kjedelig.

Gammel 15-08-12, 23:43   #4
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Jeg har nettopp kjøpt meg kjole til bryllup på b-young. altså type lang festkjole. De hadde faktisk en greit utvalg.

Jeg kjøper sånn kjole ved fysisk oppmøte da. Ja, og fikk dem til å ordne opplegg av den, siden jeg ikke er helt lang nok, og ikke vil gå og tråkke på den hele festen. Da var det egentlig to butikker i mitt område som hadde, viste det seg. Eller, som hadde utvalg. Det var andre butikker som hadde et begrenset utvalg, eller sånn 1-2 kjoler egentlig. Fant en kjempe, kjempe, kjempefin en da på riccovero, men den var for stor. (og egentlig litt for dyr, ja)

Nettshopping av kjole er ikke noe for meg, jeg må jo se om den passer?

*lite erfaren*

Gammel 15-08-12, 23:45   #5
Gerbera

Gerbera sin avatar

Standard

Ja, finner jeg en i butikk, så er det toppen, men jeg må ha tips, jeg har ikke tid til å lete selv! Men B-youg var smart, jeg skal innom der og ha meg ny bukse til uka, kanskje de har fått inn litt da.

Gammel 16-08-12, 00:11   #6
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Her jeg bor hadde de i alle fall en del festkjoler der. Stort sett i lilla, rosa og blått.

Min er lilla

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:07.