Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Banning?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Bannar du?
Aldri 17 9,50%
Berre inni meg 6 3,35%
Svært sjeldan 40 22,35%
Sånn dann og vann når det fell naturlig 68 37,99%
Jevnlig, ja 21 11,73%
Jevnlig og ofte 7 3,91%
Heile tida i grunn, også når eg er blid og glad 6 3,35%
Nordlending 12 6,70%
Nord for nordlending 2 1,12%
Deltakere: 179. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-08-12, 20:56   #21
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Banning?

Ja, men mer hjemme enn ute. Synes banning i dagligtale er harry, men blir ikke støtt av det.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-12, 21:00   #22
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sånn dann og vann passer nok best. Jeg prøver å være bevisst og ikke gjøre det i utide, særlig sammen med vesla, men det hender jo det glipper. Jeg er vestlending.

Gammel 17-08-12, 21:00   #23
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Jeg er oppvokst med at banning er stygt og lite dannet, så jeg bannet aldri hjemme.
og etter at jeg tok utdannelse og fikk eget barn passet det seg heller ikke.

Sist redigert av -Nj- : 17-08-12 kl 21:11.
-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-12, 21:00   #24
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

"Sånn dann og vann når det faller seg naturlig". Det er bare at det faller seg oftere naturlig sånn ca halve syklusen min. :knurr!:

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-12, 21:01   #25
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Mest inni meg. Til nød kan jeg mime faen.

Gammel 17-08-12, 21:03   #26
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av mopdy, her.

Jeg er oppvokst med at banning er stygt og lite dannet, så jeg bannet aldri hjemme.
og etter at jeg tok utdannelse og fikk eget barn passer det seg heller ikke.

Auda. Jeg har masse utdannelse og masse barn og banner dann og vann.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-12, 21:05   #27
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Dann og vann her. Men bare ett banneord om gangen, alt annet er vulgært!

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-12, 21:05   #28
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Dann og vann. Sjelden på norsk, jeg banner stort sett på engelsk.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-12, 21:07   #29
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Sjelden på norsk,

Muligens en god idé. Note to self: Lære meg å banne på swahili.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-12, 21:11   #30
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sånn innimellom kommer det en glose eller to. Men ikke daglig.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-12, 21:13   #31
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Auda. Jeg har masse utdannelse og masse barn og banner dann og vann.

Glemte å si at jeg utdannet meg til å jobbe med barn og ungdom da.

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-12, 21:18   #32
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg banner litt mer enn jeg burde. Men som Oslojente fra akademikerfamilie på vestkanten vil vel det egentlig ikke si mer enn "sånn dann og vann". Men jeg banner en god del som utrop, f.eks når jeg mister noe. Lite banneordforråd, da.

Gammel 17-08-12, 21:30   #33
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg banner jevnlig, men ikke veldig ofte. Holder det som unnskyldning at jeg er gift med en nordlending? litt

Bre en bitteliten historie om knerten. Vi har sagt at det ikke er lov til å si banneord. Her om dagen ble han fryktelig sint for noe. Stilte seg opp midt på gulvet og ropte: "BANNEORD" (altså det faktiske ordet: banneord) så høyt han kunne. Det var komplett umulig å holde seg alvorlig.

Gammel 17-08-12, 21:33   #34
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sånn dann og vann, til tross for at jeg er nordlending.
Jeg lurer egentlig på om hva som betegnes som bannskap varierer fra nord til sør, for jeg aner at svaret mitt burde vært et annet i øynene på noen fra en annen landsdel

Gammel 17-08-12, 21:34   #35
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg banner av og til. Ikke på jobb, og helst (men vanskelig) ikke sammen med ungene. Nå er jeg nordlenning, så et og annet ord kommer i setninger uten at jeg, eller andre tror jeg, tenker særlig over det.

Gammel 17-08-12, 21:37   #36
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sjelden (og jeg er nordlending, hvis det skulle ha noe å si).

Gammel 17-08-12, 21:41   #37
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg banne litt for ofte men stort sett forfina varianter som jækla, helsike og farsken. I ekstremvariant har ikkje sånn kjempesjelden sagt fit**. Det er grusomt det.

Gammel 17-08-12, 21:42   #38
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tja, jeg banner nok litt mer enn mannen min synes er ok. Han banner selvføgelig aldri, Mr. Perfect som han er.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-08-12, 21:44   #39
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er nordlending. Banner vel litt i ny og ne. Mest for å markere hva jeg mener. Men jeg har mitt eget lille banneord, det bruker jeg ofte. Gubben forstår hva jeg egentlig mener når jeg sier det. Men for utenforstående høres det helt harmløst ut.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-12, 21:45   #40
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Det hender det slipper et og annet ut av meg, men for det meste holder jeg det på innsiden.

Jeg banna mye før, men skjerpa meg veldig etter å ha fått barn. Nå søker jeg aktivt mot å bli bannefri. Å rope "ååååh!" er vel så forløsende som et "faen".

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:34.