|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() TilbakemeldingerGir du like mye tilbakemeldinger (prikker) som før? Jeg bare lurer på om det har gått litt i glemmeboka? Dette gjør jo at mange ikke når inn i Medlemssalongen/Markedsplassen, noe som jo er dumt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TilbakemeldingerJeg prikker lite fordi jeg syns det er vanskelig å prikke fra iphonen. Er sjelden på FP fra pc. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TilbakemeldingerLitt kjipt at en er avhengig av prikker for å kunne defineres som "aktiv" og deltakende syntes jeg. Prikkene betyr at du har skrevet noe som noen har likt spesielt godt og jeg føler at jeg skriver for meg selv, ikke for å behage andre. Dermed blir det ikke mange prikker på meg (selv om jeg har etterhvert kommer inn på medlemssalongen! Takk til de som har prikket meg så langt). Jeg syntes prikker er litt popularitetsting som jeg egentlig ikke føler meg helt komfortabel med, men slik er nå engang systemet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TilbakemeldingerJeg prikker som før, men det er ofte de samme jeg skulle ha prikket, som jeg ikke får prikket nok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TilbakemeldingerEr i samme båt som deg, men innrømmer at jeg glemmer å prikke litt selv også.
![]() |
#7 |
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2012
![]() |
![]() Sv: TilbakemeldingerSom ny på forumet... Hvordan fungerer dette prikkesystemet? Og hvordan prikker man? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TilbakemeldingerJeg prikker ofte tror jeg .. Prikker nesten hver gang jeg er innom ..
![]() |
#10 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: TilbakemeldingerJeg er ikke noe flink til å prikke, kommer av og til på det, og da sender jeg avgårde noen. Sånn har det vært helt siden jeg begynte å vanke her.
![]() |
#11 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: TilbakemeldingerJeg er dårlig på å prikke. Glemmer det helt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
I endring
|
![]() Sv: TilbakemeldingerTableter og smartfoner har nok gjordt noe med prikkehyppigheten her inne ja, men av og til komler det da noen. Jeg er ikke den flinkeste å prikke selv heller.
![]() |
#13 |
Ekvilist
|
![]() Sv: TilbakemeldingerJeg har gitt 20 prikker siden 24. juni, av det jeg kan se i kontrollpanelet.
![]() |
#14 |
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tilbakemeldinger
Prøver iallefall, men som du ser har jeg ikke mange innlegg..
![]() |
#15 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: TilbakemeldingerJeg har aldri brukt prikkene voldsomt flittig - tyve siden slutten av mai -, men det har ikke vært noen markant nedgang, nei.
![]() |
#16 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: TilbakemeldingerJeg prikker mye mindre enn før, og sjelden nykommere. Da skal innlegget være svært bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() Sv: TilbakemeldingerJeg er litt sånn perjode prikker, når jeg skriver lite -men leser så prikker jeg ofte der jeg er enig, men ikke deltar. Eller jeg ler, synes noe er fint/trist etc. Jeg er nok redd jeg prikker mye av de samme igjen og igjen, men det er ikke bevist det er mer fordi noen skriver mer jeg er enig i ol. merker iallefall at jeg ofte får beskjed om at jeg ikke får prikket folk når jeg prøver.
![]() |
#18 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: TilbakemeldingerJeg har brukt lang tid på å venne meg til å prikke, siden jeg ikke er vant med det fra andre fora, men i det siste har jeg prøvd å prikke oftere. Men jeg er litt usikker på om jeg synes prikkesystemet er den beste måten å regulere tilgangen til ulike underfora på - er man f.eks. mindre egnet til å delta i kjøp og salg hvis man har dårlig humor eller er uenige med de som prikker mest? På den annen side, jeg har ikke noe forslag til noen bedre måte å gjøre det på...
![]() |
#19 |
|
![]() Sv: TilbakemeldingerJeg surfer ofte med telefonen og da er det vanskelig å prikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TilbakemeldingerPrikker alt for lite, men tenker liksom ikke over de prikkene.
![]() |
![]() |
|
|