Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Tilbakemeldinger

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-08-12, 18:42   #1
Sissel
Bør lage seg en tittel selv

Sissel sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Smil

Tilbakemeldinger

Gir du like mye tilbakemeldinger (prikker) som før? Jeg bare lurer på om det har gått litt i glemmeboka? Dette gjør jo at mange ikke når inn i Medlemssalongen/Markedsplassen, noe som jo er dumt.

Selv har jeg nok innlegg, men ikke nok ryktepoeng til å komme inn på Markedsplassen, og det er helt greit. Jeg skjønner hvorfor. Jeg starter ikke så mange tråder, og gir nok ikke så mye av meg selv som trengs for å få prikker, er nok litt for anonym. Men, jeg føler at mange andre som burde hatt mer prikker ikke har det, og lurer som sagt på om det er fordi dere glemmer å gi prikker?

Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-12, 18:45   #2
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tilbakemeldinger

Jeg prikker lite fordi jeg syns det er vanskelig å prikke fra iphonen. Er sjelden på FP fra pc.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-12, 18:46   #3
lucifine

Medlem siden: Dec 2007
lucifine er populærlucifine er populærlucifine er populærlucifine er populær
Standard

Litt kjipt at en er avhengig av prikker for å kunne defineres som "aktiv" og deltakende syntes jeg. Prikkene betyr at du har skrevet noe som noen har likt spesielt godt og jeg føler at jeg skriver for meg selv, ikke for å behage andre. Dermed blir det ikke mange prikker på meg (selv om jeg har etterhvert kommer inn på medlemssalongen! Takk til de som har prikket meg så langt). Jeg syntes prikker er litt popularitetsting som jeg egentlig ikke føler meg helt komfortabel med, men slik er nå engang systemet.

lucifine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-12, 18:46   #4
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Jeg prikker som før, men det er ofte de samme jeg skulle ha prikket, som jeg ikke får prikket nok.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-12, 18:48   #5
mamaria
Grisejente

mamaria sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Er i samme båt som deg, men innrømmer at jeg glemmer å prikke litt selv også.
Det er hyggelig både å gi og få prikker, så jeg skal bli flinkere til å huske å gi når det er fortjent.
Savner markedsplassen, rakk både å kjøpe og selge før de nye tilgangskravene kom. Mange som selger mye fint.

Gammel 18-08-12, 18:48   #6
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har blitt veldig selektiv på når jeg gir prikker.

Gammel 18-08-12, 18:53   #7
Sikkasso
Nybegynner

Medlem siden: Aug 2012
Sikkasso har et hav av muligheter foran seg
Standard

Som ny på forumet... Hvordan fungerer dette prikkesystemet? Og hvordan prikker man?

Sikkasso er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-12, 18:58   #8
Siwa

Siwa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Jeg prikker ofte tror jeg .. Prikker nesten hver gang jeg er innom ..

Jeg sjekker aldri prikkene mine, og tenker ikke over om jeg har tilgang til markedsplassen eller medlemssalongen. Jeg leser det jeg kommer over, og skal jeg selge ting, bruker jeg finn.no

storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-12, 18:58   #9
Sissel

Sissel sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Siwa, her.

Jeg prikker ofte tror jeg .. Prikker nesten hver gang jeg er innom ..

Så bra, da er du flink!

Gammel 18-08-12, 18:59   #10
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg er ikke noe flink til å prikke, kommer av og til på det, og da sender jeg avgårde noen. Sånn har det vært helt siden jeg begynte å vanke her.

Gammel 18-08-12, 19:00   #11
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er dårlig på å prikke. Glemmer det helt.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-12, 19:03   #12
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Tableter og smartfoner har nok gjordt noe med prikkehyppigheten her inne ja, men av og til komler det da noen. Jeg er ikke den flinkeste å prikke selv heller.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-12, 19:03   #13
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har gitt 20 prikker siden 24. juni, av det jeg kan se i kontrollpanelet.

Jeg prikker mindre enn før. Jeg blir ikke like lett imponert over gode innlegg som i gode gamle NM-dager, siden kvaliteten på diskusjonene her inne jevnt over er høy. Men jeg prikker ikke nødvendigvis de jeg setter mest pris på eller kjenner best privat, slik det kanskje kan være lett å tenke som naturlig. Det går som oftest på sak og enighet, eller sympati i en spesifikk situasjon.

Det er helt greit å ta opp dette med prikkingen. Siden dette er en del av opptakssystemet for goder som markedsplassen og M1 og M2, så avhenger det av at vi har et vitalt prikkesystem for å oppleve samsvar mellom deltagelse og goder man oppnår. Men er man ny eller lite aktiv så må man nok uansett regne med å gi litt av seg selv, skrive godt, eller ha god humor for å få prikker.

Gammel 18-08-12, 19:04   #14
Siwa

Siwa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sissel, her.

Så bra, da er du flink!

Prøver iallefall, men som du ser har jeg ikke mange innlegg..
Og det er ikke hver dag jeg stikker innom heller, fordi jeg ikke har tid til pc

storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-12, 19:32   #15
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Jeg har aldri brukt prikkene voldsomt flittig - tyve siden slutten av mai -, men det har ikke vært noen markant nedgang, nei.

Prikker konsekvent innleggene som får meg til å le høyt, da. Og oftere ukjente nick enn gamle travere som har ørtenogfjørti prikker fra før.

Gammel 18-08-12, 19:45   #16
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg prikker mye mindre enn før, og sjelden nykommere. Da skal innlegget være svært bra.
Jeg vet ikke hvorfor det har blitt slik, men en gjennomgang på kontrollpanelet viser at jeg kun har prikket 10 ganger siden 1. juni: 8 grønne og 2 røde.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-12, 19:49   #17
era

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Jeg er litt sånn perjode prikker, når jeg skriver lite -men leser så prikker jeg ofte der jeg er enig, men ikke deltar. Eller jeg ler, synes noe er fint/trist etc. Jeg er nok redd jeg prikker mye av de samme igjen og igjen, men det er ikke bevist det er mer fordi noen skriver mer jeg er enig i ol. merker iallefall at jeg ofte får beskjed om at jeg ikke får prikket folk når jeg prøver.

Gammel 18-08-12, 19:49   #18
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har brukt lang tid på å venne meg til å prikke, siden jeg ikke er vant med det fra andre fora, men i det siste har jeg prøvd å prikke oftere. Men jeg er litt usikker på om jeg synes prikkesystemet er den beste måten å regulere tilgangen til ulike underfora på - er man f.eks. mindre egnet til å delta i kjøp og salg hvis man har dårlig humor eller er uenige med de som prikker mest? På den annen side, jeg har ikke noe forslag til noen bedre måte å gjøre det på...

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-12, 19:54   #19
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg surfer ofte med telefonen og da er det vanskelig å prikke.
De gangene jeg prikker er når jeg leser gode innlegg eller når noen har svart meg på spørsmål, men som sagt avhenger det av pc.

Jeg tror det er fullt ut mulig å få prikker fremdeles, men da er det nok lurt å engasjere seg med gode innlegg.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-12, 19:54   #20
Februarmamsen
Superduperaktiv

Februarmamsen sin avatar

Hvor: Østfold
Februarmamsen er litt kulFebruarmamsen er litt kulFebruarmamsen er litt kul
Standard

Prikker alt for lite, men tenker liksom ikke over de prikkene.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:35.