|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#221 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor tolerant er du overfor andres tro?
Jeg tror Jessica er en "snill kvinne" med masse ballast hun kanskje ikke helt tør å vise? Hva vet vel en enkel sjel som meg... |
|
|
|
|
|
#223 |
|
Expired
Sv: Hvor tolerant er du overfor andres tro?Tja, kanskje det. Jeg er ofte revnende uenig med deg, men skjønner når et menneske er ekte. |
|
|
|
|
|
#224 |
|
Pauset
|
Tror egentlig ikke vi er sååå uenige. Jeg har meninger om mangt og meget, men er åpen for nye tanker og meninger. Det skjer stadig at mitt "verdensbilde" endrer seg litt her og litt der..... plutselig så hiver jeg kondomer etter folk osv. |
|
|
|
|
|
#225 |
|
flisespikker
|
Jeg snakket da ikke om dine eksamener, dem vet jeg ingenting om. Det var et tips basert på egen erfaring. Whatever, denne delen av diskusjonen er vel avsluttet uansett.
|
|
|
#226 |
|
Pauset
|
Jeg basert mitt svar ut i fra at enkelte antydet at jeg ikke dugde til KRL-lærer fordi jeg ga uttrykk for ting jeg ikke visste om jødedommen osv. Men vi avslutter den nå. Det var en tullete avsporing. |
|
|
|
|
|
#227 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hvor tolerant er du overfor andres tro?Jeg vet at man må være født av en jødisk kvinne for å kunne kalle seg jøde. :deltar:
|
|
|
#228 |
|
Pauset
|
Ja, det stemmer. Man kan også konvertere til jødedommen, og bli jøde. Da må man skolere seg i mange år. Men for å bli en ordentlig jøde så må man være født av en jødisk kvinne. |
|
|
|
|
|
#229 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hvor tolerant er du overfor andres tro?Nei; du hadde måttet skolere deg i mange år. For oss skippertakere hadde det ikke tatt så lang tid.
|
|
|
#230 |
|
Skrekkøgle
|
Noen ganger ønsker jeg at det var bittelitt vanskeligere å bli muslim også... |
|
|
|
|
|
#231 |
|
Expired
Jeg forstår hva du mener, og er enig med deg. |
|
|
|
![]() |
|
|