|
|||||||
| Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sekk til jogging/løpingJeg vurderer å jogge til treningssenter på morgenen og da ha med meg jobbklær, håndkle, sko og litt småtteri som jeg trenger til dusj og styling. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Sv: Sekk til jogging/løpingJeg har ikke prøvd å løpe med slike, men jeg ser noen som løper med noe lignende av dette ganske ofte http://www.salomon.com/us/segment/tr...backpacks.html |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2012
![]() |
Sv: Sekk til jogging/løpingJeg har en sekk fra Haglöfs tror jeg kjøpe den på gsport som er perfekt for det du trenger. den har mye plass inni og ingen ubrukelige rom. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Sekk til jogging/løpingJeg fant denne fra Haglöf, den tror jeg kan være grei for ditt bruk. Mulig den har litt lite plass for sko, men egentlig kan du bare passe på at du har kontorsko på jobben, så slipper du å drasse på sko i ryggsekken.
|
|
|
#5 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Sekk til jogging/løpingJeg løper innimellom med en gammel sekk som ligner den Haglöfsekken. Det jeg liker er at den har brystreim og hoftereim, slik at jeg kan stramme til skikkelig. Det er ett hovedrom og noen glidelåser og mappelommer oppi den slik at jeg kan putte nøkler og telefon dit jeg vil. Praktisk.
|
|
|
#7 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sekk til jogging/løpingJeg fikk en Haglöf sekk i bursdagsgave nå nylig. Den er tenkt akkurat til dette bruket. Testet den i dag, og den var veldig god å løpe med! |
|
|
|
|
|
#8 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sekk til jogging/løpingOsprey sine sekker er veldig gode, og har smarte detaljer. Jeg har en liten til løping og sykling (tror den er 11 l), og ønsker meg en større til tur i kog og mark med familien og alt man da gjerne har med seg. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Sv: Sekk til jogging/løpingTakk for mange tips!
je, jobbskomhar jeg tenkt p legge igjen på jobben, jeg tenker mer på at jeg vel egentlig bør ha et par (skitne) løpesko på meg og et par innendørs treningsskor med meg, men kanskje det går greit å bare vaske av dem, eller det er kanskje ikke populært? |
|
|
|
|
|
#10 |
|
En som trener
|
Sv: Sekk til jogging/løping
Ja, det er disse vanlige garderobeskapene. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sekk til jogging/løpingJeg er veldig fornøyd med Haglöfs sine Ace-sekker. Vi har to; den aller minste (6 eller 8 liter, tror jeg) og en på 10 eller 12 liter. Jeg bruker mest den største.
|
|
![]() |
|
|