|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tilbakemeldinger
Jada, jeg skjønner det, og jeg har ingen problemer med at jeg ikke har tilgang.
![]() |
#102 |
|
Jeg synes det er litt vel strengt, selv om jeg jo ser argumentet med at man outer sitt eget navn når man selger/kjøper. Det tar, for de fleste tror jeg, ganske lang tid å opparbeide seg 500 i ryktepoeng.
Jeg er enig i denne, jeg synes dessuten blogg-greiene er "tunge" å bruke som skravleforum. Jeg skulle ønske det ble flyttet inn i medlemssalongen, så hadde jeg deltatt mye mer. Nå er jeg som regel bare innom for å gratulere når noen har bursdag.
![]() |
![]() |
#104 |
Borte
|
![]() Sv: TilbakemeldingerJeg er enig ang. kaffebloggen. Den er litt for åpen til at jeg syns det er greit å legge ut om alle mine daglige sysler der. Nå er jeg ingen stor skravletrådentusiast i utgangspunktet så det kan jo også forklare min manglende deltakelse.
![]() |
#105 |
Stiv
|
![]() Sv: TilbakemeldingerDet går fint an å delta i kaffebloggen uten å utlevere seg selv og sine gjøremål, og å identifisere seg selv. For eksempel:
![]() |
![]() |
#106 |
Ekvilist
|
Nå følger ikke jeg med i kaffebloggen, men hvis det der er gjennomgangstemaet så må jeg si at det ikke frister så veldig å delta.
![]() |
#107 |
Passiv
|
![]() Sv: Tilbakemeldingerrine - hvordan i alle dager har du greid å få røde prikker i en matpakketråd? |
![]() |
![]() |
#108 |
Stiv
|
Det er veldig få gjennomgangstema i kaffebloggen.
![]() |
![]() |
#109 |
|
![]() Sv: TilbakemeldingerJeg gir mange færre prikker enn jeg får, og det er nok fordi jeg både er gnien og ufattelig morsom og intelligent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
By the Sea
|
![]() Sv: TilbakemeldingerJeg prikker ofte og like mye nå som tidligere. Jeg prikker folk som skriver godt og/eller morsomt.
![]() |
#111 |
Princess Skids and Scars
|
Two thousand and late! Minst! |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg skjønner at det er det dere tror, men det er ikke tilfelle. Jeg var inne på Markedsplassen i en periode, men brukte den vel ikke i det hele tatt, så det er ikke der det ligger.
![]() |
#116 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#118 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
I tilfelle du ikke tuller - eller i tilfelle noen andre ikke vet det. Til høyre på menylinjen for tråden, hvor det bl.a. står "Vis første uleste", så finner du menyvalget "Trådverktøy". Klikker du her, så får du nederst opp valget "abonner på denne tråden". Klikk her, og du vil bli tatt videre til en lur plass.
![]() |
#120 |
Passiv
|
![]() Sv: TilbakemeldingerJeg har lest starten på tråden nå. Himmel og hatt. |
![]() |
![]() |
|
|