|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#121 |
kamerat
|
![]() Sv: Tilbakemeldinger
SF, da. Dette er da minst den tredje matpakkerabaldertråden vi har hatt. Det blir alltid bråk. If you don’t know us by now, osv.
![]() |
#123 |
Passiv
|
|
![]() |
![]() |
#124 |
kamerat
|
![]() Sv: TilbakemeldingerJeg tror det er rom for mange morsomme korrelasjonsanalyser på FP.
![]() |
#125 |
Librocubicularist
|
Den om frukt (physalis og sånn, som ikkje er noko smittsomt, men ei frukt) i matboksen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Stadig innom
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TilbakemeldingerMen nå har denne tråden sporet litt av da. Den handlet jo om prikker og tilbakemeldinger. Så da har jeg et spørsmål da vettu: hvor mange prikker må man ha før det vises under nicket mitt.? Der står det at jeg har en, men jeg har maaange flere i kontrollpanelet. Lover altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
intro
|
En mørkegrønn prikk under nicket teller 100 poeng, og de lysegrønne 200, tror jeg.
![]() |
![]() |
#130 |
intro
|
Ikke? Det var det kanskje på Det andre forumet (
![]() |
![]() |
#131 |
Librocubicularist
|
Det kan stemme at kvar prikk, uavhengig av farge, betyr påbegynt hundre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
-Holy macaroni-
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TilbakemeldingerJeg har under hundre og har en prikk. Den er mørk er den ikke?
![]() |
#133 |
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TilbakemeldingerHar ikke lest alle svarene her, men må si jeg syne jeg er ganske flink til å prikke folk, når de sier noe jeg er enig i, eller jeg synes er morsomt eller noe sånt. Prikker stort sett noen hver gang jeg er her inne, men ser det er litt variabelt hva jeg får av prikker i retur. Det gjenspeiler også hvor aktiv jeg har vært her inne i de forskjellige periodene ser jeg, så det passer rimelig bra.
![]() |
#134 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg visste ikke hva den phyl-frukten var.
Mulig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nå kunne jeg selvsagt pekt på meg selv, men det er vel litt lurere å bare påpeke det opplagte. Bermen ble igjen på NM. Eliten kom hit.
![]() |
|
|