Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Tilbakemeldinger

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-08-12, 07:47   #121
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tilbakemeldinger

Opprinnelig lagt inn av Smilefjes, her.

Jeg har lest starten på tråden nå. Himmel og hatt.

SF, da. Dette er da minst den tredje matpakkerabaldertråden vi har hatt. Det blir alltid bråk. If you don’t know us by now, osv.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 08:19   #122
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg skjønner ikke helt hvilken matpakketråd dere snakker om.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 08:20   #123
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

SF, da. Dette er da minst den tredje matpakkerabaldertråden vi har hatt. Det blir alltid bråk. If you don’t know us by now, osv.

En vakker dag må jeg lage en tabell så jeg kan holde orden på om det er de samme som insisterer på dyr frukt i matpakka og som vil at ingen andre unger skal ha iphone når deres barn ikke har.

Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 08:27   #124
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror det er rom for mange morsomme korrelasjonsanalyser på FP.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 08:44   #125
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Jeg skjønner ikke helt hvilken matpakketråd dere snakker om.

Den om frukt (physalis og sånn, som ikkje er noko smittsomt, men ei frukt) i matboksen.

En vakker dag må jeg lage en tabell så jeg kan holde orden på om det er de samme som insisterer på dyr frukt i matpakka og som vil at ingen andre unger skal ha iphone når deres barn ikke har.

Det der vil eg gjerne sjå resultata over.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 09:10   #126
Nima
Stadig innom

Nima sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av lucifine, her.

Det var stunder jeg vurderte å dra frem popkornen til og med..

Moahahaa.. Deler gjerne popcorn med deg mens vi leser.

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 09:14   #127
Nima
Stadig innom

Nima sin avatar

Hvor: Nær Bergen
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Men nå har denne tråden sporet litt av da. Den handlet jo om prikker og tilbakemeldinger. Så da har jeg et spørsmål da vettu: hvor mange prikker må man ha før det vises under nicket mitt.? Der står det at jeg har en, men jeg har maaange flere i kontrollpanelet. Lover altså.

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 09:16   #128
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nima, her.

Men nå har denne tråden sporet litt av da. Den handlet jo om prikker og tilbakemeldinger. Så da har jeg et spørsmål da vettu: hvor mange prikker må man ha før det vises under nicket mitt.? Der står det at jeg har en, men jeg har maaange flere i kontrollpanelet. Lover altså.

En mørkegrønn prikk under nicket teller 100 poeng, og de lysegrønne 200, tror jeg.

Gammel 21-08-12, 09:24   #129
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

En mørkegrønn prikk under nicket teller 100 poeng, og de lysegrønne 200, tror jeg.

Det stemmer ikkje, med mine tall.

Gammel 21-08-12, 09:38   #130
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av bai, her.

Det stemmer ikkje, med mine tall.

Ikke? Det var det kanskje på Det andre forumet ( ) det var sånn? Man starter med én, og den gjelder fra 0 til 100 poeng. Nummer 2 kommer idet man bikker 100 poeng - osv.

Gammel 21-08-12, 12:39   #131
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Ikke? Det var det kanskje på Det andre forumet ( ) det var sånn? Man starter med én, og den gjelder fra 0 til 100 poeng. Nummer 2 kommer idet man bikker 100 poeng - osv.

Det kan stemme at kvar prikk, uavhengig av farge, betyr påbegynt hundre.

Gammel 21-08-12, 15:46   #132
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Jeg har under hundre og har en prikk. Den er mørk er den ikke?

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 17:33   #133
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Har ikke lest alle svarene her, men må si jeg syne jeg er ganske flink til å prikke folk, når de sier noe jeg er enig i, eller jeg synes er morsomt eller noe sånt. Prikker stort sett noen hver gang jeg er her inne, men ser det er litt variabelt hva jeg får av prikker i retur. Det gjenspeiler også hvor aktiv jeg har vært her inne i de forskjellige periodene ser jeg, så det passer rimelig bra.

Men jeg kjenner jeg savner å kunne svare på en prikk innimellom, da det har hendt at jeg har fått noen fine/bra/morsomme kommentarer som jeg gjerne vil gi en respons på. Har løst det ved å gi en prikk tilbake til vedkommede å svare på den, men vet ikke helt om det er grei "kotyme" dog.

Gammel 21-08-12, 21:07   #134
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

rine - hvordan i alle dager har du greid å få røde prikker i en matpakketråd?

Jeg visste ikke hva den phyl-frukten var.

Mulig. Det at syvåringer MÅ ha Iphone, er jo forsåvidt en del av greia det også.

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Det har nok noe med det en annen nevnte her. Diskusjonene her inne er jevnt over langt bedre enn hva de var i gamledager, da vi var på NM.
.

Det var rart.
Har man noen oversik over medlemmer som har kommet til etter NM-tiden, noen som kanskje har bidratt til å heve nivået betraktelig?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-12, 09:29   #135
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Har man noen oversik over medlemmer som har kommet til etter NM-tiden, noen som kanskje har bidratt til å heve nivået betraktelig?

Nå kunne jeg selvsagt pekt på meg selv, men det er vel litt lurere å bare påpeke det opplagte. Bermen ble igjen på NM. Eliten kom hit.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:34.