|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
wizzzard
|
![]() RytmeEr det mulig å lære rytme i voksen alder? Effiemannen har ingen rytme whatsoever, og høyrer i tillegg knapt forskjell på lyse og mørke tonar, men han vil gjerne kunne danse.
![]() |
#3 |
can-jur
|
![]() Sv: RytmeJeg gikk til og med på musikkskole i hinde hårde dager uten at det hjalp meg noe særlig
![]() |
![]() |
#4 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Rytme
Hvis du går på et hvor de teller, går det nok. Mannen og jeg prøvde oss på et svingkurs for noen år siden, hvor de ikke ville telle høyt, man skulle bare følge rytmen. Mannen min var nesten den eneste av mannfolka som klarte å følge rytmen - og vi skulle bytte partnere hele tiden. Vi hoppet av ganske snart, det er forferdelig slitsomt å skulle danse med folk som er helt i utakt.
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: RytmeJeg er så enkel, at jeg tror noen har rytme, andre ikke. Noen er gode til å danse, andre ikke. Noen er lydhøre og musikalske, andre not so much. |
![]() |
![]() |
#6 |
wizzzard
|
![]() Sv: Rytme
![]() |
|
|